agregatų patikimumas, labai prastas tinkamumas remontui
Pagaminimo metai: 1999
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
rašau apie jauno bendradarbio Smart automobiliuką. Pirktas su sugedusiu varikliu. Stebėjau kaip sekėsi jį remontuoti, todėl kilo noras pasidalinti kai kuriais pastebėjimais.
Domiuosi technika, todėl praleisti progą apžiūrėti tokį technikos stebūklą iš arčiau negalėjau, tuo labiau, kad automobiliukas buvo pas mus remontuojamas kelias savaites. Konstrukcija gana įdomi, viskas labai kompaktiškai sudėta. Žinant automobilio gabaritus aišku, kad kitaip ir negali būti, bet tai labai apsunkina priėjimą prie mazgų ir agregatų. Tai brangina priežiūrą ir tikriausiai prisideda prie to, kad techniškai šie automobiliukai būna gana apleisti.
Variklis
Taigi, variklis 0,6 litro darbinio tūrio (formoje nėra tokio pasirinkimo), 3 cilindrai, 6 vožtuvai, turbina, benzinas, 40kW. Variklis, su kuriuo automobilis pirktas, buvo "užkaltas kapitališkai", nes prasisuko alyvos siurblio žvaigždutė, kažkiek laiko dirbo sausai, skirstymo velenukas ir jo guoliavietės atrodė beviltiškai. Variklio kai kurios detalės atrodo kaip geros žoliapjovės - nekeista, kad pagal atsiliepimus varikliai iki kapitalinio remonto atlaiko tik 100t.km.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
automobilis studentui kainavo1800 Lt, variklis - 1400Lt, generatoriaus remontas - 100Lt, papildomai - žvakės, alyva, filtrai ir pan. Kol kas tik pradedama važinėti, informacija apie kuro sąnaudas - iš kitų šaltinių.
Patarimai perkančiajam
aš asmeniškai tokį automobilį matau važinėjantį tik mieste, mažais atstumais. Kas ryžtųsi pirkti naują Start-ą už normalaus kompaktinės klasės automobilio kainą, žinodamas, kad po 100t. km (arba po 3...5 metų normalios eksploatacijos) reiks keisti arba kapitališkai remontuoti variklį. O naudotą pirkti tuo labiau rizikinga. Skelbimuose praktiškai visų detalėmis parduodamų Smart-ų varikliai parduoti. Taigi šis įdomus automobiliukas yra praktiškai vienkartinis ir turėtų naujas kainuoti kaip koks indiškas Tata - 5000Eur. Tačiau yra, kai ir visi bent kiek su MB koncernu susiję automobiliai, stipriai pervertintas.
BENDRAUKIME
NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE
104 000 lankytojų per mėnesį
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.