Markės
366 iš 1633
Dacia Duster 2010 - dabar
Dacia Duster, 2010 - dabar
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Geras pravažumas bekelėje
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas saugumo įvertinimas
Dacia Duster yra pirmasis Rumunijos kompanijos krosoveris skirtas ribotą biudžetą turinčiam ir praktiškam pirkėjui. Automobilis gaminamas ant B0 platformos yra 4.31 metrų ilgio, 1.82 metrų pločio, o prošvaisa siekia 20 cm. Visureigis pasiruošęs įveikti 30 laipsnių statumo įkalnę ir nusileisti nuo 35 laipsnių nuokalnės. Duster bagažo skyrius siekia 475 litrų apimtį, o užlenkus galines sėdynes padidėja iki 1600 litrų. Visureigis yra siūlomas su dviejų ratų arba visų keturių ratų pavara. 4x4 variantai yra aprūpinti Nissan kompanijos visų varomųjų ratų sistema (manoma, kad modelis turi giminystės ryšių su japonų sukurtu Qashqai modeliu), kuri leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš trijų skirtingų važiavimo režimų: automatinis režimas kuomet galia tarp priekinės ir galinės ašies paskirstoma automatiškai, fikuojamas galios paskirstymas santykiu 50:50 ir tik dviem ratais varomas režimas užtikrinantis maksimaliai mažas kuro sanaudas. Automobilio pirkėjai gali rinktis vieną iš kelių motorų: 1,6 l 108 AG benzinį arba 1,5 l 84 AG bei 1,5 l 104 AG dyzelinį. Dacia Duster visų pirma skirtas sparčiai besivystančioms rinkoms, tokioms kaip Rusija, Turkija, Alžyras ar Marokas, tačiau bus parduodamas ir Europoje. Kai kuriose šalyse automobilis gali būti žymimas su Renault ženkliuku. Įdomu tai, kad buvo paruošta sniego lenktynėms skirta Dacia Duster Competition versija, kurią „Trophee Andros“ lenktynėse vairuos keturiskart Formulės-1 čempionas Alainas Prostas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis nebrangus automobilis yra naudojamas ralio varžybose – 350 AG versija su V6 varikliu ir vairuojama keturiskart Formulės-1 čempiono Alaino Prosto 2009/2010 metais Prancūzijoje varžybose ant ledo užėmė entrają vietą.

2011 Dacia pranešė, kad dalyvaus garsiosiose Pikes Peak varžybose klasėje be jokių apribojimų. Šis Dacia bus ginkluotas modifikuotu Nissan GT-R varikliu turinčiu 850 AG galią!
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2017-03-01
Gera paprasta mašina
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimas, paprastas, nebrangus
Plastmasės, garso izoliacija, visuomenės negatyvas
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Pirkau naują, nes reikėjo automobilio važinėti užmiesty, nusukant į blogus kelius arba ten kur kelių nelabai yra (toks darbas). Dėvėtos, kuri nebūtų suvažinėta tuo metu neradau. Be to reikėjo 4x4. Daug žmonių atkalbinėjo, bet ryžausi. Po to daug išklausiau svarstymų, ką geriau, anot jų, būčiau įsigijęs. Įveikiau 133 tūkst km, ir niekas nesugedo. Na perdegusios lemputės gedimu nelaikau. Niekas nebarška, neūžia ir neskraba. Važiuoja kaip važiavusi. Tiesą sakant garso izzoliacija galėtų būti ir geresnė. Bet garsi muzika nugali :) pradžioje krito į akis skambios plastmasės, bet vėliau nekreipiau dėmesio ir pripratau, nepaisant jų pigaus vaizdo niekas niekur nenusibraižė ir nenulūžo. Serviso aptarnavimai nebrangūs. Ir garantijos metu gedimo neturėjau nė vieno.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
1.6 benzino variklis kiek nuvylė. Užmiesty, ypač greitkely gana nemažos apsukos. Tad akustinis diskomfortas didėja augant greičiui. Trumpa 1 4x4 versijos pavara. Todėl mieste 2 iš vietos :) nusibraižė kilnojant darbinę aparatūrą galinis bagažinės slenkstis, tad teko jį apklijuot klijonke. Neįprasti langų valdymo mygtukų išdėstymai. Visa kita ok. Didelis nuvertėjimas. Dėl nedidelių kainų juos perka firmos, todėl dėvėtos bus mačiusios daug km.
Patarimai perkančiajam
Pirkit naują.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Dacia modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži    SanderoSandero
  Kompaktiniai    LoganLogan
  Krosoveriai    DusterDuster
  Vienatūriai     Lodgy
  Daugiatiksliai     Dokker
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt