Markės
Atgal Atgal
Lankytojo
reitingas
3.7

Atsiliepimai įvertinti 116 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
1996 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Patalpino: Pavairuoju | 2012-09-30
VW passat praktiškas ekonomiškas automobilis.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškas, bet kokiam garaže remontuojamas, pakankamai komfortiškas.
Važiuoklė, gan dažnas keliuose, netelpa meškerės į sedaną. :)
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
1999 m. 81 kw. sedanas. Važinėjau 5,5 metų, nuvažiavau 90 tūkst. km. Teko ir į tolimas keliones leistis, autobanais važinėti, taip pat ir miško keliais į žvejyba buvo traukiama su juo, nepavedė niekada (žvejybai labiau tiktų universalas, bet atlenkus sėdynes meškerės tilpdavo). Žodžiu paprastas, patogus automobilis ir svarbiausia ekonomiškas automobilis. Kurį pristačius į bet kurį garažiuką mielai apsiims remontuoti, nes ten viskas aišku ir tikrai jau bus susidūrę. Aišku kaip ir kiekvienas auto turi minusų. Dėl visų peikiamos važiuoklės. Man pasiteisino restauravimas. Keičiant šarnyra iš parduotuvės gaunat kinietišką metalą su išspaudu "Made in germany" ir kinietiška kokybe. Restauruojant turit orginalų metalą ir jis nelūžta kaip kinietiški ,ir restauruota detalę, kuri tikrai laiko, bent jau man geriau nei naujos iš mūsų parduotuvių. Važinėta buvo daug Kauno gatvėmis, o gyvenau Juozapavičiaus pr., kuris prieš remontą buvo viena iš problematiškiausių gatvių.
Variklis
Variklio 81 kw. galios tikrai užtenka normaliam eksplotavimui, aišku pilnu ekipažu aplenkt jau reikia atstumo, bet pakankamai begėjasi paspaudus. Variklis ekonomiškas, pilama buvo rusiškas dyzelis ir jokių problemų. Laiku keisti tepalai su visais filtrais ir variklis tarnavo puikiai, vesdavosi prie didžiausių šalčių. Pakaitinimo žvakių,kuri neveikia gan paprastas patikrinimas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertėjimas gan nemažas. Po 5,5 metų nuvertėjo, nuo 21500 iki 8000 lt. Eksplotacijos kaštai palyginus su dabartine auto tikrai gan proto ribose. Tvarkytas buvo radiatorius, valytuvų mechanizmas (imtas iš šroto), kondicionierius perrinktas. Žiema per šalčius buvo užsikirte vieną kartą galinės, kitą karta vairuotojo durelės. Kiek teko domėtis, pasitaikė ne man vienam. Pradėjo rudyti vienas sparnas, buvo rastas geras tokios pačios spalvos. O daugiau, kas metus 1 arba 2 šarnyrus atrestauruodavau, vieno kaina su išėmimu, įdėjimu apie nuo 70 iki 120lt. Stabdžių kaladėlės apie 130 lt. geresnės. Keistas galinis amrtizatorius apie 150 lt.
Patarimai perkančiajam
Reikia pirkti prižiūrėta. Aš savo ilgokai laukiau ir kainavo daugiau nei dauguma turgui, bet problemų už tat negausiai buvo. Šio auto stiprioji pusė variklis, reikia kad jis ir būtu geras ir bent jau 81 kw., 66 kw per mažai jam. Iki 2000 m. (PD variklio) varikliai mielai vartoja rusiška kurą.

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt