Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-11-22
Ar automobilis gali degalams naudoti vandenį? Daugybė žmonių tvirtina, kad tikrai taip!

Ar automobilis gali degalams naudoti vandenį? Daugybė žmonių tvirtina, kad tikrai taip!
Vanduo tėra deguonis ir vandenilis - du degūs, energijos turtingi elementai. Tai žinoma gana seniai, todėl žmonės vis bando vandenį panaudoti kaip degalus. Iš tiesų, sunku net suskaičiuoti visus bandymus sukurti vandeniu varomą automobilį - ne vienas iš prototipų iš tikrųjų važiavo! Tai kas trukdo vystyti šią technologiją?
 
Išradėjas Charlesas Garrettas dar 1935 metais pademonstravo vandenį deginantį automobilį, kuris važiavo kelias minutes. 1980 metais Stanley Meyeras rodė, kaip važinėja jo vandenį deginantis bagis. 2008 metais japonų kompanija „Genepax“ paskelbė, kad sukūrė automobilį, kuris yra varomas tik oru ir vandeniu. Danielis Dingelas, filipiniečių išradėjas, savo sistemą sukūrė dar 1969 metais, tačiau tik 2000 metais surado partnerių, kurie padėtų technologiją pritaikyti praktiškai. Ir visa tai - tik keli pavyzdžiai. Vandeniu varomų automobilių pasaulis matė kelias dešimtis, tik nuo jūsų juos kažkas slepia.
 

Štai Stanley Meyeras mirė 1998 metais. Oficiali versija - aneurizma, tačiau sąmokslo teorijų kūrėjai mano, kad vyras buvo nunuodytas, siekiant užkirsti kelią jo technologijos plitimai. Tiesa, niekas nežino, kokios technologijos, nes Meyeras savo bagį aiškindavo vis kitaip. 1996 metais Meyeras buvo nuteistas už sukčiavimą.
 
Nuteistas ir Dingelas. 2000 metais surasti partneriai „Formosa Plastics“ greitai įsitikino, kad jų pinigai yra švaistomi technologijai, kuri neegzistuoja, ir 2008 metais Dingelą padavė į teismą - 82 metų vyras buvo nuteistas 20 metų kalėjimo.
 
Tuo tarpu „Genepax“ 2009 metais labai greitai užsidarė, ištrynė savo interneto puslapį ir pareiškė, kad technologija yra tik per brangi. Prieš tai, aišku, demonstravo vandeniu varomą automobilį, kuris tebuvo mažytis miesto elektromobilis.
 
Ir dabar „Youtube“ rastumėte daugybę skirtingų vandeniu varomų automobilių. Kai kurie turi labai daug peržiūrų, kai kurie yra gausiai platinami sąmokslo teorijų šalininkų. Tačiau nei vienas neturi realaus pagrindimo, paaiškinimo, kaip tai veikia. Nes veikti tai gali tik dviem būdais.

 
Elektrolizės procesas leidžia atskirti vandenilį nuo deguonies, o tuomet vandenilį galima panaudoti kaip degalus. Toks kuro elementas yra pakankamai kompaktiškas, kad tilptų automobilyje, nors ir būtų labai sunkus. Ir tokių prototipų būta, tačiau jie toli nepasistūmėjo dėl labai paprastos priežasties - elektrolizei reikalingas energijos kiekis yra didesnis nei išgaunamas deginant surinktą vandenilį. Kitaip tariant, tokie automobiliai turėtų būti įkraunami, kad baterijos galėtų skaidyti vandenį, o kuro elementas degintų vandenilį. Praleiskime kelis šiuos žingsnius ir gausime kur kas efektyvesnį elektromobilį.
 
Antras būdas - tiesiog panaudoti vandens spaudimą mašinos judėjimui pirmyn. Tai irgi yra labai neefektyvu, bet įmanoma ir gana smagu.
 
Taigi, jei kada internete sutiksite vandeniu varomą automobilį, numokite ranka. Tokių nėra ir nebus. Ir bent jau šiuo atveju niekas nieko nuo jūsų neslepia.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt