3 metus turejau 1996m.pagaminta vectra,su ja pravaziavau virs 100.000km.Dabar eksplotuoju 2000m.pagaminta vectra,ja pravaziavau apie 80.000km..Privalumai-zemesne kaina,lyginant su eile vidut.klases atstovu,grazus dizainas,nebloga garso izoliacija,pakankamai minksta vaziuokle,ekonomiski varikliai.Nelabai domina ilgapirscius,nebrangios einamos atsargines dalys,iskyrus naujas elektronikos detales.Trukumai-variklio valdymo elektronikos bedos,vidutinis vaziuokles patvarumas,vidutine antikorozine apsauga,didelis nuvertejimas,ypac po to kai NVS salys patvirtino naujaja muitu ir senu auto ivezimo tvarka.Renkantis taip ar ne,pasirinkau TAIP daugiau del to kad savo laiku man tai buvo vienas graziusiu automobiliu,galima sakyt,svajoniu masina,turint omeny realias finansines galimybes.Atmetus emocijas,sakyciau nezinau,arba NE ir to patvirtinimas antra masina seimoj-HONDA STREAM.Apie ja rasyt dar ankstoka,pravaziavau apie 30.000,keiciau tik tepalus su filtrais ir stabdziu kaladeles.
Variklis
Abiejose masinose 1.6 ecotecas.Taciau skiriasi variklio kodai.Nors isvysto vienoda galinguma (pagal gamintoja) 2000m.vectroje variklis gyvesnis,nepaisant to,kad 1 masina buvo hecbekas,turejo tikra rida apie 103.000km.kai pirkau-todel negalima sakyt kad gal but labiau pavargus buvo.2000m.modelis daugiau pravaziaves,karavanas,be to kaip veliau isaiskejo gali buti,kad tai buvo ir kazkokios imones masina,todel jos tikra rida dievai zino:).Bendrai paemus,variklis bet kokiu atveju skirtas ramiam vaziavimui.Kas liecia senesni ecoteka,jis pasizymejo puikiu ekonomiskumu.Uzmiesti ramiai vaziuojant-iki100 km/h,sanaudos tesiekdavo 5 litrus benzino.2000m.gali kaip nori ramiai vaziuot,tokiu sanaudu neimanoma padaryti,bet jos nera baisios.Vidurkis apie 7-7.5 litro.Kadamgi gyvenu uzmiesty-iki miesto apie 10km.negaliu parasyt realiu sanaudu miesto salygomis.Abu ecotecai turejo-turi bedu su elektronika.Pirmajam kankino EGR voztuvas,po to nepadejo net naujas,kainaves 500lt.(kaina tokia buvo pries 6metus),po to teko ir ziedus keisti,varikliui,kuris tebuvo nuriedejes apie170.000.Kiek teko skaityti kitur,pirmos laidos dalis1.6 ecotecu turejo kazkoki gamyklini broka,matyt papuole toks atvejis.Kas liecia naujesni -beda su sklende,prie jos nuvaziavus i diagnostika meta dar eile kitu nesamoniu-pedalo pad.daviklis ir pan.Pameginau nupirkt deveta sklende,pavazinejus 3 men.vel eme strigti.Pravale meistras senaja,kartais uzsidega zaibas,uzvedi is naujo,kol kas vaziuoja,toliau bus matyt.Reziumuojant negaleciau pasakyt,kad sis variklis patikimas.Teko tiek su pirma masina buti partemptam,tiek su antra.Pliusa galeciau uzdeti nebent uz ekonomija,lyginant su kitu firmu analogisko galingumo varikliais,tarkim kad ir audi A4.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirmaja masina pavyko parduoti kazachams,kai dar net kalbu apie naujus muitus nebuvo,todel jokio nuostolio nepatyriau,per 3 ekspl.metus nuvertejo nezymiai-apie 2500lt..Deja,pasikeitus padeciai,tenka pripazinti,kad verte krinta lab.stipriai,ir matomai perkant tokiu metu masina reikia planuot su ja vaziuoti iki finiso.Eksplotacijos kastai nera dideli,reikalui esant nemazas devetu detaliu pasirinkimas.
Patarimai perkančiajam
Elementarus,kaip ir perkant bet kurios markes automobili-tikrinti viska,ka imanoma,ieskot su serviso knygele ir zymom joje.ir tt.
Mano automobilio nuotraukos
BENDRAUKIME
NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE
104 000 lankytojų per mėnesį
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.