Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-23
30 t autobusas nepaisė 9 tonų limito ir vistiek važiavo per kabantį tiltą - kaip jam pasisekė?

30 t autobusas nepaisė 9 tonų limito ir vistiek važiavo per kabantį tiltą - kaip jam pasisekė?
Svorio apribojimo ženklai dažnai erzina sunkvežimių ir autobusų vairuotojus. Privažiavus nežinomą vietą su tokiais ribojimais dažnai tenka suktis ir važiuoti atgal. Nebent būtumėte pakvaišęs autobuso vairuotojas JAV, kuris maždaug 30 tonų sveriančiu autobusu nusprendė nepaisyti 9 tonų apribojimo prieš daugiau nei 70 metų senumo medinį tiltą.
 
„Beaver Bridge“ („Bebro Tiltas“) Arkanzase, kaip teigia vietiniai, dažnai sulaukia smalsuolių. Vienjuostis tiltas yra labai senas, todėl savo konstrukcija jis šiek tiek primena architektūros paminklus. Šis tiltas yra kabantis - jį laiko tvirti lynai. Todėl per jį važiuojant sunkesniam automobiliui galima pajusti, kaip jis linguoja ir įdumba. Pikapų vairuotojai „Beaver“ tiltu važinėja lėtai ir atsargiai, kad neprisidarytų problemų. Tačiau kartą iki tilto atvažiavo netuščias autobusas ir trumpam stabtelėjęs nusprendė važiuoti toliau. Štai kas nutiko:
 
Tilto sijos pritūpė kaip pianino klavišai, stebėtojai negalėjo patikėti tuo, ką mato, o kažkas garsiniu signalu dar bandė perspėti vairuotoją nedaryti kvailystės. Tačiau autobusas riedėjo tol, kol pasiekė kitą tilto galą ir galėjo ramiai tęsti kelionę. Nenutiko visiškai nieko. Specialistai apskaičiavo, kad autobusas svėrė bent tris kartus daugiau nei nurodoma 9 tonų apribojime, tai kodėl jam taip pasisekė?
 
Na, vairuotojas pasirinko saugesnį greitį, nedarė staigių judesių, judėjo lėtai ir užtikrintai. Tiltas, nors ir yra senas ir medinis, yra tvirtas ir dažnai prižiūrimas. Visos tiltą sudarančios lentos yra keičiamos laiku, ypač jei pastebimas koks įtrūkimas ar puvimas. Tačiau svarbiausia tai, kad tilto kūrėjai limitą pasirinko su atsarga.
 
Kad ir koks nurodytas svorio limitas būtų kelio ženkluose, realiai tiltas gali atlaikyti daugiau. Kartais sunku pasakyti savo mašinos svorį, todėl apribojimai nurodomi su atsarga. Taip pat atkreipiamas dėmesys, kad maksimali tilto apkrova ne visada yra vienoda - ji priklauso nuo temperatūros, būklės, vėjo ir kitų faktorių. Todėl inžinieriai labai nenustebo matydami, kad „Beaver“ tiltas atlaikė tokį svorį.
 
Kita vertus, prie tilto iš karto buvo pasiųsta inžinierių komanda. Tiltas kuriam laikui buvo uždarytas priežiūros darbams, norint įsitikinti, kad jam nieko nenutiko. Galbūt 9 tonų svorio mašinas jis gali atlaikyti nors ir tūkstančius kartų, o štai 30 tonų - tik keliolika. Todėl tiltui vėl reikės dėmesio. Tuo pačiu šalia jo iškilo ir keli papildomi ženklai.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt