Markės
1549 iš 1917
Saab 9-3, 1998 - 2003
518Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 18
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Saab 9-3 yra kompaktiškas prabangus automobilis gamintas su trijų ar penkerių durų hečbeko ir dvejų durų kabrioleto kėbulais. 9-3 dalinosi savo platforma su Opel Vectra ir su Cadillac BLS. Tai mažiausias Saab išskyrus trumpą laiką gamintą modelį 9-2X, kuris buvo gaminamas ant Subaru Impreza bazės. Šis modelis buvo paskutinis Saab, kuris turėjo kompanijos vystytą H serijos variklį. Pirmos kartos 9-3 iš esmės yra atnaujintas paskutinės kartos Saab 900. Išorėje pakeitimai buvo labai nežymūs, tačiau patobulintas automobilio valdymas ir saugumas. Automobilis komplektuojamas su standartinėmis šoninio smūgio oro pagalvėmis ir galvos apsauga. Ir Saab 9-5, ir Saab 9-3 buvo pirmi automobiliai pasaulyje įvertinti maksimaliu balų skaičiumi Euro NCAP testuose testuojant šoninį smūgį. Vėliau dar geriau pasirodė Volvo S40 automobilis. 9-3 automobilis buvo gaminamas ir su nauju žemo slėgio turbo varikliu, be to pirmakart Saab gavo dyzelinį variklį pasiskolintą iš Opel Vectra.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Saab 9-3 kartu su Saab 9-5 ir Volvo S70 buvo pirmi automobiliai pasaulyje įvertinti maksimaliu balų skaičiumi Euro NCAP testuose testuojant šoninį smūgį.

Buvo gaminama speciali Saab 9-3 Viggen versija pavadinta kaip anksčiau gamintas Saab 37 Viggen naikintuvas. Viggen išvystė 230 AG (172 kW) galią esant 1.4 bar turbinos slėgiui (Mitsubishi TD04-HL15-5 turbina). Nauji Viggen pirkėjai JAV gaudavo dviejų dienų vairavimo kursus ir turėjo progą papietauti su Saab JAV atstovybės vadovais. Ši programa vadinosi „Viggen Flight Academy“ ir vėliau išsivystė į „SAAB Aero“ akademiją.

Automobilis buvo išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1998 ir 1999 metais (pagal žurnalą „Fortune Magazine“).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 18
Serasin | 2012-08-14
Saab 9-3 1999m 2.2tid 85kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daaaaau privalumu,nuo zibintu valytuvu iki webasto ir didele bagazine
Kietoka pakaba
Neblogas automobilis,gera konstrukcija,daug privalumu,visus sunku ir isvardinti :),galioja tokia taisykle!!!Karta ilipes nebenori islipt :P Variklis geras,patikimas,traukia gana gerai,cipuojasi kam galios truksta! Varikllis,bei vaziuokle opel vectra manau rupesciu nebus. Variklio pagalves,atramines amortizatoriu gumos.geriasia butu OBD2 skeneri pasijungt ir nuskenuot klaidas,tada viskas aisku butu,daugiau nera kam gest :)
Pilnas atsiliepimas...
K | 2012-02-25
Saab
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, trauka, stilius, surinkimo kokybe, kaina.
Ankstas salonas
Privalumai: 1. galima pigiai nusipirkti ir nebuna tokie sudrozti kaip vw, audi ar bmw. 2. Isskirtinumas 3. Nevagia, nelupa jokiu moldingu faru ir panasiai, originali aparatura labai gera ir ji nieko nedomina, nereikia net jokios signalizacijos 4. Gera komplektacija, ypac lyginant su minetais vokiskais automobiliais, kur daznai net langai buna rankiniai, 5. Geros salono medziagos - atrodo kaip naujos, nors automobiliui mano jau daugiau nei 10 metu. 6. Minksta vaziuokle, neiskratys visu kaulu kaip koks vw 7. Bagazine tiesiog milziniska 8. Po kapotu viskas isdestyta, kad butu paprasta prieiti, prie bet kokio mazgo 9. Nerudija, as savo truputi nubraukiau prie galines arkos, matosi biski, kad metalas atviras, bet tingiu tvarkyt, nes vaizdo negadina, tai ivyko pries kokius 3 metus ir jokios rudys ten nelenda 10. Tai pirmas automobilis gaves NCAP teste 5 zvaigzdes uz sauguma 11. Vaziuoja komfortiskai, niekuo nenusileidzia bmw 3 ar a4. Trukumai: 1. Didziausias trukumas tai yra ankstas salonas, uz manes (1.88 m.) kas sedi tai tikrai nepatogiai, o ir man tuo metu noretusi dar atgal atsistumti, be to automobilis tikai ilgas bet siauras ir tiesiog kazkaip noretusi, kad butu biski platesnis 2. Labai uzknisa, kad nera kur susideti tokius daiktus kaip pinigine, raktai, telefonas ir pan. nes kiseneliu beveik nera!!! Uzvedimo spuna idiotiskoje vietoje prie rankinio ir pavaru svirties, kiti automobiliai ten turi daiktu detuve. 2.2 tid variklis 85 kw privalumai: 1. jei tvarkingas labai gerai traukia, lenkti vienas malonumas 2. grandine, o ne dirzas tad nereiks keisti nusipirkus ir apskritai nereiks sukti galvos 3. Neisrankus kurui, teko nemazai vazineti po by ir ua ir jokiu problemu del prastos saliaros 4. Visumoje variklis nera lepus ir didesniu kaprizu nekelia. 5. Veikia pakankamai tyliai ir tolygiai Trukumai 1. Dideles kuro sanaudos, na dideles zinoma salyginai, bet jei lyginti su kokiu 1,9 pasatu ar a4 (irgi panasiai apie 85 kw) tai vartoja daugiau, man ziema mieste gaunasi apie 7,5 o vasara 6,5, uzmiestyje ziema 6 vasara 5.5. 2. Kaip ir bet kuris kitas variklis turi savo ligu pvz ziema kai salta kuro padavimo sistema linkusi uzsiorinti, jei automobilis paliktas "nosimi" i virsu (aisku lengva isvengti bet vistiek erzina) ir tada vargas uzvesti, remontas sito "bajerio" kainuos iki 700 - 1000 lt. 3. Labai didele tikimybe, kad nusipirkus bus parejusi oro srauto matuokle ir automobilis netrauks, as ja keiciau pries 5 metus nusipirkes masina tai uz originalia mokejau 700 lt. 4. 2.2 litrazas yra tikras nesusipratimas, nes traukos atzvilgiu nesiskiria nuo 1,9 ar 2.0 konkurentu dyzeliu, o draudziantis reikia moketi daugiau, nes litrazas >2.0 Pries pirkdamas girdejau daug gasdinimu, neva, tik Saab sugenda tai ir 1000 lt. ar "vien ivaziavimas i saab servisa kainuoja 100 lt" ir panasias miesto legendas. Nusipirkus paaiskejo, kad tikrai yra keletas detaliu, kurios needekvaciai brangios, o butent tai variklio pagalves apie 700 lt. ir oro srauto matuokle irgi 700 lt., pastaraja pasikeiciau iskart nusipirkes, o pagalve pakeisti daviau ne servisui, o pazystamam meistrui, kuris turedamas auksines rankas ir nebloga galva ten pritaike detale nuo 525 tds, kuri kainavo 200lt. vietoj 700 (nuo sio remonto praejo kokie 3 metai ir viskas laikosi). Variklis kazkokiu problemu nelabai kelia, vaziuokle labai tvirta pries tai turejau audi b4 tdi tai prisimenu kaip kosmara tai sarnyras tai trauke tai sailenblokas tai dar kas nors, saab vaziuokle zymiai patikimesne, jei ka ir reikes pakeisti tai pakeisite ir uzmirsite, o be to ir vaziuoja gan minkstai, kainos nera dideles, nes dalys eina pagrinde nuo opelio vectros, omegos ir naujesnes astros. Kebulas be problemu, jokiu rudziu, skardos ir ju nudazymas labai aukstos kokybes. Nors rimtu problemu sitas automobilis galima sakyti neturi ir niekad nepaveda, bet kaip ir bet koks geros komplektacijos automobilis kencia nuo daugybes smulkiu erzinanciu problemeliu: 1. Valytuvai ant faru suges kai pirma karta juos panaudosite jiems bunant uzledejus, o sutaisyti labai brangu ir daug darbo 2. Langu pakelejai ta pati istorija, viskas laikosi ant plastmasiniu detaliu, kurios sulus jei darinesite langus jiems bunant uzsalus, laimei, tie plastmasiukai kainuoja 3 lt., bet pakeitimas sudetingas 3. LCD displejai per ilga eksploatacija nustoja veikti, pakeisti neadekvaciai brangu 4. Rankinis stabdis problematiskas, reikia tvarkyti pries kiekviena TA. Kaip ir viskas Atkreipti demesi: Variklio pagalves, oro srauto matuokle, elektronika, turi gerai traukti
Pilnas atsiliepimas...
valdas | 2011-10-13
Saab 9-3 2.2Tid
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
naujas,tvirtas,panevringas,saugus,elegantiskas.
kebulo isore megstanti parudyti ( kaip opelio) toliau viskas normaliai.
labai manevringas,minkstai tyliai vaziuojantis auto. LABAI PUIKIOS kokybes pilkas veliurinis salonas,patogus odinis vairas. visa apdaila minksta ir gana kokybiska. saugus automobilis,labai talpus ir erdvus. variklis patikimas ir patvarus,labai geras priejimas,viskas savo vietose,jokiu pasaliniu garsu. kaina galima sakyti dar nera didele kaip uz tokios kokybes auto. sumoki tuos 5 tukst' litu,bet ir turi lengva vaziavima,pilna el. irangos paketa, ir sauguma. viskas ko reikia. o dalys dauguma opelio na kaip ir visas auto paziureti tiek kiek ismanot..
Pilnas atsiliepimas...
asss | 2011-08-17
geras auto Saab 9-3 2.2Tid
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizdus,patogus,naujas,didelis,patikimas
net nezinau
nera to kas nepatiktu,is pradziu vidaus dizainas pasirode labai keistas..su laiku pripratau ir labai viskas faina! 9-3 Hecbekas turi milziniska bagazine!! tiesiog dievinu hecbeka. labai svelnus pilkas veliurinis salonas.smagi masinyte variklis dirba graziai,tik salone labai jauciasi vibracija dirbant laisvom apsukom. siaip traukia pakankamai gerai,bet yra siek tiek bukas zemesnem pavarom. jei kazkas negerai su varikliu ar kokiais dacikais pvz( oro srauto matuokle) ismeta Check engine o tada tai bedute..masina vaziuoja,taciau tik puses galingumo,atrodo lyg be turbinos butu,bet kartais tenka pasivezinti ir taip. kol kas keiciau tik filtrus ir tepalus (nebuvo brangu) daugiau kaip ir nieko nekeiciau.kolkas vaziuoja gerai.masinos kaina normali visgi geri metai ir gera komplektacija. ziureti rudis,praeiti diagnostika.na visi zinot kad kai kurios detales yra labai brangios,tad visiem vertetu pries perkant gerai patikrinti visa masina autoservise kad butu rami galva:)
Pilnas atsiliepimas...
Melagis | 2010-03-18
5-door chatchback
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nors antroje eilėje keleiviams vietos mažoka, tačiau neįtikėtinai talpi bagažinė. Komfortiškas ir ganėtinai ekonomiškas automobilis, su sąlyga jei bus gerai prižiūrimi variklis ir pakaba. 2.2 TiD 93kW Tvarkyta elektrinė turbinos valdymo dalis, kuro padavimo sistema.
Pilnas atsiliepimas...
aliejus | 2008-07-04
Saab 9-3 2.2 TID 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kai ieskojau automobilio, visiskai negalvojau pirkti Saab'o, taciau uzteko karta pamatyti ir ji isimilejau, ypac kai pamaciau savaji. Ji nusipirkdamas nemenkai apsigavau, nes pardavejai buvo uzslapste daug nesmagiu siurprizu. Taciau autompbiliukas superinis: atrodo puikiai ir vaziuot labai smagu. Didziausias minusas variklio traktorinis garsas... 2.2 TID Tepalai, stabdziu kaladeles. Pokolkas tiek, bet dar keitimo laukia amortizatoriai, reikia taisyt(arba pirkti SID, taipat kondicionierius leidzia kazkoki keista garsa, tai ji taipogi reiktu tvarkyt).
Pilnas atsiliepimas...
Kaleusius | 2006-11-01
SAAB 9-3 S
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus, pakankamai komfortiškas automobilis. Tai praktiškai silpniausias benzininis turbininis variklis, montuotas į 9-3 saabus, tad galios kartais pritrūksta(kada jos netrūko...), nors apskritai paėmus dinamiškas automobilis. Talpi bagažinė, vietos keleiviams irgi yra pakankamai. Salono medžiagos kokybiškos, daug privalumų. Kuro sąnaudos ~ 12-13 litrų Vilniaus sąlygomis, ir apie ~ 9 autostradoje. 2.0 turbo (B204E) Pusašio riebokšlį.
Pilnas atsiliepimas...
ALDU | 2006-10-26
SAAB 9-3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atmosferinis variklis, tramblierius, Praktiškai nėra kam gęsti.:-) Saugi mašina: ir pasyvaus bei aktyvaus saugumo prasme, ir kriminogenine. Patogi vairuotojui, bet tik iki tam tikrų pastarojo gabaritų. Vairas reguliuojasi tik viena kryptimi - į save/nuo saves. Keleiviams gale vietos mažoka, užtat - solidi bagažinė (daugiau 1300 dm3). "Smarvės" truputi trūksta: sakoma, kad saabas be turbinos - ne visai saabas. Dalis tiesos tame yra... B204I Dirželį, parazitinį ritinėlį
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Saab modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   9-2X   
  Vidutiniai 9009-39-39-3  
  Dideli  9-59-59-5  
  Visureigiai   9-7X  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt