Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Opel Vectra ir su Cadillac BLS. Tai mažiausias Saab išskyrus trumpą laiką gamintą modelį 9-2X, kuris buvo gaminamas ant Subaru Impreza bazės. Šis modelis buvo paskutinis Saab, kuris turėjo kompanijos vystytą H serijos variklį. Pirmos kartos 9-3 iš esmės yra atnaujintas paskutinės kartos Saab 900. Išorėje pakeitimai buvo labai nežymūs, tačiau patobulintas automobilio valdymas ir saugumas. Automobilis komplektuojamas su standartinėmis šoninio smūgio oro pagalvėmis ir galvos apsauga. Ir Saab 9-5, ir Saab 9-3 buvo pirmi automobiliai pasaulyje įvertinti maksimaliu balų skaičiumi Euro NCAP testuose testuojant šoninį smūgį. Vėliau dar geriau pasirodė Volvo S40 automobilis. 9-3 automobilis buvo gaminamas ir su nauju žemo slėgio turbo varikliu, be to pirmakart Saab gavo dyzelinį variklį pasiskolintą iš Opel Vectra.
Saab 9-3 yra kompaktiškas prabangus automobilis gamintas su trijų ar penkerių durų hečbeko ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. 9-3 dalinosi savo platforma su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Saab 9-3 kartu su Saab 9-5 ir Volvo S70 buvo pirmi automobiliai pasaulyje įvertinti maksimaliu balų skaičiumi Euro NCAP testuose testuojant šoninį smūgį.
Buvo gaminama speciali Saab 9-3 Viggen versija pavadinta kaip anksčiau gamintas Saab 37 Viggen naikintuvas. Viggen išvystė 230 AG (172 kW) galią esant 1.4 bar turbinos slėgiui (Mitsubishi TD04-HL15-5 turbina). Nauji Viggen pirkėjai JAV gaudavo dviejų dienų vairavimo kursus ir turėjo progą papietauti su Saab JAV atstovybės vadovais. Ši programa vadinosi „Viggen Flight Academy“ ir vėliau išsivystė į „SAAB Aero“ akademiją.
Automobilis buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
Buvo gaminama speciali Saab 9-3 Viggen versija pavadinta kaip anksčiau gamintas Saab 37 Viggen naikintuvas. Viggen išvystė 230 AG (172 kW) galią esant 1.4 bar turbinos slėgiui (Mitsubishi TD04-HL15-5 turbina). Nauji Viggen pirkėjai JAV gaudavo dviejų dienų vairavimo kursus ir turėjo progą papietauti su Saab JAV atstovybės vadovais. Ši programa vadinosi „Viggen Flight Academy“ ir vėliau išsivystė į „SAAB Aero“ akademiją.
Automobilis buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
Patalpino: Mantas | 2016-06-22 |
saab 9-3; 85 kw 2000 m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas kaip traktorius
Nemalonus vairuoti
|
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, susigundžiau saab 9-3, apie ši automobili domėjausi iš įvairių šaltinių atsiliepimai buvo tikrai geri, tad nusprendžiau įsigyti nebrangu ir patikima auto. Sugundė prieinama kaina ir teigiami atsiliepimai. Įsigytas automobilis labai nuvylė. Dėl teigiamų atsiliepimų matyt susidūriau su šio auto mylėtojais. Pradekime nuo to kad konforto šioje mašinoje nematyti. Variklis triukšmingas, didele vibracija ir garsas nuo jo salono viduje, sėdynės tirai ne patogiausios, vairas sunkus ir galima sakyti nesireguliuoja, vairavimas malonumo neteikia. Salonas pigus, barškantis ir akai negulantis, audio aparatūra gamykline taipogi ne fantastika. O kai teko apsilankyti servize tai mane tikrai pribloškė detalių kainos, nors buvau skaitęs, kad daug detalių tinka nuo opelio, bet tai tikrai netiesa. Ir dar jos tikrai žymia brangesnės nei kitu tos pačios ar net aukštesnes klasės auto. Ir jokio ten panašumo su opeliu ši mašina neturi, nebent kaladėlėmis. Kas juokingiausia šito seno kibiro daliu dar bet kur negausi, aš čia apie pakaba. Tikrai jokių teigiamu atsiliepimu, teko važinėti nemažai su kitu gamintojų auto, šis tikrai prilygsta traktorui, o ne legvajam auto. Sunkus valdymas konforto stoka, brangus išlaikymas. Oda ir kiti konforto elementai nepriduoda pranašumo, nesusigundykite. |
Variklis |
Variklio galios tikrai užtenka. Kuro sąnaudos manyčiau tikrai nedidelės 7-8 litro - 100 km. Bet jau vibracija, kaip traktoriaus. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Variklio pagalve 110 EU, šarnyras dešinės pusės 45 EU, Galinio tilto salenbokai 1 vnt - 18 EU. + darbai. |
Patarimai perkančiajam |
Nepirkit. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Saab modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | 9-2X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 900 | 9-3 | 9-3 | 9-3 | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 9-5 | 9-5 | 9-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 9-7X | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Saab 9-3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis