Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-07-24
Ar traukinių mašinistai pyksta dėl vaikų ant bėgių dedamų monetų?

Ar traukinių mašinistai pyksta dėl vaikų ant bėgių dedamų monetų?
Jūs žinote, kad viena moneta ant bėgių traukinio nuversti negali. Moneta yra per maža, kad sukeltų net menkiausių problemų. Bent jau taip mums atrodo, bet kaip yra iš tikrųjų? Ar tiesa, kad traukinių mašinistai nekenčia ant bėgių dedamų monetų?
 
Tikriausiai jūsų nenustebins faktas, kad dažniau monetos dedamos ne ant traukinio, o ant tramvajaus bėgių. Mieste daugiau žmonių, o laukiant stotelėje knieti ką nors nuveikti. Taip ant bėgių atsiduria kokia nors moneta, kuri sunkios mašinos yra suplojama ir ištempiama tarsi koks molio gabalas. Bėgių jos negadina ir problemų tramvajaus ar traukinio saugumui dažniausiai nekelia, tačiau mašinistai jų vis tiek negali pakęsti.
 
Tai, kas vaikams (ir suaugusiems) tėra pramoga, mašinistui yra didžiulis stresas. Ir ne dėl monetos, o dėl žmonių. Jie nenori, kad žmonės artintųsi prie bėgių, ypač kai artėja traukinys. Kiekvienas prisiartinimas prie bėgių yra pavojingas. Traukiniai važiuoja labai greitai ir pakankamai tyliai - jų galite ir neišgirsti, bandydami per bėgio vidurį padėti monetą.
Įdomu tai, kad žmonės yra perspėjami ir dėl kitokių, ne traukinio sukeltų traumų. Bėgių paviršius yra nupoliruotas per juos riedančių traukinių. Tai reiškia, kad jis yra pakankamai slidus, ypač jei lauke drėgna. Pasaulyje yra buvę daugybė atvejų, kuomet žmonės paslysta ir stipriai susižeidžia tiesiog bandydami balansuoti ant bėgių. Blogiausiu atveju, galite nukristi, susitrenkti galvą ir prarasti sąmonę.
 
Tačiau geležinkeliečiai nemėgsta ant bėgių dedamų monetų ir todėl, kad tai retai kada būna tik moneta. Moneta yra įdomi pirmus du kartus, o vėliau norisi ko nors daugiau. Tuomet ateina laikas akmenims, šakoms, gal netgi varžtams ir kitiems daiktams. Tai yra labai pavojinga. Visų pirma, traukinio ratai gali nepervažiuoti kokio akmenuko ar varžto, o jį tiesiog išsviesti su didele jėga. Jei padėtas daiktas yra labai kietas, jis gali įsispausti į bėgius ir juos apgadinti taip, kad teks keisti visą segmentą. Priešingai nei mano daugelis, bėgių plienas nėra grūdintas iki aukšto kietumo lygio, todėl apgadinimai tikrai yra įmanomi.
 
Na o vėliau kada nors gali ateiti laikas, kai ant bėgių atsiras ir kas nors pakankamai didelio. JAV geležinkelininkai skaičiuoja, kad priklausomai nuo objekto formos ir kaip jis atsiduria ant bėgių, gali pakakti ir pakankamai nesunkaus daikto, kad jis sukeltų avarijos riziką. To nenori niekas, todėl prie bėgių visuomet elkitės atsargiai, nieko nedėkite ant bėgių ir neleiskite ten žaisti vaikams.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
„Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami įkrovimo stotelėje „Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt