2021-02-01 |
BMW 3 KLASĖ 2001m. Compact 316 TI, automatas, 172000 km.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Neįdomus vagims, manevringas mieste.
Mano atveju -mažai galios, neekonomiškas.
|
Buvo pirktas senais 2007 metais žmonai. Iš pagyvenusio vokiečio toje pačioje Vokietijoje. Su 120000 km rida. Aišku ir kainavo atitinkamai. Mašinuko komplektacija- viskas tiems metams (išskyrus navigaciją). Kadangi žmona prieš tai važinėjo irgi senesnio modelio compactu, tai dėl pasirinkimo klausimų nekilo. Tais laikais dar vežiodavo porą vaikų į mokyklą, tai nuvažiuodavo iki 5500 km. per du metus (čia nuo tech. apžiūros iki sekančios). Dabar, kai vaikai "išskrido" ir turi savo BMW, mašinukas tapo atsarginiu. Žmonai iki darbo ir atgal 5km. (gyvenam 7-am. pagal dydį mieste Lietuvoj) O šiai dienai darbas iš namų-tai visiškai nenaudojamas. Tai čia priešistorė. Tik nupirkus viskas buvo idealu. Kadangi gyvenom naujame nuosavų namų kvartale , tai apie aštuonetą metų nebuvo asfalto. Atstumas apie pora kilometrų nuo pagrindinių gatvių ,tai važiuoklę teko atnaujint (šarnyrai, sailent blokai). Per visus trylika metų Lietuvoje, be važiuoklės taisymo, yra pakeistos stabdžių kaladėlės, generatoriaus diržas su tempėjais, galiniai amortizatoriai (senatvė), xenon lemputės (irgi senatvė), rankinio stabdžio mechanizmas su kaladėlėmis ir stabdžių diskų apsaugom (neperėjo paskutinės TA, nes automatinė gr. dėžė ir visiškai nenaudoja) .Dar yra keisti galiniai stabdžių vamzdeliai-visgi druska savo padarė. Kol kas kėbulo korozijos -0. Iš minusų, man tai tik galios trūkumas (85 kw), nes naudoju galingesnius BMW. Kad ir labai retai tenka naudoti šitą modelį, bet pasijaučia. Paskutinius keletą metų naudojamos dygliuotos žieminės padangos, tai su pravažumu jokių problemų. Šiai dienai kol kas jokių problemų. Faktiškai ideali techniškai mašina (tepalus keičiu kas du metus-(sintetika ) nors nuvažiuoja apie 3000 km. per du metus. Aišku, kažkada teks parduot ir galvot gal apie elektrą , (nes tokia rida per metus...) Viskas su ja gerai, jei nusiperki mažai bėgusią ir ne Lietuvoj. Dėl vaizdo tai skonio reikalas. Pripranti kaip ir prie ... Kadangi jau senas modelis, tai detalės daug nekainuoja. Nelabai ekonomiškas (gal su dujom būtų kitaip...) Kainos irgi nesikandžioja. Žiūrėti , kad kuo mažesnė būtų rida. Kėbulo stovį.(Jei dažyta ar daryta tai 90 proc. kad bus problemų) Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-08-11 |
Bmw e46 2.2 125kw Fl automatas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greita
Rudyja
|
Sveiki reikia pirkti dėže bet nežinau ar tiks ar nebus kad kažkas skiriasi? Turiu e46 2005m Fl 2.2 125kw automatas,o dėže yra iš 323 125kw bet pre fl. Tai laukiu atsakymu skiriasi kažkas ar viskas identiška? ???? Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-12 |
BMW 320TD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vairavimo malonumas, galia, komfortiškas
Barškančios plasmasės
|
Na manau pribrendo laikas parašyti atsiliepimą apie šia mašinyte, liaudyje vadinima šūdlempe, del savo keistos priekio išvaizdos. Bet ne išvaizdoj viskas slipi. Dauguma šitas mašinas ir nuvertina ir numeta į šona, perka perpistus e46 sedanus, nors žymiai didesni šansai susirasti gerą negražu kompaktą už tokia pačia suma. Lygiai taspats atsitiko man su mano kompaktu. Labai norėjau bmw, bet būtent su 110kw varikliu, kadangi 100kw laikomi nepatikimais varikliais. Gal tokie jie ir yra, nežinau.. Su mano biudžetu išėjo tik kompaktas. Kuri laiką galvojau, kad tai baisiausias dalykas kuri galėjau nusipirkti, bet su laiku arba pripratau, arba įsimylėjau. Geras yra pasakimas, iš galo pamyles, prie priekio priprasi. Gal ir čia taspats, tik pamylau ne mašinos gala, o pačia mašina, jos važiavimą. Lyginant ją su tesioginiais jos konkurentais, t.y golf 4 ar audi a3 šį pranoksta visais atvejais. Vairavęs tiek ta golfa, tiek a3, bet nei viena nei kita neduoda tokio malonumo kaip bmw, kad ir koks jis vizualiai atrodytu nepatrauklus. Žmonės vertinantis vairavimą mane supras, o kiti gal nelabai supras apie ka kalbu. Bet tokiems manau net tada nereiktu žvalgytis į bmw. Aišku, dauguma vaikinų bmw perka del galios, galinių varomujų ratų, kad galėtu įtikti merginoms. Beabejo, su šituo šūdalempiu merginu dėmėsio gatvei neatkreipsi, su mpacku gal dar, bet iš*isęs lavoninį e39 tai tikrai. 110kw tokiam lengvam kebule manyčiau per akis. Pirkau aš jau su stage1 padarytu, kažkur apie 135kw, ir 330d ir 530d galima pakonkuruoti, o kažkuriuos net ir iš*isti. Tai tik parodo, kad litražas nera rodiklis, o pasikeitus purkštukus dar nuo kokio 3.5d dyzelio, manau išeitu dar daugiau atsukti kw ir nm, o tada dar lengviau dulkinti visus su šia mažą mašinyte;). Bet asmeniškai, visas malonumas atsiranda važiuojant į posūkius, kadangi mašina stovi standžiai ant kelio, o ir galios pakankamai. Del kuro sąnaudu, jos nera dideles. Taupumo rekordas trasoje buvo apie 4litrus, važiuojant pensininko rėžimu, bent jau rodė taip borto kompas, kiek tos tiesos nežinau, bet užsipylus pilną baką, degaline galima pamiršti ilgai, jeigu važiuosi normaliai.Dėl rūdžių, tai man pasisekė rast su gyvu kėbulų. Mačiau yra daug išpuvusių, bet paieškojus įmanoma rasti ir nesupuvusi. Kas ieško, tas randa. Apibendrinant, šis šūdalempis yra žmonems tiems, kurie vertina mašina ne pagal jos grožį, o labiau technine pusę. Mačiau žmonės deda normalius priekius į šias mašinas, gal ir galima, bet ta išvaizda yra skonio reikalas. Aš pripratau, o ir jautiesi labiau išskirtinis, kadangi perpistu šemkemšlamstu lietuvoje jau ant kiekvieno kampo. Jau kelis kartus keičiau tepalus, bet per tuos keitimus netvarkiau daug ko. Persirinkau rankinio sistema, kadangi viskas buvo užrudyje ir pakeičiau stabilizatorius. Geriausiu stabilizatoriu kaina 15 eurų už vnt, tai standartiškai kaip ir visom mašinom. Dalių nera deficitas, juo labiau grupėse yra daug žmonių, kurie ardo šias mašinas dalim, o daliu kainos visai nesikandžioja. Kebulo dalis kažkurias siūlo iš vis nemokamai. Tad sakyčiau, jog remontas yra toks pats kaip ir visu mašinu. Gerai pamąstyk, ko tikiesi iš šios mašinos. Dėmėsio gal daug negausi, bet malonumo vairuot jo bus. Daryt nesamonem šis variklis nera skirtas, nors ant sauso ratus velia drąsiai 2 begiu, bet vis gi tai 4 cilindrų varikliukas. Prieš perkant pasižiūrėčiau elementariai visas vietas kurias ir reiktu: Kebula, varikli ar neapsitepalavęs, purkštukus. Nepagailėtu pinigu ant carvertical ir sužinoti detaliau apie mašina, ko pasekoj galima veliau ir paderinti kainą. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-07-25 |
BMW 320CI kupė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas, malonus vairuoti, nesentstantis dizainas, patvarus varikliai
Kuro sanaudos, remonto kaina,
|
Eksploatavau metus laiko bmw e46 320ci 2000m gamybos kupė. Modelis tikrai pavykes. Automobilis traukia akį net po daugelio metų, atrodo sportiškai taip pat elgias ir kelyje. Auto tikrai patikimas, jei laiku atliekami pagrindiniai aptarnavimai (tepalai, skysciai, susidėvincios dalys) auto tikrai patikimas ir laikys. 2.2l 125kw variklis gyvas, kaip tokiam auto mieste ir uzmiesti uztenka, lakūnam rekomenduoju imt 3l. Sanaudos mieste apie 12-15l duju ir 11-14 benzo. Papuole variantas su m3 vaziuokle tai ant kelio stovejo labai stabiliai. Daznos problemos su kardanais. Svarbu rast neužvaikyta ir džiaugtis pirkiniu. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-07-18 |
BMW E46 330D 150KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Monevringa, valdosi labai graziai ir maloniai, dinamiska, grazus dizainas
Kebulas silpnas, daug njuansu turi, tad labai sunku rast su tvarkingu kebulu + dar paskui priziuret ji.
|
E46 ne taip ilgai turiu, bet zinau daug apie BMW, nes turejau e39 ir e60. Varykliai panasus, bet skiriasi kiti momentai. Seip labai patikimas automobilis, jeigu gerai priziuretas. Bet aisku gera varianta rasti bus labai sunku.
Rekomenduoju pirkt tik 3 litru varykli, tik tada yra tolkas nuo jos, nes masina nekomfortiska,o labiau su sport charakteriu.
Pries perkant automobili, reikia butinai suzinoti apie njuansus, ligas, ir pasalinti juos,kad nebutu problemu. Visu pirma reikia patikrint, ar pasalintos sklendes kolike, jeigu ne, tai nuo vibraciju gali ikristi i celindra ir bus kaput. Rekomenduoju nusipirkti is sroto su zagluskem. Kainuoja 30 eur, bet tai yra geriau, negu keist visa varykli.
Antras njuansas - tai kebulas. Ziurim kad nebutu supuvus, bet svarbiausiai tai, kad galine balke butu tvarkoi, ir priekije stakanai nesueti i vidu, tai butinai ziurim. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-12-28 |
BMW E46 323i 2,5 benzinas 125kw. 3 metų eksploatacija
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas, smagus valdymas. Malonu vairuoti
Korozija, smulkūs erzinantys gedimai, markės įvaizdis.
|
Sveiki,
BMW 323i E46 modelį vairuoju jau panašiai apie 3 metus ir kitokio BMW nelabai norėčiau. Modelis būtent su 2.5 benzininiu M52 (gamintu iki 2000m) varikliu su 125kW ir 245NM.
Apie automobilį trumpai, tai yra vienas paskutinių nedidelių, paprastų mechaninių BMW modelių, kuriuose tikrai nėra apstu elektronikos, o visos konstrukcijos yra dar ganėtinai paprastos. Paprastai tariant tai yra ryškiai pagerintas ankstesnis E36. Po E46 jau pradėtas gaminti E90 modelis (nuo 2005) yra jau BMW eksperimentas, su kitokio tipo N serijos motorais ir atitolęs nuo senųjų modelių beveik iš esmės.
E46 modelis yra tikrai smagiai valdomas, dinamiškas smagus automobilis, kuris nėra toks kietas, kaip daugelis įsivaizduoja, nes lyginant su tiesioginiu konkurentu A4, tai A4 yra tiesiog ikyriai kietesnė ir posūkius ima ne taip maloniai kaip trečiukas. Kitas modelis C klasė panašus tik dydžiu, visais kitais kriterijais, lygintis su trečiuku būtų sunku, nes automobilių "idealogijos" skirtingos.
Trečios serijos BMW rekomenduočiau tik su benzininiu 6 cilindrų varikliu dėl patikimumo, ekonomijos, bei galios santykio ir tiems kas mėgsta smagesnį vairavimą. Žmonėms, kuriems reikia tik automobilio nusigauti nuo taško A iki taško B yra tikrai kitų modelių, kurie yra kur kas talpesni ir patogesni, tačiau ne tokie smagūs.
Šio modelio salonas yra tikrai kokybiškas ir patogus. Beveik nėra vietų, kur būtų panaudotas pigesnis plastikas, todėl visur jaučiama kokybė net po daug metų ir jeigu automobilio rida nėra milijoninė. Bagažinės tūris mažokas, bei nedaug sedano modelių turi vartomas galines sėdynes, tai šis automobilis yra vos labiau praktiškas už Smart ForTwo modelį.
Šis trečios serijos E46 modelis jau yra pasenęs, kai kuriems modeliams jau yra daugiau nei 20 metų, todėl prieš perkant reikia atsižvelgti, kad kai kurios versijos turi savų chroniškų įgytų problemų. Dyzeliniai modeliai turi problemų su įsiurbimo sklendėmis, kurios yra sudėtos prieš pat įsiurbimą į cilindrą dėl ekologinių sumetimų, jos yra plastikinės su metalinėmis ašelėmis ir laikui bėgant išlūžta ir įkrenta į variklio vidų pridarydamos didelių problemų - būtina išimti prieš eksplotuojant. 4 cilindrų modeliai nuo 2001 metų (1.8i 105kw) turi problemų su ValveTronic sistema, jeigu tepalai būdavo keičiami retai.
6 cilindrų motorai nuo 2001 metų turi problemų su tepalo deginimu
Visi modeliai turi problemų su rūdimis - turbūt didžiausias šio modelio minusas.
Galinės spyruoklės dažnai lūžta - visiems modeliams. Remontas nebrangus.
Bendrai šio automobilio nerekomenduoju vairuotojams, kuriem reikia kasdienės auto, kuri atitiktų daug kriterijų, į kuriuos įeina ekonomija, patikimumas, talpumas, patogumas ir tt. Visko šis automobilis daryti negali, tačiau gali būti tikrai smagus ir įdomus modelis entuziastams. Jeigu renkantis tarp sedanų ir į sarašą įtrauktas trečiukas - jį siūlau išbraukti ir vietoje jo įrašyti Toyota Avensis, kuris bus labiau patikimesnis ir talpesnis bei ekonomiškesnis. Na o jeigu visgi iš kažkur noras yra trečiukui, tada prašau skaityti žemiau.
Per kelis šiam automobiliui rimtų remontų nebuvo, todėl pasakyti, kad tai yra nepatikimas modelis tikrai negaliu. Visi remontai yra aptarnavimo tipo: važiuoklės lanksčios jungtys (šarnyrai), amortizatoriai, spyruoklės, variklio guminės tarpinės, riebokšliai, plastikiniai vamzdeliai.
Prieš remontuojant tokį automobilį visada pravartu paskaityti angliškas literatūras E46fanatics forumuose, kuriuose yra aprašyta beveik visi chroniški gedimai, kurie dažniausiai būna ganėtinai smulkūs.
Nuvertėjimo šis modelis nuo 2018 metų galima sakyti nebeturi, kadangi 18 metų senumo verti dėmesio modeliai prasideda (2018 metais!) nuo ~2000 EUR. Prieš perkant būtinai apsispręskite ar norite trečios serijos BMW ir jeigu visgi tikrai yra noras, prieš kurį visa medicina yra bejėgė tai prieš perkant atsivelkite į šitas vietas:
Pirma ir svarbiausia būtinai pažiūrėkite slenksčius, pakėlimo vietas, jeigu ten yra bent kiek rūdžiu, nueikite nuo šito varianto, nes modelis po dviejų metų kiauriai surudys ir mašina tiks tik į šrotą, aišku nebent pats planuojate persivirinti, tai tada galima pereiti prie kito punkto.
Jeigu visgi rūdžių nėra, tada būtina žiūrėti variklis, bendra būklė - kaip dirba, ar nėra pašalinių garsų, nes bet kuris modelis turi murkti tyliai ir nepulsuoti. Būtina įjungti kondicionierių ir pažiūrėti kaip veikia ventiliatorius. Idealiausiai prieš užvedant patikrinti aušinimo skysčio lygį, nes BMW pataupė ant aušinimo sistemos ir visi modeliai mėgsta perkaisti, nes plastikiniai sujungimai lūžta ir po truputį kapsi aušinimo skystis.
Toliau reikia pereiti prie salono - būtina išbandyti ar viskas veikia ir funkcionuoja, dažniausiai neveiks elektriniai langai (kris į durų vidų), toliau kas neveiks bus derėjimosi pagalbininikai mušant kainą.
Dar vienas dalykas yra, kad reikia pravažiuoti ir paklausyti pašalinių garsų iš važiuoklės. dažnai būna susidėvėjęs reduktoriaus galinis didysis sailentblokas ir girdisi mušinas jungiant bėgius. Remontas nėra labai pigus, tačiau įmanomas ir dauguma servisų daro.
Paskutinis ir vienas iš svarbesnių aspektų yra galinių sailentblokų išplyšimas iš kėbulo, kuris yra aktualus tik modeliams iki 2001 metų. Idealiausia būtų prieš perkant pasikelti ant keltuvo ir pažiūrėti ar galinės važiuoklės tvirtinimo vietose nėra elementarių skilimų kėbule.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-09-14 |
BMW e46 318i 105kw benzas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilumas
Variklis
|
Nusipirkau auto is vokieciu parvaryta 2001. Kebulas is technines neblogas,neskaitant kad is abieju pusiu po biski parudija galines arkos. O is technines puses atrodo kad masinos tam tikros detales padarytos iki tam tikros ribos kad laikytu. Buvo visas variklis apsitepalaves,praleidinejo variklio tarpines,ko pasekoje vanuso klaida mesdavo ir masina nedirbo kaip turejo dirbti. Reikejo keist voztuvu gumeles (ju ligos). Na o pravaziavus islindo 1k km islinindo kita problema,sankaba i pabaiga,ir starteris pradejo nesamones daryti (bendekso nesmetineti). Ko pasekoje situos du dalykus reikejo pasikeisti. Beje,dar masinos vidaus apsvietimas kazka grybauja,bet cia jau smulki problema lyginant su kitom. Lauksim kitu gedimu Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-05-14 |
BMW 330d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Grazi, manevringa, gerai valdosi
Rudija, pervertinta, sena pvz 2000m o kaina 2,5k € bet pom kosmonautam sueis
|
Turejau bmw e46 330d. Mokejau didesne kaina tuo metu 4k €. Kas patiko: geras valdomumas, manevringa, trauka salyginai gera, uzmiesti ekonomiska. Paprastesne vaziuokle nei pytako todel pigiau remontuoti. Tuo metu atrode gera. Kas nepatiko: komforto nera, jo nesitikekite, cia ne mersas, per duobes ir nelygumus vaziuoja kietai, tikriausiai nes cia daugiau tipo sportine masina. Nepatiko, kad vis kas nors gesdavo: pvz langu pakelejai, ezys, valytuvai, bagazines laidai nusilankste, airbag klaidos, tokios smulkmenos. Dar ju lyga is niekur nieko buna spyruokles luzta. Lygioj vietoje stovint kaukst ir luzo :D ir ne man vienam, draugui taip pat. Keiciau: siurbli bake, nes vaziuojant sustojo, nemalonus dalykas ilgoje kelioneje. Tada turbina, restauravimas + darbas= 500€ tada 3 purkstukus - 150€ su darbu, sarnyra restauravo 30€ spyruokles po 40€ ezys 10€ naudotas, diskai bosch po 50€. Didziausias minusas - rudys!! Del to ir pardaviau. Del rudijimo tai triperis paskutinis, del to kad gaminintojas pataupe, sunervino. Standartiskai: priekines arkos tokiom net puslelem nuseta, galines arkos, is isores atrodo nedaug, bet nusiemus apsauga, kiaurai is vidaus perpuve. Tada dureliu vidines puses, ir ties slenksciai kur eina ta juostele virs plastmasinio slenkscio. Atrodo masina nera sena 2004m 14metu senumo, o taip puna, man nesuprantama, visgi brendas o rudija kaip opel, anksciau kad rudydavo. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-04-11 |
Bmw e46 325i 2003 RWD sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus vairuotojui, greitas ir manevringas, daug galimų modifikacijų, daug šrote dalių, palyginus nebrangi eksploatacija
Aukšta kaina, rūdyja, eilinis automobilis, bloga reputacija,
|
Nemėgstu BMW dėl pilkos išvaizdos, maniškis juodas, pastoviai murzinas. Nusiplauni nusipoliruoji, ir akys blizga, norisi prasilėkt, ir niekada iš jos neišlipt, nes vel murzina pamatysi.
Lekia tikrai neblogai (įsivaizduoju 3,0 dar geriau), o ryja kaip 1,8. Geriau paspaudus 14L. Užmiesty 90km/h 6,5l lygiam kely.
Trūksta LSD (limited slip differential), nors ir be jo galima išsiverst pasitreniravus.
Ramiai važinėjant nepajuntama, bet išlekus į trasą atrodo, kad kartingą vairuotum.
Kad ir ne 7-tukas, niekas salone nebarška, nenervina. Geras matomumas nors pirma kartą prisėdus vairas keistai aukštai atrodo, bet esu aukštas tai man pasaka su tokiu.
Variklis mėgsta gerus tepalus... Susipyliau rimtos firmos, tai pamiršau apie papildymą, nors kartais prisiminti tikrai verta.
Dažnai keičiu padangas (turbūt dėl žeminančios važiuoklės atsiradusio išvirtimo).
Vis koks stabilizatorius pavargsta.
Stabdžių vamzdelius pasikeičiau,,, apskritai pasikeičiau visą stabdžių sistemą į ATE firmos, nes girdėjau originalūs netarnauja ilgai. Labai dabar patenkintas
Rudyja
Kaina nekrenta, manau dabar už tą pačią kainą parduočiau, nes daug kas ieško, o niekas neparduoda. Ir šiaip nesaugau aš jos kely, tai bent servise papurtau gerai
Vairo stiprintuvo siurblys 300-600e jei neklystu- šrotuose nėra.
Važiuoja kaip tankas, todėl net daužtą nusipirkus sunku nusivilti. Visgi rekomenduociau jungtis kompą, nes daug elektronikos. Važiuoklė nuo Lietuvos kelių kenčia stipriai, bet laiko. 2.5i su dujom draugauja nors pats nedėčiau.
Brangiausi ir geriausią komplektaciją turintys e46 beveik visi Lietuvoje važinėjantys, todėl išsiskirt gali būdamas paprastas :) Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-03-25 |
BMW 320d 100 kW (Pre-Facelift)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonimiškas, nebrangios detalės
Kiek garsokas dyzelioko kleksėjimas
|
Vairuoju šį BMW vienerius metus. Begalo džiaugiuosi. Pirkau parvarytą iš Olandijos. Galėjau už panašius pinigus paimti čia 3.0d tačiau rizikavau gauti kankintą ir prastos komplektacijos. Todėl nusprendžiau rinktis šį ekonomiškesnį su gera komplektacija (pilnas ///M paketas, šildomos sėdynės, Harman Kardon, Recaro Alcantara odos sėdynės, lieti R18 ratlankiai ir t.t) Beveik pilniausia komplektacija. Tik įsėdus apžiūrėti jautėsi skirtumas tarp to ir čia Lietuvoje esančių mano bendraamžių jaunimo vairuotų BMW. Nusipirkau. Technikinės pravarymui buvo vienintelė bėda - rankinis. Vienintelė išlindusi bėda per metu buvo tai pravažiavus greičio kalnelį užgęso automobilis. Galvojau sugedo kuro siurblys dėl ko visi peikia šį pre facelift 2.0 100kW dyzeliuką, tačiau pajungus diagnostiką paaiškėjo kad nutrūko sutrūnyjęs alkūninio veleno daviklis kuris kompe ir neleido užkurti variklio, tad keli eurai pasikeičiam ir važiuojam toliau. Aplamai kalbant apie šį variklį daugiau besidominčiam žmogui turbūt bus tekę girdėti kad siurbliai kuro ir alkūninis velenas kuris sulūžta yra didžioji problema dėl ko žmonės ir bijo jį pirkti. Mano nuomonė paprasta - ne šėrimui jie skirti. Naudotas pagal paskirtį - nusigavimą ir taško A į tašką B ją atliks nepriekaištingai, tad reikia ieškoti tokio egzemplioriaus į kurį matytųsi kad buvo investuoti pinigai į jo komplektaciją, išvaizdą. 100kW trauka tikrai įspudinga, turint omenyje 6l kuro sąnaudas. Jeigu tai bus pirmas žmogaus galiniais varomas automobilis galios bent jau pirmam žiemos sezonui užteks. Su daug remonto neteko susidurti, tačiau bendrai paėmus jis nėra brangus. Eksplotacija proto ribose, remontai pigesni negu facelift (110kW), kuro sąnaudos nedidelės. Nuvertėjimą sunku apibūdinti labai priklauso nuo individuolios mašinos. Šiaip pliki šie 100kw motoriukai yra pigesnis nei facelift, tačiau geros būklės kainą palaikys. Nepirkit prastos išvaizdos, nes 99% tikimybė kad buvęs savininkas yra buvęs biednas studenčiokas kuriam reikėjo ekonomiško automobilio, bet būtinai BMW kad pasidraskyti. Išvaizdžių ir tvarkingų tikrai dar galima rasti. Šis 2.0 dyzelis tikrai tam neskirtas, pasidrąskymui siūlau imti 3.0d. Jeigu ieškote ekonomiško varianto ir neapsisprendžiate tarp 100kW ir facelift 110kW siųlau geriau ieškoti tvarkingo pre-facelift, jų remontas yra pigesnis Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456 |