Markės
1707 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas ir nedideli gabaritai
  • Galingas ir efektyvus elektros variklis
TRŪKUMAI
  • Dizainas neturi jokių išskirtinių bruožų
  • Standi pakaba
  • Prastas matomumas atgal
"Model Y yra gerokai erdvesnis nei Model 3 ir kai kuriais parametrais, kaip kad kėbulo aukščiu, nenusileidžia erdviausiam iš Tesla - Model X modeliui. Tačiau apie Model Y dizainą nėra ką daug pasakyti - automobilis neturi įmantrių į viršų atsidarančių Model X durelių ir yra gana nuosaikaus stiliaus"
Tesla Model Y tapo milijoniniu Tesla pagamintu automobiliu, todėl sulig šiuo modeliu gamintojas tampa pripažintu elektromobilių gamybos lyderiu, ne tiesiog išsišokėliu konservatyvioje autokoncernų bendruomenėje. Tesla Model Y yra kompaktiškas visureigis, kuris savo forma primena veikiau vienatūrį. Tai pakankamai erdvus automobilis, kad galėtų gabenti septynis suaugusiuosius. Išties Model Y yra gerokai erdvesnis nei Model 3 ir kai kuriais parametrais, kaip kad kėbulo aukščiu, nenusileidžia erdviausiam iš Tesla - Model X modeliui. Apie Model Y dizainą nėra ką daug pasakyti. Model Y neturi įmantrių į viršų atsidarančių Model X durelių ir yra gana nuosaikaus stiliaus. Tesla markės dizaino kalba jau yra susiformavusi ir naujokas nepristato jokių išskirtinių bruožų. Kuo išsiskiria šis automobilis, tai didesniu bagažo skyriumi priekyje, praktišku bagažo skyriumi gale, elektriniu bagažinės dangčiu ir didesniais šoniniais veidrodėliais. Interjere mes matome identišką stilistiką kaip Tesla Model 3 modelyje – minimalistiniame interjero dizaine beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių. Pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila. Visi automobilio parametrai valdomi dideliame 15 colių ekrane pasirenkant nustatymus ir juos tikslinant dviem universaliom svirtelėm ant vairo. Stoge įtaisytas didžiulis panoraminis stogas ir aukšta sėdėsena sukuria erdvumo pojūtį ir suteikia patogią apžvalgą visomis kryptimis. Tesla Model Y neturi tradicinio rakto, jis yra atrakinamas ir užvedamas išmaniojo telefono pagalba per Bluetooth sąsają. Standartinis modelis su vienu įkrovimu gali įveikti 370 km atstumą, o „Long Range“ modelis turi talpesnę bateriją ir gali nuvažiuoti net 507 km atstumą. Šios versijos maksimalus greitis bus ribojamas iki 210 km/val. ribos, o nuo 0 iki 100 km/val. šis Model Y gali įsibėgėti per 5,5 sekundės. Kita versija „Dual Motor“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,8 sekundės, maksimalus greitis ribojamas iki 220 km/val., tačiau maksimalus įveikiamas atstumas bus apie 430 kilometrų. Trečioji „Performance“ versija yra greičiausia iš visų - nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,5 sekundės, o maksimalus greitis yra net 250 km/val. Maksimalus šios versijos įveikiamas atstumas turėtų būti 430 kilometrų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-04-19 technologijos.lt

„Tesla“ gamins dar vieną elektromobilį: vieni sako, kad tai kvailas, kiti - kad genialus sprendimas

„Tesla“ gamins dar vieną  elektromobilį: vieni sako, kad tai kvailas, kiti - kad genialus sprendimas
„Tesla“ išgyveno neramius laikus. Nors „Model 3“ elektromobilis yra neįtikėtinai populiarus, įmonei nesiseka užtikrinti stabilios automobilio gamybos. Pirkėjai savo automobilių laukia ilgiau nei tikėtasi ir tai nepatinka investuotojams bei finansų rinkoms. Tačiau Elonas Muskas nestabdo - neigia gandus apie finansines bėdas ir jau kitais metais ruošiasi pradėti „Model Y“ gamybą. Koks automobilis tai bus?
 
„Model Y“ seks „Model 3“ verslo modelį ir šiuolaikines automobilių rinkos tendencijas. Iš esmės tai ir bus „Model 3“ su visureigio kėbulu. Toks sprendimas nėra kažkuo labai naujas - daugelis gamintojų kuria visureigius naudodami turimas automobilių platformas. Tačiau „Tesla“ atveju naujas automobilis atrodo kiek netikėtai.
 
„Tesla“ sunkiai tvarkosi su gamybos sunkumais ir vis atsilieka nuo išsikeltų tikslų. „Model 3“ vėluoja, o jau kitais metais pirkėjai turi sulaukti savo elektrinių vilkikų „Semi“. Elonas Muskas vėl miega prie gamybos linijų, tačiau planų nestabdo ir apie problemas nėra linkęs kalbėti. Manote, kad kompanija sunkiai tvarkosi su „Model 3“ gamyba? Kitais metais prisidės ne tik „Semi“, bet ir „Model Y“, o vėliau - ir naujas pikapas, ir „Roadster“ superautomobilis.
 
Vėl kalbama apie „Model Y“ todėl, kad Muskas, kaip teigia vidiniai šaltiniai, jau ieško tiekėjų. Panašu, kad gamybą tikimasi pradėti kitų metų lapkritį. Manote, kad tai beprotybė? Iš tikrųjų, tai gali būti ir kvailas, ir genialus sprendimas.
 
„Model Y“ nekartos „Model 3“ klaidų. Tai jau yra akivaizdu. „Model 3“ rinkoje pasirodė praeitų metų liepą. Prie „Tesla“ salonų nutįso ilgos eilės žmonių, norinčių įsigyti įperkamą elektromobilį. Tiesą sakant, kai tos eilės rikiavosi prie automobilių pardavėjų slenksčių, „Tesla“ dar nebuvo pasiruošusi gamybai. Nebuvo sureguliuotos tiekimo grandinės, galutinai išspręsti klausimai dėl baterijų gamybos. Dabar tai nepasikartos, nes „Model Y“ niekas dar nematė, o reikalai su tiekėjais jau derinami. Automobilis, greičiausiai, bus parduodamas tada, kai gamybai jau bus pasiruošta. Ir jis neabejotinai bus labai populiarus.
 
Nors oficialiai pasidalinta tik neryškiu „Model Y“ siluetu, mes žinome, kaip jis atrodys - kažkas tarp „Model X“ ir „Model 3“. Jokių įmantrių durų, tikriausiai tik 5 vietos ir pažįstama dizaino kalba. Galima tikėtis kokių nors ryškesnių dizaino elementų (naująjį „Roadster“ primenančių priekinių žibintų?) ir spalvų, nes maži krosoveriai turi būti ryškūs. Šio tipo automobiliai dabar yra neįtikėtinai populiarūs dėl savo stiliaus ir praktiškumo, todėl „Model Y“ beveik neabejotinai bus dar vienas hitas.
 
Elonas Muskas vis dažniau kalba ir apie pikapą. „Tesla“ pikapas bus kiek didesnis nei populiarusis „Ford F150“ ir, kaip teigia Muskas, turės netradicinių dizaino ir konstrukcinių sprendimų. Muskas teigia, kad juos sukūrė dar prieš 5 metus, todėl dabar nekantrauja juos įgyvendinti.
 
Lūkesčiai yra pagrindinis ekonomikos variklis. Kiekvienas toks pasisakymas ar gandas didina „Tesla“ akcijų vertę. Tačiau teks palaukti kelis mėnesius, kol pamatysime, kaip šiuos planus sekasi įgyvendinti.


technologijos.lt
Tesla modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai    Model 3
  Dideli    Model S
  Roadsteriai   Roadster  
  Krosoveriai    Model Y
  Dideli krosoveriai    Model X
  Pikapai     Cybertruck
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt