Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2024-03-01
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų

Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų
Kelioninė „Mercedes-Benz“ V klasės versija jau ketvirtą dešimtį metų yra patikimas keliaujančių šeimų partneris, kelioms kartoms visame pasaulyje padedantis kaupti atostogų prisiminimus ir šypsenas. Jubiliejaus proga prisiminkime šiek tiek šio išskirtinio modelio istorijos ir pasidalinkime netolimais planais.  

Dar 1984-tais metais kompanija nusprendė ateiti į pagalbą prie „Mercedes-Benz“ komforto ir patikimumo pripratusioms savo klientų šeimoms. Pradžioje šeimos kelionėms skirtų automobilių linija vadinta  "Bremer Transporter", o nuo 2015 m. naudodami  portugalų keliautojo  ir atradėjo Marco Polo vardą, „Mercedes-Benz“ nustatė naujus šeimos kelionės automobiliu standartus. Nuo tada „Marco Polo“ yra ištikimas mobilių keliautojų, nenorinčių taikstytis nei prie viešbučių geografijos, nei prie kelių, palydovas ir kompanionas.
 
Kadangi keleivinis „Mercedes-Benz“ T1 modelis pradžioje buvo gamintas Bremene, jo 2,97 metro aukščio kelioninė versija buvo ilgai negalvojant pavadinta "Bremer Transporter".
Šis modelis tapo populiarus tarp kelionių automobiliais entuziastų, todėl „Mercedes-Benz“ pratęsė jo gamybą nuolatos modelį tobulindama, kas ir padėjo paversti dabartinį „Marco Polo“ šeimyninio turizmo ikona. 
 
Antroje kartoje baziniu modeliu pasirinkus „Vito“, gaminant transporto priemonę kilnojamu stogu, automobilio aukštis buvo sumažintas ir taip jį tapo daug patogiau laikyti įprastame garaže. Tuo pat metu kompanija pradėjo ieškoti sprendimų kaip patogų, tačiau utilitarinį automobilio interjerą paversti dar funkcionalesniu ir komfortiškesniu. Galinės sėdynės buvo pradėtos montuoti ant bėgelių sistemos, todėl jos galėjo lengvai keisti savo poziciją salone. Kartu  buvo sumontuotos į saloną pasisukančios vairuotojo ir šturmano sėdynės, taip automobilio salonas tapo tikra „svetaine“, leidžiančia šeimoms bendrauti akis į akį. Keitėsi ir daiktų saugojimo, prieigos, pravažumo standartai. 

 
1999 m. „Marco Polo“ baze tapo „Viano“ ir keliauti pasidarė dar smagiau. Pakeliamas stogas buvo elektrifikuotas, salone atsirado daugybė apgalvotų malonių smulkmenų, o stogo lova, kartu su elektra valdomais galinės sofos atlošais ir oro pagalvėlėmis sėdynių šonuose net buvo apdovanota "Aktion Gesunder Rücken" atitikties ženklu, skirtu „draugiškiems nugarai“ produktams. 
 
Nuo 2015 m. „Marco Polo“ pradedamas gaminti ant „Mercedes-Benz“ V klasės bazės. Ketvirtoji „Marco Polo“ karta pasižymi išskirtine prabanga ir yra panašesnė į ekskliuzyvinį viešbučio saloną nei į tipinį automobilio interjerą. Jachtą primenančios grindys, prie nuotaikos prisitaikančios atmosferinės salono šviesos, MBUX  („Mercedes-Benz User Experience“) medijos sistema ir MBAC („Mercedes-Benz Advanced Control“) asistentas, abu turintys ir specialias kemperio programas, paverčiančias mikroautobusą išmaniu namu keliautojams ir skaitmeniniams klajokliams. Naujausiame 2024 metų modelyje kempingo režimu gali dirbti ir AIRMATIC pneumatinės važiuoklės reguliavimo sistema.

 
2023-ais pristatytas ir taip vadinamas „Marco Polo“ modulis. Daugelį kasdienio transporto priemonių šis modulis akimirksniu paverčia mikro-kempingo automobiliais. Modulis yra įrengiamas transporto priemonės bagažinėje ir susideda iš standartinio dvivietės lovos komplekto bei pasirenkamo virtuvės bloko su visiškai funkcionalia kriaukle ir dujine virykle. Šiame modulyje gali būti komplektuojamas ir mini šaldytuvas, pagalbinis akumuliatorius, miegamojo modulio užtemdymo ir ventiliacijos rinkinys, kempingo stalas ir kėdės.

 
Viena iš svarbiausių „Marco Polo“ ateities temų yra elektromobilumas. Pagrindinis žingsnis į elektros ateitį yra nauja, modulinė elektromobilių platforma VAN.EA, kuri leis jau ir dabar šiame segmente pirmaujančiai „Mercedes-Benz“ gaminti tiek didelius, tiek vidutinio dydžio rekreacinius elektromobilius. VAN.EA bus pradėta diegti nuo 2026 m. ir taps visų „Mercedes-Benz“ kemperių bazine platforma. „Mercedes-Benz“ įsitikinimu, būtent tokie kelioniniai elektromobiliai taps išskirtinių ir nepakartojamų, tačiau tvarių prisiminimų pagrindu. 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Mercedes-Benz V klasė
Susiję straipsniai
Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabangius kemperius Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabang 
Į Lietuvą atvyko naujasis keleivinių mikroautobusų „Mercedes-Benz“: V klasės modelis Į Lietuvą atvyko naujasis keleivinių mikroautobusų „Mercedes-Benz“:  
Autonomiškas automobilis JAV išlaikė egzaminą ir gavo vairuotojo pažymėjimą Autonomiškas automobilis JAV išlaikė egzaminą ir gavo vairuotojo paž 
Kodėl beveik nebeliko vairavimo entuziastams skirtų įperkamų automobilių? Kodėl beveik nebeliko vairavimo entuziastams skirtų įperkamų automob 
Įvardino, kurių markių automobiliai nuvažiuoja daugiausia kilometrų Įvardino, kurių markių automobiliai nuvažiuoja daugiausia kilometrų 
BMW atnaujina 4 seriją: pasirodys nauja visais ratais varomo elektromobilio versija BMW atnaujina 4 seriją: pasirodys nauja visais ratais varomo elektro 
Legendinės „Pikes Peak“ lenktynės: kuo elektromobiliai pranašesni už įprastus automobilius? Legendinės „Pikes Peak“ lenktynės: kuo elektromobiliai pranašesni už 
Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis „Nissan Leaf“? Ką Rygos automobilių muziejuje veikia per pusę perpjautas apynaujis  
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Seksas automobilyje: pliusai ir minusai Seksas automobilyje: pliusai ir minusai  
Vienam didžiausių naujųjų laikų vairuotojų iššūkiui spręsti – iš lėktuvų pasiskolinta technologija Vienam didžiausių naujųjų laikų vairuotojų iššūkiui spręsti – iš lėk 
Reguliaraus automobilių aptarnavimo ekonominė nauda: Nuodugnus tyrimas Reguliaraus automobilių aptarnavimo ekonominė nauda: Nuodugnus tyrim 
Veidrodėlius keičiančios kameros – gamintojų masalas ar tikra nauda vairuotojams? Veidrodėlius keičiančios kameros – gamintojų masalas ar tikra nauda  
Automobilių ratlankių mados – būtinybė, investicija ar išmesti pinigai? Antra dalis Automobilių ratlankių mados – būtinybė, investicija ar išmesti pinig 
Novatoriškos „Mercedes-Benz“ technologijos automobilį paverčia kai kuo daugiau Novatoriškos „Mercedes-Benz“ technologijos automobilį paverčia kai k 
Automobilių ratlankių mados – būtinybė, investicija ar išmesti pinigai? Pirma dalis Automobilių ratlankių mados – būtinybė, investicija ar išmesti pinig 
„Škoda 1203“: sukako 56 metai nuo ikoniškosios serijos debiuto „Škoda 1203“: sukako 56 metai nuo ikoniškosios serijos debiuto 
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Modernus vaizdo registratorius – jūsų automobilio ir piniginės apsaugai Modernus vaizdo registratorius – jūsų automobilio ir piniginės apsau 
Tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje dažniausiai apgadinami „Subaru“ markės automobiliai Tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje dažniausiai apgadinami „Subaru“ mar 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt