Markės
Atgal Atgal
Lankytojo
reitingas
3.2

Atsiliepimai įvertinti 28 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: Ignas Selvestravicius | 2016-11-28
Ford Mondeo MK3 2l TDDI 85kW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, pigus ir paprastas važiuoklės tvarkymas, ekonomiškas, cinkuotas kėbulas
Asmeniškai nepastebėjau
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,7
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,7
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Žinant lietuvius, tai turėtų būti tautovežis, todėl labai keista, kad nėra populairus automobilis tarp lietuvių. Labai komfortiška mašina, tiek kelyje, tiek mieste. Kadangi mašina turi tarnauti žmogui, o ne žmogus mašinai, tai važiuoju ir netausoju todėl pastebėjau, kad Mondeo gan manevringas automobilis, staigiai laužiant posūkius nemėto po kelią. Dar smagus dalykas tai "pavarų metymas". Pavaras galima greitai ir be vargo perjunginėti ir niekur nestringa. Visa konsolė patogiai išdėstyta, prisėdus pirmą kartą nereikia ieškoti kur garsą reguliuoti ar kur atsukti šildymą į kojas (kas būna kituose automobiliuose). Vietos gana tiek priekyje tiek gale, o kas keisčiausia, kaip pas sedana labai talpi bagažinė. Kėbulai yra cinkuoti, todėl problemų su rūdimis tikriausiai neteks turėti, arba labai minimaliai.
Variklis
Variklyje yra ne diržas, o grandinė, kas didelis labai privalumas, nes nereikia galvoti apie diržo nusidėvėjimą. TDDI sudėti emchaniniai purkštukai, ką liaudis labai vertina, nes retas kas girdi apie jų gedimus, o jei ir sugenda, tai pakeitimas yra kurkas pigesnis negu TDCI variklių.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Labai lengvai tvarkosi važiuoklė, pats gali pasitvarkyt prie daugiabučio namo (kaip kad pats padariau), ir laužynuose detalių pilna už prieinamą kainą. Pačiam teko pasikeisti galinius guolius (keičiau su visa stebule) ir galinius stabdžius. Už visas detales laužynui sumokėjau 160e, dvi stebulės ir du stabdžiai, viskas po 40 kainavo, nors buvau radęs ir pigesnių variantų po 20e ar 30e, tik kad po vieną vienetą.
Patarimai perkančiajam
Atkreipti dėmesį į sankabos pėdalo veikimą. Būna, kad pėdalas nebegrįžta į vietą, nes sankabos pompa (tikriausiai) blogai funkcionuoja, būna apvarvėję skysčiai apie pėdalą. Dažniausios problemos tai sankaba ir smagratis, išminamasis guolis, ką reiktų būtinai pasižiūrėti prieš perkant. Jei pasitaikys variantas sutvarkytas, tai galima be baimės imti mašiną, nes niekas nekainuos daugiau taip brangiai tvarkyti. Dar galima tikrinti tepalų dangtelį, ar yra "varškės". Jei yra, tai parodytų, jog valgo antifrizą.

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt