Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-12-30
2050-ųjų superautomobilis - net sunku patikėti, kaip jame tilps vairuotojas

2050-ųjų superautomobilis - net sunku patikėti, kaip jame tilps vairuotojas
 
„Nissan“ pristatė korėjiečio dizainerio Jaebumo Choi sukurtą superautomobilio koncepciją. Kaip pastebėsite, tai yra labai mažas automobilis, tačiau viduje išties telpa žmogus.
 
„Nissan GTX-R“ - taip vadinama ši koncepcija. Ir vadiname ją superautomobiliu, tačiau realistiškai tai - egzoskeletas. Choi mano, kad po 30 metų gyvensime didžiuliuose megamiestuose, kurie pasižymės dideliu gyvenimo tempu ir tokie superautomobiliai ten bus įprasti. Net jei GTX-R dalyvavimas eisme dabar atrodo sunkiai įmanomas.
 
Visų pirma, aišku, dėl to, kad vairuotojas jame guli ant pilvo. Prisimenate kaip vaikystėje įkvėpdavote daug oro ir imdavote plūduriuoti ant vandens veidu žemyn? Tokia yra žmogaus padėtis GTX-R automobilyje. Tiesa, tai yra autonominis automobilis, todėl žmogui daug darbo čia nebus.
 
„Nissan GTX-R“ neturi langų. Vietoje to vairuotojas dėvės virtualios realybės šalmą, kuriame matys, kur važiuoja. Jam taip pat reikės apsivilkti lenktynininko kostiumą ir kuprinę, kuri taps automobilio kėbulo dalimi. Patogu?

 
GTX-R neturi langų
©Gamintojo nuotrauka

GTX-R būtų eletrinis, žinoma, ir būtų varomas visais keturiais ratais. Tie ratai, beje, leidžia automobiliui judėti ir šonu - tai palengvins parkavimą ir manevringumą. Choi nekalba apie automobilio greitį, tačiau toks žemas jis ne šiaip sau - ši mašina būtų beprotiškai greita, o vairuotojui gulėti reikėtų dėl to, kad tai leidžia sukurti itin aerodinamišką formą. 
 
Žinoma, nors didelio X formos automobilis būtų autonominis, žmogui vis tiek tektų pasakyti, kur važiuoti ir valdyti kitas funkcijas. Kadangi jis praktiškai negalėtų judėti (paklausime dar kartą - patogu?), o viduje ir taip nėra vietos mygtukams ir ekranamas, pagrindinės GTX-R funkcijos būtų valdomos per smegenų-kompiuterio sąsają. Šios sistemos centre būtų procesorius, kurių tiesiog nebūna.
 
 
©Gamintojo nuotrauka

Ar „Nissan“ imsis GTX-R gamybos? Na, žinoma, kad ne. Nieko, kas šiame automobilyje yra, neįmanoma pagaminti šių dienų technologijomis. Be to, šis automobilis būtų beprotiškai nepatogus būdas keliauti. Apskritai, superautomobiliai mums reikalingi įspūdžiams kurti. Kai GTX-R neturi langų ir viskas matoma tik per VR šalmą, kam jis reikalingas apskritai? Pakaktų šalmo.
 
Tačiau tai yra įdomi koncepcija. Ir „Nissan“ turi galimybę pagalvoti, kaip atrodys ateities automobiliai. Kompanija jau kuria autonomines technologijas ir VR įrenginius. Papildyta realybė tikrai ateina į automobilius. Taigi, GTX-R yra skirtas jums pažiūrėti ir „Nissan“ kūrybiškumui sužadinti.
 
Be to, tai buvo proga pagerinti jauno dizainerio žinomumą. Tegul GTX-R tėra 3 metrai fantazijų, tačiau tokių automobilių yra buvę labai daug. Ir jie iš tikrųjų kaitina žmonių vaizduotę ir padeda gamintojams kurti naujas formas, įsivaizduoti naujas technologijas ir imtis naujų medžiagų.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt