Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-12-30
2050-ųjų superautomobilis - net sunku patikėti, kaip jame tilps vairuotojas

2050-ųjų superautomobilis - net sunku patikėti, kaip jame tilps vairuotojas
 
„Nissan“ pristatė korėjiečio dizainerio Jaebumo Choi sukurtą superautomobilio koncepciją. Kaip pastebėsite, tai yra labai mažas automobilis, tačiau viduje išties telpa žmogus.
 
„Nissan GTX-R“ - taip vadinama ši koncepcija. Ir vadiname ją superautomobiliu, tačiau realistiškai tai - egzoskeletas. Choi mano, kad po 30 metų gyvensime didžiuliuose megamiestuose, kurie pasižymės dideliu gyvenimo tempu ir tokie superautomobiliai ten bus įprasti. Net jei GTX-R dalyvavimas eisme dabar atrodo sunkiai įmanomas.
 
Visų pirma, aišku, dėl to, kad vairuotojas jame guli ant pilvo. Prisimenate kaip vaikystėje įkvėpdavote daug oro ir imdavote plūduriuoti ant vandens veidu žemyn? Tokia yra žmogaus padėtis GTX-R automobilyje. Tiesa, tai yra autonominis automobilis, todėl žmogui daug darbo čia nebus.
 
„Nissan GTX-R“ neturi langų. Vietoje to vairuotojas dėvės virtualios realybės šalmą, kuriame matys, kur važiuoja. Jam taip pat reikės apsivilkti lenktynininko kostiumą ir kuprinę, kuri taps automobilio kėbulo dalimi. Patogu?

 
GTX-R neturi langų
©Gamintojo nuotrauka

GTX-R būtų eletrinis, žinoma, ir būtų varomas visais keturiais ratais. Tie ratai, beje, leidžia automobiliui judėti ir šonu - tai palengvins parkavimą ir manevringumą. Choi nekalba apie automobilio greitį, tačiau toks žemas jis ne šiaip sau - ši mašina būtų beprotiškai greita, o vairuotojui gulėti reikėtų dėl to, kad tai leidžia sukurti itin aerodinamišką formą. 
 
Žinoma, nors didelio X formos automobilis būtų autonominis, žmogui vis tiek tektų pasakyti, kur važiuoti ir valdyti kitas funkcijas. Kadangi jis praktiškai negalėtų judėti (paklausime dar kartą - patogu?), o viduje ir taip nėra vietos mygtukams ir ekranamas, pagrindinės GTX-R funkcijos būtų valdomos per smegenų-kompiuterio sąsają. Šios sistemos centre būtų procesorius, kurių tiesiog nebūna.
 
 
©Gamintojo nuotrauka

Ar „Nissan“ imsis GTX-R gamybos? Na, žinoma, kad ne. Nieko, kas šiame automobilyje yra, neįmanoma pagaminti šių dienų technologijomis. Be to, šis automobilis būtų beprotiškai nepatogus būdas keliauti. Apskritai, superautomobiliai mums reikalingi įspūdžiams kurti. Kai GTX-R neturi langų ir viskas matoma tik per VR šalmą, kam jis reikalingas apskritai? Pakaktų šalmo.
 
Tačiau tai yra įdomi koncepcija. Ir „Nissan“ turi galimybę pagalvoti, kaip atrodys ateities automobiliai. Kompanija jau kuria autonomines technologijas ir VR įrenginius. Papildyta realybė tikrai ateina į automobilius. Taigi, GTX-R yra skirtas jums pažiūrėti ir „Nissan“ kūrybiškumui sužadinti.
 
Be to, tai buvo proga pagerinti jauno dizainerio žinomumą. Tegul GTX-R tėra 3 metrai fantazijų, tačiau tokių automobilių yra buvę labai daug. Ir jie iš tikrųjų kaitina žmonių vaizduotę ir padeda gamintojams kurti naujas formas, įsivaizduoti naujas technologijas ir imtis naujų medžiagų.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt