Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-05
Ar įmanoma automobiliui važiuoti deginant degtinę ar kitus alkoholinius gėrimus?

Ar įmanoma automobiliui važiuoti deginant degtinę ar kitus alkoholinius gėrimus?
Degalinėse šalia įprastų degalų rūšių puikuojasi ir E85. Tai - etanolio kuras, o etanolis yra alkoholis. Ar E85 kurui pritaikytas automobilis važiuos, jei jo baką užpildysime, pavyzdžiui, degtine? Ar apskritai yra tokių automobilių, kurie galėtų būti varomi alkoholiniais gėrimais? 
 
Etanolis, dar žinomas kaip etilo alkoholis, yra neblogi degalai automobiliui. Jie itin plačiai naudojami tuose šalyse, kur etanolio pramonė yra labai stipri. Pavyzdžiui, Brazilijoje dauguma automobilių degina būtent E85 kurą. Aišku, jie turi būti specialiai tam pritaikyti - etanolio nemėgsta kai kurios guminės variklio dalys, o jis pats turi mažiau energijos nei benzinas. Tiesa, E85 nėra tik etanolis - šiuose degaluose etanolis sudaro 85 %, o likusią dalį - benzinas ir priedais. E85 kuras naudojamas ir „IndyCar“ boliduose.
 
Ir čia prieiname prie alkoholinių gėrimų. Jie turi vieną labai didelę problemą - juose yra daug vandens, o alkoholis sudaro tik nežymią dalį. Vanduo variklyje - labai prasta mintis, nes jo neįmanoma suspausti, jis nėra geras lubrikantas. Galų gale, alkoholiniuose gėrimuose ir taip mažai degių medžiagų - jie tiesiog netiktų. Nebent būtų dosniai atskiesti benzinu.
 
Galite pamatyti panašų bandymą šiame vaizdo įraše nuo 8-os minutės
 
 
 Taigi, net jei kaip nors priverstumėte vidaus degimo variklį dirbti su alkoholiniais gėrimais, tai ilgai netruktų - variklis labai greitai sugestų, visiškai neturėtų galios. Na, nebent tas vidaus degimo variklis yra reaktyvinis - dujų turbininis motoras.
 
1963-1964 metais gamintas „Chrysler Turbine Car“ automobilis turėjo būtent tokį variklį. Tai buvo didelis technologinis pasiekimas, net jei ir labai nepraktiškas automobilis. Labai brangūs prototipai buvo patikėti keliems susidomėjusiems pirkėjams, tačiau vėliau „Chrysler“ nusprendė projekto nebetęsti. Visgi, kol jis vyko, pavyko pasiekti įdomių dalykų.
 
 
„Chrysler Turbine Car“ galėjo deginti beveik bet kokį degų skystį 
 
A-831 variklis, naudotas „Chrysler Turbine Car“ automobilyje galėjo deginti dyzeliną, benziną, žibalą, aviacinį kurą - iš esmės viską, kas dega. Skirtumas buvo tik toks, kad priklausomai nuo degalų skyrėsi automobilio galia - ne visi degalai savyje turi tiek pat energijos. Meksikos prezidentas Adolfas Lópezas Mateosas vieną tokį automobilį užpildė tekila, kai „Chrysler“ patvirtino, kad tai yra įmanoma ir niekam nepakenks. Ir automobilis linksmai sau važiavo. Šis automobilis taip pat buvo išbandytas su kvepalais, žemės riešutų ir sojų aliejais.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt