Markės
Atgal Atgal
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1511 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Daugiau apie automobilį Peugeot 807
2002 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: M.B. | 2014-09-24
Girti negalima peikti (kablelis kiekvienam skirtingoje vietoje)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
visi minivenų teikiami pliusai, prancūziškas temperamentas ir važiuoklė, patogus prietaisų išdėstymas, sąlyginai nebrangi eksploatacija ir t.t.
prancūziški minusai - elektronika, komplikuotas taisymas, nesandarūs varikliai, trūksta valdymo tikslumo, triukšminga pakaba
Pagaminimo metai: 2010
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,1
Bendras automobilio aprašas
Tai vienas nuostabiausių europietiškų minivenų, kokius teko vairuoti. Galbūt skamba keistai, bet būtent vairuojant 807, arba antrąją Eurovanų kartą, pagalvojau, kad tai pirmas minivenas, kurį vairuojant jautiesi iš tiesų vairuodamas vienatūrį. Kai kas galbūt pasiginčys, kad Eurovanai yra toli gražu ne geriausi minivenai Europos rinkoje. Dauguma teigia, kad nėra geresnio daikto už paskutinės kartos Renault Espace ar tuo labiau Austrijoje surinktus Voyagerius. Bet dabar ne apie tai: Eurovanai vadinami keturi kone identiški automobiliai, pagaminti SEVEL gamykloje netoli Valensjeno. Juos sudaro Peugeot 807, Citroen C8, Fiat Ulysse ir Lancia Phedra. Rinktis galite kokį norite, nes jų mazgai yra kone identiški. Standartiškai Fiatas būna pats plikiausias, prasčiausiai įrengtas, o Lancia - prabangiausia. Skiriasi visų šių modelių žibintai. Bet yra kitų niuansų, apie kuriuos parašysiu vėliau. Eurovanų pirmoji karta buvo vertinama kaip pakankamai kokybiška technika. Citroen Evasion (Synergie) arba Peugeot 806 turi sao nuolatinių gerbėjų ratą. Kiek sunkiau sekėsi Lancia Zeta bei pirmajam Fiat Ulisui. Štai antrieji eurovanai, apie kurios dabar parašysiu, yra techniškai sudėtingesni, stipriai elektrifikuoti automobiliai, kurie turi ir pliusų, ir nemažai minusų. Vokietijos TUV ataskaitose vertinami kaip vieni nepatikimiausių naudotų automobilių. Bet yra kita medalio pusė: PLIUSAI: prancūziškas komfortas (minkšta pakaba), visi minivenams būdingi privalumai (daug vietos salone, daiktadėžių gausa, savarankiškai slankiojančios šoninės durys kurių neturi dauguma konkurentų). Erdvi bagažinė, salonas - be problemų tilps trimetrinės lentos, o jei naudojatės visomis trimis sėdynių eilėmis, tai galines pakaks nulenkti, kad tilptų vaiko vežimėlis. 807 pasižymi tuo, kad neturi centrinio tunelio, kadangi pavarų dėžė sumontuota aukštai, todėl galima drąsiai migruoti po automobilio saloną (ko griežtai nepatariu dėl KET pažeidimų). Tačiau tai labai patogi funkcija. Dar - prancūzai sugalojo kosmetinį veidrodėlį, kuris sukasi aplink savo ašį - jis padės moteriai ne tik įvertinti kaip kokybiškai nudažytos jos lūpytės, bet jos leis įertinti sėdinčiųjų trečioje sėdynių eilėje keleivių būsenas. Tai labai patogu turintiems vaikų. Automobilio šoniniai veidrodėliai užsilenkia saaime, kai užrakini automobilį. Negalima savo rankomis stumdyti šoninių durelių - jos atsidaro ir užsidaro pačios, kai atlenkiate rankeną ar nuspaudžiate mygtuką užvedimo raktelyje. Kas patogu - vairuotojas gali blokuoti šoninių durų atidarinėjimą kelionės metu. Sumontuota keturių zonų klimato kontrolė. Sėdintys antroje eilėje gali susireguliuoti sau tinkamą temperatūrą. Pečius veikia itin puikiai. Maniškė 807 buvo palyginti geros komplektacijos - odos ir veliūro mikso sėdynės, integruota navigacijos sistema. Tiesa, tai nebuvo Pullman versija (oda, automatas, stoglangiai). Maniškė versija turėjo stogo bagažinės laikiklį virš galinio dangčio. Labai patogu kelionėse, tiesa, skleidžia aerodinaminį vėjo triukšmą važiuojant didensiu greičiu. Masyūs šoninio vaizdo veidrodžiai garantuoja gerą matomumą. Daug kam nepatinka centre sumontuotas prietaisų skydelis - pripratau. Labai patogu, tik rodmenys galėtų būti didesni. Greičio ir tachometro ciferblatai atrodo lyg trys sieniniai laikrodžiai, o versijoje su GPS (kaip pas mane), sistema sumontuota tarp dviejų didelių ciferblatų, kurie atrodo daug prabangiau nei paprastoje versijoje. Borto kompiuteris atlieka daug funkcijų: man patinka, kad galima nusistatyti dviejų periodų važiavimo nustatymus, palyginti per abu kartus kuro sąnaudas. Kuro bakas - 80 litrų. Kitos funkcijos - šoninės užuolaidos, talpios daiktadėžės, Bluetooth įrenginys, AUX jungtis, gale - jungtis kelioniniam šaldytuvui ar kt.prietaisui įsijungti. Mane žavi nerūdijantis kėbulas, visiškai nesusidėvinčios salono medžiagos (nesitikėjau), be to vairuojant visiškai nepavargsti. Sėdynės labai patogiai reguliuojasi. Tiesa, sulankstymo galimybės nėra tokios geros kaip pas konkurentus - be to nepakankamai greitai išsimontuoja sėdynės iš grindų laikiklių. Pačios sėdynės masyvokos, sunkokos. Teks išmokti naudotis prietaisais - kaip susireguliuoti radiją, kaip susireguliuoti klimatą, kaip naudotis GPS (atnaujinimai tik su gamykliniais CD pas dilerius). Man patinka, kad yra sumontuoti kabliukai virš visų eilių sėdynių. Aš dažnai mašiną naudojau be sėdynių, kaip busiką, tai susikabinau vazonines gėles. Telpa isi rakandai. Moterims labai patinka. Ji ir graži ta mašina, ir nėra griozdiška, ir šiuolaikiška. O kur dar patys veidrodžiai užsilenkia, durys pačios slankioja. Yra dar daugiau visokių pliusų, bet nepakaks laiko ir vietos vardinti. Žodžiu, mašina kaip kompiuterinė žaidimų aikštelė.Bet pati mašina kaip minivenas yra beveik nepriekaištinga, jei ne minusai, kurių nepaminėjo kiti šią mašiną aprašę vartotojai, kurie tikrai nebuvo realistaI: MINUSAI: vaikiškos smulkios elektronikos ligos, persekiojusios mašinas iki 2005 metų, kai buvo atlikta modernizacija. Patariu nepirkti senesnių nei 10 metų mašinų. Tai gali būti gražiai supakuota bomba. Pirmųjų gamybos metų mašinų sėdynės nepatikimos - sulūžta sėdynių bortai, karkasai, iškrenta jų vidinis turinys. Nebūkite lengvatikiai - šios mašinos naudojamos intensyviai, todėl gal islkėpti daug gedimų. Dažnai genda parktronikai (pačių parktronikų bėda), ne itin tiksliai jungiasi bėgiai (ilga pavarų dėžės svirties eiga), bėgių tenka "paieškoti", dešinė koja aukštam vairuotojui remiasi į panelę, Slankiojančios el,durys yra tikras pliusas, bet linkę rūdyti jų bėgeliai. Reikia pasirūpinti kasmet, kad būtų sutepta tepalu nuo rūdijimo. Pačios el.durys yra patikimos, tik jas sugadina keleiviai - jų negalima traukti, stumti patiems. Dar nerina padangų oro slėgio davikliai. Vis pypsi salone, kad reikia pripūsti padangą. Atidžiai stebėkite laidus po vairuotojo sėdynėmis - neturi būti jokių laidų prasitrynimų - sutriks ne tik sėdynių atminties funkcija, bet gali užstrigti pečiuko darbas, sėdynių šildymas. Mašinos prietaisų skydeliai yra LCD tipo - taigi gali dingti pikseliai, nors man to nebuvo. Man ne itin patiko galinės pakabos darbas - ji amortizuoja minkštai, bet faktiškai be eigos - linkus stiprokai bumbtelėti, yra triukšminga, ko nepasakysi apie priekinę - ideali. Pakaba tarnauja visai neblogai. Silpnesnė vieta - priekiniai šarnyrai (tarnauja iki 25000 km). Po Volkswagen Sharan tai tikra atgaiva piniginei. Minusas tas, kad viskas keičiama "blokais". Pvz.granata keičiasi su visu pusašiu, kurio kaina viršija 1000 lt, nors meistrai puikiai restauruoja. Versijos su liukais pasižymi stoglangių nesandarumu. Remontas gali būti atliekamas ir pačio vairuotojo, bet reikia pasikrapštyti. Ksenono žibintai šviečia maloniai, bet lemputės tarnauja labai trumpai, o kainuoja - daug. Rankinis stabdis sumontuotas kairėje pusėje (teks priprasti), ABS žiedas sumontuotas kartu su priekiniais guoliais. Keistas sprendimas...Dar keisčiau - gamyklinis domkratas yra sumontuotas šalia preikinio kairiojo žibinto (po kapotu). Yra ir daug kitų keistenybių, apart plastmasinio bagažinės dangčio. Dujų įrangą galima sumonutoti tik salone, nes dugne - atsarginis ratas, kurį nuėmus vistiek nerasite talpos, kaip LPG balioną primontuoti prie kėbulo. Minusų rasčiau ir dar daugiau, bet nepakaks vietos vardinti (laiko - tuo labiau). Šiaip tai yra tikrai geras automobilis, bet kaprizingas. Atrodo net labai geras, bet visada važiuoji ir bijai, kad neiškrėstų kokio pokšto, nors jis man gedo mažai, bet kitiems būna brangių išlaidų.
Variklis
Varikliai yra tikrai neblogi. Du skirtingi dalykai - benzas ar dyzelis. Benzininiai gali būti 2 litrų, 2.2 arba 2.9 litro. Ypatingų problemų jie neturi, tik nepatariame rinktis dvilitrės modifikacijos su automatine AL pav. dėže, kuri buvo nepatikima. Dilitris 100 arba 103kw važiuoja neypatingai, su juo neprilakstysi, o ir kuro visada gers apie 10 litrų mišriu režimu. Daug geresnis pasirinkimas - 2.9 litro 150kw šešiukė V6, bet su automatine patikima AISIN dėže mieste sudegins iki 16 litrų 95 benzino. Šis variklis turi vieną trūkumą - kiekvienam cilindrui sumontuota po atskirą uždegimo ritę (babiną), o kai jų tiek daug, tai anskčiau ar vėliau nusprogs viena iš jų. 2.2 benzino versija tikrai neblogas pasirinkimas, tačiau nepaisant ekonomiškesnio užmiesčio režimo nei siūlo senasis dvilitris agregatas, mieste jis sudegina ir 12 litrų. Norintys pirkti benzinines ersija sžinokite, kad jos nekels daug rpoblemų, bet konkurentų benzininiai agregatai daug vertesni dėmesio. Laimei, kad konstrukciniu požiūriu, EW benzininiai agregatai nėra sunkiai prižiūrimi ar labai lepūs. Gal tik 2.2 versija sudegina šiek tiek perdaug alyvos. O šiaip - pakeiti diržus ir važiuoji. Kitas reikalas - dyzeliai. Ant kokio pataikysite, taip ir važinėsite. Kaip žinome, su dyzeliais važinėjama intensyviai. Viena didžiausių visų HDI dyzelinių mašinų problemų šiame modelyje - purkštukai, tačiau juos pribaigia nebent prastas kuras ar beprotiška rida. Visi eurovanai turi sumontuotus DPF kietųjų dalelių filtrus, kuriuos tenka pravalyti, jie linkę užsikimšti. tai brangoka procedūra. Jei rinksitės 2 litrų dyzelius, tai pirkite modelius tik nuo 2005 metų. 2 litrų 79 kw silpniausias senasis motoras nepasižymi didele dinamika. 5 pavaros. Yra kitų bėdų - dėl variklio konstrukcijos (jis sumontuotas po priekiniu stiklu), lyjant lietui, nuo valytuvų nuvalytas vanduo patekdavo ant paskirstymo dirželio ir galėdao jš nutraukti, Vėliau šis defektas buvo panaikintas. 2 litrų senasis motoras dažniau serga turbinų ligomis (nors jos lyginant su Reno DCI yra isiškai vienetinės). Be to, paskirstymo velenėlių žvaigždučių prasisukimo tikimybė didesnė nei pas 2.2 HDI galingesnįjį brolį. 2.2 hdi ir 2.0l hdi motorai iki 2005 metų turėjo dar vieną nemalonų defektą - norint nuimti variklio galvutę, jos nenusimsite nepašalinę purkštukų. Kita bėda - dėl vandens patekimo ant variklio bloko (dėl tų pačių valytuvų kaltės), purkštukai prirūdyja, prikepa savo lizduose. PSA koncernas šiems net turi specialų raktą jiems išlupti, bet dažnai tai nepavyksta. Tokiu atveju purkštukai yra skaldomi, trupinami. Bet tą reikia daryti atsargiai, kad likusios purkštukų dalys nepabirtų į patį bloką. 2.2 HDI motorai (94kw) gan neblogai važiuoja, bet be išvardintų senų trūkumų (iki 2005 m.), turi polinkį kitiems defektams - faktiškai 95 proc. šių variklių būna nutrauktas dirželis. Antrinėje rinkoje parduodamos versijos būna patyrusios tokį gedimą arba su keistais motorais. Nutrūkęs diržas sulanksto vožtuvų pakelėjus (karomyslus). O diržas trūksta ne tik dėl drėgmės patekimo ant dirželių, bet ir dėl alkūninio veleno guolio lūžimų. Norintys mažiau bėdų su varikliais, rinkitės dvilitrius dyzelius 88 arba 100 kw galingumo. Jie bus 6 pavarų mechaninėmis dėžėmis. Tiesa, venkite automatų. Jei norite dyzelinio automato, geriau rinkitės 2.2 HDI versijas su japonų AISIN pavaromis. Dyzelinės HDI versijos geros tuo, kad nebrangus jų diržų pakeitimas, patys varikliai nėra probleminiai, išskyrus kontrukcinius jų sumontavimo šioje mašinoje trūkumus. 2.0 litrų dyzeliai geriausiu atveju sunaudoja vid.6.7 litro kuro 100 km, mieste apie 9 litrus. 2.2 hdi versijos nėra tokios ekonomiškos, o kai kurie skundžiasi, kad rajos. Kartais nepakanka kišriu režimu net ir 8 litrų kuro, nors pačių sąnaudų amplitudė labai svyruoja. Tai ne vokiškas TDI agregatas, kurio sąnaudos svyruoja iki max.2 litrų. HDI agregatas gali sunaudoti nuo 7 iki 12 litrų dyzelio ir tai neturi būti keista. HDI galima pagirti už tylų darbą, lengvą užsivedimą, tikrai gerą trauką. Tiesa, tiek benzininiai, tiek dyzeliniai varikliai pasižymi nesandarumu. Dauguma versijų leidžia alyvą ne tik per apatines tarpines, bet ir pavarų dėžes. Atkreipkite dėmesį pirkdami. HDI dyzeliniai varikliai antrinėje rinkoje yra labai pigūs. 2 litrų agregatą šrote galima nusipirkti už 400 litų. 2.2 hdi kainos mačiau svyruoja nuo 700 iki dukart didesnės sumos. Dyzelinėse versijose sankabos yra sumontuotas su dviejų masių smagračiais. Vokietijoje testo bandymų metu jie subyrėdavo jau ties 100000 km. Pirkdami patikrinkite šį elementą, nes remontas atsisies brangiai. Tiesa, kuo naujesnis modelis,tuo didesnė tikimybė, kad gamintojas buvo pagerinęs metalinių smagračio elementų kokybę. Dėmesio!Prastas priėjimas prie variklio. Norint suremontuoti 807 - ojo variklį (kad ir tuos pačius purkštukus ar net pakeisti žvakes), reikia nuardyti valytuvų bloką, nuimti valytuvų skyriaus apdailas. Dažniausiai nepadeda ir tai, todėl meistrai servisuose atkabina variklius nuo traverso ir šiek tiek nuleidžia, taip lengiau atlikdami darbus. O viskas yra taip tik todėl, kad mašinos trumpas priekis, todėl agregatą teko pastumti į saloną. Taip - tai prancūzas. Tačiau yra ir kt. gamintojų mašinų su tokiu prastu prieinamumu. Tepalai - pilnai sintetiniai. Citroeno agregatai eksploatuojami nebrangiai, daugiau kainuoja konstrukcinių bėdų šalinimas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertėja ne taip jau ir baisiai. Visi minivenai nėra ypatingai greitai nuertėjantys, Žinoma, 2003 metų dyzeliuką galima nupirkti ir už 6000 lt, bet neaišku, kokia bus jo būklė. Mano patarimas - pirkite modelius ne senesnius nei 5 metų amžiaus. Jie ir kainuoja gerokai brangiau. Lb geros būklės 2011 metų 807 su dyzeliniu agregatu ir Pullman komplektacija Lenkijoje šiai dienai mačiau kainuoja virš 20000 Pln. Ne taip ir pigiai. Detalių kainos (2.0l, 88kw versija): dvimasis smagratis (LUK) - 1500 lt, ABS daviklis - nuo 90 iki 180 lt, KYB amortizatorius - 190 lt, parktronikas (vnt) - 39 lt, atraminis amortizatorių guolis - nuo 40 iki 100 lt, termostatų blokas - 230 lt, paskirstymo diržo įtempėjas - 99 lt, edantysis dirželio guolis - 99 lt, generatoriaus skriemulys - 200lt, priek.stabdžių kaladėlės - nuo 85 lt, galinės - nuo 30 iki 90 lt, juostinis variklio diržas DAYCO arba Contitech- 40lt, pakaitinimo žvakė BERU - 78 lt, kuro purkštukas - nuo 900 iki 1400 lt, oro srauto matuoklė - 350 lt, paskirstymo diržų komplektas su vandens pompa - 520 lt, pusašio lanksto apsauga - 35 lt, ratų guoliai yra brangūs - 350 lt už vnt (su ABS žiedu), priek.stabdžių diskas - nuo 150 lt, galinis - iki 130 lt. stabilizatoriaus traukė - 40 lt, įvorė - 25 lt, neoriginalus šarnyras - 350 lt, vairo traukė - iki 100 lt (antgalis - iki 45 lt), alkūnio veleno padėties daviklis - iki 100 lt.
Patarimai perkančiajam
nepirkti seno automobilio, prieš perkant pakalbėti su specialistais ir remontuoti tik pas prancūziškas mašinas išmanančius ir nesikratančius taisyti meistrus. Atlikti visų agregatų diagnostiką. Patariu pirkti gerai įrengtą automobilį, nes tik su juo pajusite maksimalius šio modelio privalumus. Galite dairytis ir kitų minivenų, bet manau, kad tarp europietiškų modelių jis geresnis net ir už Espace, nes pastarasis save riboja su tradicinėmis šoninėmis durelėmis bei dažnomis dyz.,agregatų bėdomis, brangiu servisu. Voyageris linkęs rūdyti, nesaugus, rajus, nors kaip minivenas tikrai geras. O šiaip patarimas- dairytis dar į Toyota Previa, Mitsubishi Outlander, o užvis geriausia Nissan Quest ar Toyota Sienna.

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt