Markės
1531 iš 1724
Tesla Model 3 2018 - dabar
Tesla Model 3, 2018 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.013% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 1
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin greitas
  • Daug įdomių technologijų
  • Įspūdingas nuvažiuojamas atstumas
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Dizainas Copy-Paste
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Viduje beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu"
Tai kogero labiausiai apkalbėtas automobilis istorijoje. Bent jau labiausiai apkalbėtas iki prasidedant jo pardavimams tai tikrai. Ištiesų naujasis Tesla modelis pavadinimu “3” buvo paskelbtas dar 2016 metais, o klientus pasiekė tik 2018 metais ir kogero daugelis iš jų automobilio lauks dar kokius metus. Taigi, ką mums siūlo šis ilgai lauktas automobilis? Tesla Model 3 dizainas: na, jis nėra kažkuom įdomus, tai yra tiesiog Tesla Model S sutrumpinta versija. Sprendimas kiek nuviliantis, kadangi nuo Tesla Model S pasirodymo praėjo kone dešimtmetis, taigi šis dizainas yra stipriai pasenęs ir jis bus gaminamas dar mažiausiai septynerius metus. Visgi neiššaukiantis automobilis yra simpatiškas ir kogero bus priimtinas daugeliui, o tai gerai pardavimams. Model 3 turi ir puikių privalumų – įleistas durelių rankenėles, simpatišką bagažinę priekyje, o kai kurios versijos turi fantastišką panoraminį stiklą per visą stogą. Interjere mes matome visiškai kitokią dizaino filosofiją – čia nėra nieko panašaus į Tesla Model S ir nieko panašaus į jokį kitą automobilį. Minimalistiniame dizaine beveik nėra jokių mygtukų, svirtelių ar kitokių jungiklių – pabrėžtinai lygi ir simetriška priekinė panelė ir glotni durelių apdaila pakeri savo elegantiškumu. Visi automobilio parametrai valdomi dideliame ekrane pasirenkant nustatymus ir juos tikslinant dviem universaliom svirtelėm ant vairo. Tai labai logiškas sprendimas atsižvelgiant kokiame “visa ko perkėlimo į ekraną“ amžiuje gyvename – Tesla tiesiog atsisakė begalės konkrečiai funkcijai dedikuotų mygtukų ir maksimaliai supaprastino vartotojo sąsają. Tai išties elegantiškas sprendimas, tačiau ne pats praktiškiausias, nes pasiekti konkrečią funkciją reikia daugiau laiko nei pasukant tai funkcijai skirtą mygtuką. Kogero ateityje abi šias kol kas konkuruojančias fiosofijas pakeis ištobulintos valdymo balsu komandos. Tesla Model 3 neturės tradicinio rakto, jis bus atrakinamas ir užvedamas išmaniojo telefono pagalba per Bluetooth sąsają. Kelyje Model 3 rodo ganėtinai ramų charakterį – pakaba yra kiek kietesnė ir ne tokia komfortiška kaip Model S, stabilumas neblogas, tačiau vistiek neprilygsta 3 serijos BMW, vairo mechanizmas irgi nėra toks informatyvus. Žodžiu Model 3 nėra toks sportiškas kaip Model S, tai veikiau ramus ir praktiškas šeimos automobilis. Garso izoliacija irgi nėra pati geriausia, bet iš esmės tai yra tylus automobilis, visgi elektromobilis. Autopiloto sistema leidžia Model 3 važiuoti savarankiškai eismo juostoje, taip pat elektromobilis gali automatiškai persirikiuoti į kitą juostą, išsukti iš greitkelio bei pats prisiparkuoti. Standartinis modelis su vienu įkrovimu gali įveikti 354 km atstumą, o „Long Range“ modelis turi talpesnę bateriją ir gali nuvažiuoti net 498 km atstumą. Tai didelis privalumas ir toji sritis, kurioje Teslai nėra lygių. Taip pat Tesla Model 3 yra greitas automobilis – yra kiek keista matyti tokio nekalto dizaino automobilį važiuojantį taip greitai. Na, ne visos Model 3 versijos gali konkuruoti su BMW M3 ir žinoma 1600 kg sveriantis automobilis nekaip atrodytų Nurburgringo trasoje, tačiau šeimyninio automobilio įsibėgėjimas iki 100 km/h per 4 ar 5 sekundes yra rimtas argumentas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
2021-05-08
Model 3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, komfortas ir pigi ekploatacija
Tenka planuotis keliones
Tai geriausias automobilis, kurį kada nors turėjau. Dinamika nereali, pasižymi nepaprastu pagreičiu: 0–100 kažkur per 3,5 sek, žemas svorio centrą dėl baterijų – beveik kaip sportinis automobilis jei ne dviejų tonų svoris. Mano trečiukas su 18 colių ratlankiais, ne su įprastais 20 – gal todėl automobilis komfortiškas, gerai tvarkosi tiek su duobėm, tiek su gulinčiais policininkais. Su didesniais ratlankiais ant kelio stovėtų dar geriau. Tačiau greitkeliuose triukšmas stipriai pakyla ir yra gana nemalonus. Iki šiol nuvažiavau daugiau nei 10k km, skaičiavau - gaunasi kažkur 0,175 kWh/km, kas kainuoja kažkur 2,5 Eur/100 km. Žinoma skaičiai gerokai geresni vasarą ir važiuojant mieste, nespaudžiant. Nuvažiuoju kažkur 370 km su vienu įkrovimu, šiaip išsisuku su tiek. Prisitaikant nukeliauju ir pakankamai ilgus atstumus į kitus miestus. Iš esmės nėra jokios priežasties rinktis dyzelinį ar benzininį modelį. Infosistema ir pramogos žinot, kad pas Tesla yra fantastiškos. Nors šiaip nedidelis, bet man Model 3 yra pakankamai talpus ir su gan didele bagažine. Smagi talpa esanti po bagažinės grindim. Manau Tesla yra greitesnis, tylesnis, kokybiškas ir dažnu atveju geriau įrengtas auto nei vokiški konkurentai, plius pigesnis eksploatacijos atveju. Be to smagu žinoti, kad važinėdamas prisidedu prie naujų technologijų vystymosi. Vienintelis reikalas buvo - kondensatas viename iš galinių žibintų.
Pilnas atsiliepimas...
 
Tesla modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Vidutiniai     Model 3
  Dideli     Model S
  Roadsteriai    Roadster  
  Krosoveriai     Model Y
  Dideli krosoveriai     Model X
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt