2024-12-07 |
2l dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ziauriai grazus dizainas
Sankaba
|
Nepelnytai nuvertinta, drystu sakyti kad tikrai patikimesne nei bmw e46, yra problemu su sankaba,bet man asmeniskai po 4 metu eksplotavimo problemu dar nebuvo. Variklis nemirtingas ( 2l bmw dizelis),
Pilnas atsiliepimas...
|
|
As | 2024-10-24 |
Roveris 75 2024 metais.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išskirtinumas,komfortas.
Žiemą užšąla durelės.
|
Seniai traukė akį šitas automobilis, dėl jo dizaino.. 2024 metais rasti gerą variantą beveik neįmanoma, atkapsčiau išlaikytą 2l dizelį Lenkyjoje, vairuoju metus laiko, kaip tokių metų auto nustebino komfortu, vairuoti malonumas, interjeras jaukus šiltas retro stiliukas su šviesios odos sėdynėm. Labai maloni ir stilinga mašina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Laimonas | 2024-10-24 |
Rover 75 cdti 96kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, komfortas, ekonomiškas.
Lyginant su šiuolaikiniais auto, minusų tesiog nėra.
|
Puikus automobilis, komfortas, išskirtinumas, elegancija.. Daug patikimesnis nei daugelis šiuolaikinių automobilių, vienintele problema/liga tai jų sankaba,tiksliau sankabos cilindriukas su išminamuoju, bet sutvarkai vieną karta normaliai su šiektiek perdarymų, ir tarnaus ilgai. Daugiau bėdų nera. Vairavau tokį 12metų, nostalgija, tik geriausi atsiminimai..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Alfredas | 2024-04-02 |
2003, 2 ltr. dizelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daug pliusų
Mažai minusų
|
Viskas ok. Viskas ok. Tai nuostabaus, aristokratiško angliško dizaino ir dar nuostabesnės vokiškos techninės - inžinerinės mokyklos bendras kūdikis. Savo pasakiškai stilingu RETRO interjeru ir exterjeru, tvirtumu, saugumu ir patikimumu - visas į tėvą, o važiavimo minkštumu, tylumu, komfortu ir ekonomiškumu - į mamą. Gaila, kad dėl didžiosios daugumos naujoviškumų ištroškusių pienburnių pirkėjų kaprizų, šio vunderkindo ignoravimo ir mobingo, išsigandę tėvai prarado libido, buvo priversti išsiskirti ir šis nuostabus, bet vienišas ir apleistas vaikis buvo priverstas iškeliauti į tolimąją Kiniją ir niekas jo daugiau nematė. Nebepildomi laužynai greitai išseko ir dabar kai kurias detales reikia siustis iš Anglijos su muito mokesčiu, arba išnaudoti ten gyvenančius giminaičius, nes Lietuvoje jau sunku jų rasti. Siuntėmės variklio pagalves, stabdžių diskus, sankabos komplektą su geru, metaliniu cilindriuku po pedalu ir bjauri Roverių liga baigėsi. Dar viena jų liga - greitai nusibaigiantis, neremontuojamas aušinimo ventiliatoriaus varikliuko inkaras, kurio sukepusių apvijų mūsų auksarankiai nesiima pervynioti. Gelbėja tik dėdė Ebajus. Taip pat, jeigu savo globojamam našlaičiui neturite pastogės ir dažnai paliekat jį nakvoti lauke po medžiais, reikia nuolat tikrinti lietaus nuvedimo drenažą dvigubos pertvaros po priekiniu stiklu kišenėje, o geriausia pašalinti dugne esatį guminį kamštį ir skylėn įstačius metalinį strypą su rankena palikti, kad kiekvieną kartą atidarius variklio dangtį jį prajudinti, nes byrantys lapai lengvai užkemša drenažą ir vanduo apsemia ir pribaigia ten esantį pagrindinį kompiuterį. Laimė - atsitinka tai retai ir jį, ir daug kitų dėvėtų detalių dar radome vietiniuose laužynuose. Lietuvos klimatas negailestingas Roveriams. Nors jų skardos tvirtos, cinkuotas, bet penkioliką metų puikia tarnavęs kėbulas, atvykęs į atšiaurią Lietuvą, po keletos metų lietuviškos žiemos maudynių nebeatlaiko kelių druskos, ima rūdyti apačia. Nuo drėgmės, šalčio ir kaitros permainų ima luptis lakas ant stogo ir bamperių, ima byrėti porolonas po salono apmušalais ir jie atšoka nuo durelių ir lubų. Ima strigti visos spynelės ir stiklų pakėlėjai. Šiaip tvarkingas dizelinis Rover 75 yra vienas iš geriausių ilgoms kelionėms automobilių, kuriuos teko garbė turėti. Turėjome jų du, sedaną ir universalą. Abu tarnavo po 10 metų, teikdami daugybę gerų emocijų. Tai labai gražus, kokybiškas, patvarus, komfortiškas, ekonomiškas ir patikimas, bet dėl nepalankiai susiklosčiusių tuometinių rinkos sąlygų nepagristai nuvertintas premium klasės automobilis. Jis tikrai nusipelno gero garažo, ir jeigu būtume tokį turėję, neabejotinai būtų patikimai tarnavęs dar ne vieną dešimtmetį. Liūdna, kad paprasti, bet labai geri ir ilgaamžiai ankstesnė gamybos daiktai nebegaminami, neberemontuojami ir keliauja užmarštin, užleisdami vietą vis sudėtingesniam, brangesniam, dažniau gendančiam ir keičiamam niekalui, vis sparčiau išnaudojant mažėjančius planetos resursus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-05-13 |
Itin retas komfortiskas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas, saugus, ekonomiskas, iskirtinis
nera
|
Viskas ka galiu pasakyti, kad tai prabangus ir labai malonus vaziuoti automobilis. Pavazinejus visokiais iprastais barskuciais ir sedus i roveri jauties kaip laive. Plaukimas malonus, sklandus. Genda reciau nei iprasti lietuviams automobiliai, maziau nujoti. Dizeliniai varikliai su grandine ir pamazintos galios bmw varikliu dar amzisnesni. Iskirtinumas garantuotas. Turejau 2002 metu, dabar ieskau 2004-2005. Is pradziu buvo nuvertintas, bet dabar, panasu, kad pradedamas vertinti. Ypac tie, kurie tureje pirmuosius. Faceliftiniai traukia aki, yra iskirtiniai. Tad jei nori saugaus, komfortisko ir iskirtinio automobilio uz patraukia kaina - pats tas pasirinkimas. Dar prieš porą metų galėjai neblogą nupirkti už 2-3 k eur, dabar Lietuvoje be 3-4 k net rasti sunku. Skelbimų mažu, patrauklesni greitai dingsta, o ka nors uzkalbinus nelabai nori parduoti. Nebijoti pirkti. Susitvarkysite ir plius bus kaip investicija, faceliftu kaina tik kyla.
Keiciau sankabos darbini cilindriuka, abs davikli, ausinimo ventiliatoriaus rezistoriu. Detaliu kainos nesikandziojo. ABS davikliai tik kiek brangoki, bet susitvarkai ir ramu. Pirkti facelifta. Auto retas, todel nesitiketi rasti ledinio uz seno kaina. Gali tekti pasikeisti smagrati, sankaba su cilindriukais, abs davikli, ventiliatoriaus rezistoriu, gal dar pakaba susitvarkyti. Bet to nebijoti, nes tai padarysi karta ir ilgai tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-04-03 |
Superinis automobilis. Gailiuosi, kad pardaviau.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas, patikimas, saugus, ekonomiškas
Ilgas, todėl sunkiau priparkuoti
|
Turėjau ROVER 75 Tourer 2.0 CDTI atnaujintą modelį su Xenonais. Pirkau nepaisant neigiamos išankstinės nuomonės, kurią buvo suformavę aplinkiniai. Automobilio komplektacija buvo geresnesnė nei vidutinio. Važinėjau kiekvieną dieną. Daugiausiai mieste, bet teko ir nemažai pakeliauti. Automobilis buvo tobulas kelionėse, bet šiek tiek mažiau patogus mieste dėl ilgo kėbulo. Kuro mieste daugiausiai būdavo apie 7 litrus, užmiestyje 4-6 litrai (kadangi mažai rydavo ir komfortabilu važiuoti didesniu greičiu, važiuodavau 140-160 km/h kur automagistralėse).
Porą metų atvažinėjęs pardaviau ir nusipirkau Lietuvoje populiarią Audi A6 C6. Deja, bet gailiuosi dėl remonto sąnaudų, nuolatinių gedimų ir brangesnės eksploatacijos.
Ieškau vėl Rover 75 naujesnio modelio, bet labai sunku rasti naujesnę versiją ir dar su xenon. Automobilis retas ir darosi dar retesnis, panašu, kad ir kaina jų kyla. Teko keisti sankabos cilindriuką, ABS daviklį ir ventiliatoriaus rėlę.
Dalis detalių eina ant tų pačių BMW, todėl būna kai kurios brangesnės. Geri filtrai taip pat kainuoja daugiau.
Kai kurias specifines detales sunkiau rasti, bet tam yra ebay ar UK specializuotos parduotuvės.
Dažniausia problema su ABS davikliais ir sankabos cilindriukais. Bet palyginus su "tautos" mašinom gedimų mažai, todėl ir patikimesnis auto.
Priekinę lemputę sunku pakeisti, nes reikia nuimti priekinį bamperį.
Nuvertėjimo nesijaučia, nes automobilių nebegamina, jų mažėja ir kai kurie darosi ypatingai paklausūs. Sakyčiau, kad kaina gali minimaliai kristi pirmų modelių automobiliams, o atnaujintos versijos tik kils. Pagrindinis patarimas - neklausyti aplinkinių nuomonės, kuri be volkswagen'o ir kelių kitų vokiečių ar japonų nėra daugiau vairavę kitų automobilių, o tuo labiau turėję.
Šis automobilis kokybiškas, prabangus, patikimas. Bet tai daiktas ir naudojamas paprasčiausiai dėvisi, todėl natūralu, kad genda.
Žiūrėti bendrą automobilio būklę. Sankabos cilindriuką gali tekti keisti (tokia tarsi liga), davikliai dėl ne itin malonaus Lietuvos klimato greičiau durniuoti pradeda, ventiliatoriaus rėlė irgi liga, bet pigiai sutvarkoma.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Sauliux | 2013-06-27 |
Superinis auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigiai nuperkamas, taupus, komfortiskas, isskirtines isvaizdos.
Siek tiek platokas apsisukimas, gale reiketu parkingo.
|
Dyzelis, 2 ltr., 85 kW. Puikus automobilis, issiskiriantis savo isvaizda, komfortu ir maza kaina. Kainos ir kokybes santykis idealus. Labai stabilus kelyje, skirtas protingam vaziavimui (kas nori draskytis, imkit BMW). Variklio galios tikrai pakanka, jei reikia greit ka nors aplenkti ar ivaziuoti i statesne ikalne. Labai taupus kuro atzvilgiu. Detaliu nerealiai daug. Mano automobilis buvo ne pacios geriausios bukles, kai pirkau, bet detales gavau be problemu. Detaliu kainos vidutines. Gerai priziurint, automobilis tarnaus ilgai. Surinkimo kokybe labai gera. Kebulai kokybiski, BMW variklis ilgaamzis ir nebrangiai aptarnaujamas, vaziuokle - nesudetinga ir gerai laiko. Dazniausiai roverius keikia tie, kurie ju neturi :) Vazineju jau metus ir nei vienos dienos nesigailejau, kad ji nusipirkau. BMW variklis. Tai jau viska pasako. Kiek zinau is meistru - retai remonto reikalaujantis. Automobilis nereikalauja daug pinigu islaikymui, nereikia daug kuro (vid. 7 ltr.), nuvertejimas didesnis tik del lietuviu "meiles" audinems ir pasatams :) Paziureti, kad veiktu elektronika, geriau nepirkti svedisku (buna supuvusios vaziuokles), patarciau imti dyzeli.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
kestas | 2013-04-17 |
tikrai geri auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigus patogus ekonomiskas
dideliu nera
|
na meslo zmones pila patys netureja,turiu 4metai tvarkiau vaziukle ir viskas ,kainos detaliu ne brangiau nei bemso.minkstos ekonomiskos stabilios ypac 2litru dizeliukai. 2litr 85kw. detales ne brangiau kaip bmv savo ribose na ziureti jo stovi kaip kiekvienos masinos
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Speedxxl | 2013-02-24 |
Vargas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kėbulo, salono kokybė.
Variklis, sankaba.
|
2000m. gamybos, surinktas Anglijos fabrike. Pirma registracija 2001 m. Pirktas 2008 m. parvarytas iš Prancūzijos. 1,8 ltr. be turbinos, mechaninė pavarų dėžė, BRC dujos dėtos Lietuvoje. Didelis nuvertėjimas, lietuviai nemoka remontuoti. Per 4,5 metų pakeista galvos tarpinė 2 kartus: 2x500 lt už darbą +~100 lt. tarpinė. Sankaba: 2 cilindriukai (pagrindinis ir darbinis) ~1500 lt. Greičių dėžė iš sąvartyno 400 lt. darbo kainos neprisimenu. Galinis duslintuvo bakelis, LT nebuvo visai, "Wolker"užsakinėjo atrodo iš Belgijos 500lt. Babinos 2*90 lt. naujos, aukštos įtampos laidai 90lt./kompl 2 vnt. Vandens pompa 200 lt. Termostatas 16-30lt., su plastikiniu dėklu 85 lt. Perdeginėja borto kompiuterio pixeliai, paskutiniu metu beveik neišėjo suprasti rodomų skaičių. Žiemą sunkiai rakinėjasi galinės durelės, bagažinė. Važiuoklėj pakeista keleta traukių už kelis šimtus, restauruoti šarnyrai už 600 lt su didesne garantija, nei naujų. Per visą eksploataciją neatsirado nei vienos rūdelės (parvaryta buvo iš Prancūzijos) Tikrinti sankabą, vairo kolonėlę, borto kompiuterio išdegusius pixelius (jei pradėjo, nyks ir toliau, daugiau). Jei galvos tarpinė nepakeista į naują metalinę juodą (firmos pavadinimo neprisimenu), reikės keisti, tai pripažinta gamintojo, kad jos visos buvo nekokybiškos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |