Markės
Atgal Atgal
Lankytojo
reitingas
3.6

Atsiliepimai įvertinti 141 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Daugiau apie automobilį Audi 100
1990 - 1994
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: Audrii | 2012-08-01
Audi 100, C4, 85kw, universalas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Praktiška, paprasti konstrukciniai sprendimai padaro remontą paprastesnį
Senas, trūksta manevringumo
Pagaminimo metai: 1994
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Šį automobilį turiu metus laiko, buvo visko, bet pirkdamas to ir tikėjausi, visgi automobiliui jau 18 metų. Pirkau, nes iš liaudies žmonių girdėjau tik gerą apie šitą Audi, be to reikėjo didelio automobilio, dyzelniu varikliu ir gana patvaraus. Tiesą pasakius, tai tą ir gavau. Automobilis erdvus, manau, kad salono medžiagos tikrai kokybiškos, jeigu 18 metų tarnavo ir dar neturi ženklių nusidėvėjimo požymių. Prieš tai turėjau VW Golf III, tai įlipus į Audi, buvo tikrai didelis pasikeitimas, važiuoja (savaime aišku) minkščiau, tyliau, bet nerangiau, visgi kur kas didesnis automobilis. Na, apibendrinant, tai geras automobilis, tik, kad labai jau senas.
Variklis
2.5 tdi, 85kw važiuoja neblogai, kuro sanaudos tikrai nustebino, mieste apie 7,5l/100km, na o užmiestyje apie 5,5l/100km. Tiesa, turėjau bėdą tik nusipirkęs, bet tai buvo mano kaltė. Pirkdamas nepastebėjau (ir vargu ar bučiau pastebėjęs) kad generatoriaus/kondicionieriaus diržo įtempėjas buvo uždėtas nuo kitokio variklio (didesnis įtempimo skriemulio diametras). Ko pasekoje vienas skriemulys liesdamasis prie kito - užsigalando ir nupjovė dirža, palindo po pagrindiniu diržu, suskaldė kompensatorius. Remontas kainavo su visom detalėm apie 1500lt.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per tuos metus teko remontuoti daug ką - variklį, važiuoklę, kėbulą. Variklio remontą jau aprašiau, žinoma, keičiau ir tepalus ir filtrus ir dirželius teko keisti. Prie kėbulo teko prisiliesti tik prie dešinės pusės priekinio sparno - surudyjo. Na o važiuoklę teko gerokai paremontuoti - vairo traukės antgaliukai, šarnyrai, priekiniai/galiniai sailentblokai, stabdžių diskai, suportai, bet už visą tai sumokėjau tik apie 700lt, nemanau, kad tai yra daug. Kas liečia nuvertėjimą, na nemanau, kad tokiam senam automobiliui dar gręsia nuvertėjimas, manau, kad esanti dabartinė kaina laikysis iki tol, kol C4 visiškai išmirs.
Patarimai perkančiajam
Ką čia ir bepatrasi perkant tokį seną automobilį, rizikų daug, o ir ne visam gyvenimui perki. Jei kas ir bus ne tvarkoj, tai sakau iš savo patirties, kad be didesnių sunkumų ir milžiniškų išlaidų viską įmanoma susitvarkyti.
Mano automobilio nuotraukos
Padidinti

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt