Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-03-18
Ar važinėtumėte pigiausiu pasaulio elektromobiliu? Kai kurios jo savybės ištikrųjų stebina

Ar važinėtumėte pigiausiu pasaulio elektromobiliu? Kai kurios jo savybės ištikrųjų stebina
 
„Great Wall Motors“ - garsus Kinijos automobilių gamintojas. ORA - viena iš jo markių. ORA R1 - bent jau vienas iš pigiausių pasaulio elektromobilių. Ir jis nėra toks blogas, kaip galėtumėte pamanyti pažvelgę į jo kainą.
 
ORA R1, pristatytas tik pernai, yra orientuotas į jaunus miestiečius. Tai - mažas keturduris hečbekas, pasižymintis apvaliomis kėbulo linijomis ir mielu dizainu. Kiek jis kainuoja? Na, kinai už jį moka nuo 60 iki 80 tūkstančių juanių - 7,8-10,4 tūkstančius eurų. Indijoje, kur R1 pristatytas šiemet, R1 kainuoja nuo maždaug 10 tūkstančių eurų. Tačiau kai kuriais atvejais, ORA R1 kaina gali viršyti ir 14 tūkstančių eurų, priklausomai nuo pasirinktos komplektacijos.
 
Taigi, ORA R1 yra vienas pigiausių elektromobilių pasaulyje. Tiesa, viskas priklauso nuo valstybės paramos. Štai „Renault City K-ZE“ krosoveris Kinijoje gali nekainuoti nei 8 tūkstančių eurų. O ką jau kalbėti apie itin mažus dviviečius elektromobilius. Situacija nuolat keičiasi ir tas pigiausiojo titulas ilgai neužsibūna vienose rankose.
 
Tačiau ką galima gauti už tokią kainą? Juk elektromobilių technologijos vis dar yra pakankamai brangios, tai kaip ORA R1 gali būti toks pigus?

 
ORA R1 yra skirtas jauniems miestiečiams.
©Gamintojo nuotrauka

Gamintojo teigimu, ORA R1 turi itin tvirtą ir saugų rėmą. Baterijos yra jo apačioje - tai sumažina pažeidimų tikimybę avarijų metu, o ir svorio centras yra žemesnis. R1 yra varomas priekiniais ratais - juos suka 36 kW variklis. Šis miesto automobilis nėra greitas - įsibėgėja tik iki vos daugiau nei 100 km/val. greičio. Tačiau šis automobilis sveria tik vos maždiau nei toną, todėl yra pakankamai smagus vairuoti.
 
Žinoma, baterija kelia daugiausia intrigos. Po ORA R1 grindimis surasite 33 kWh bateriją, kurios turėtų pakakti daugiau nei 300 km. Tiesa, kinai šiuos rodiklius pateikia naudodami senamadišką NEDC ciklą, todėl realiomis sąlygomis R1 baterija tikriausiai išsektų anksčiau. Kita vertus, šis automobilis gyvena tik miestuose, todėl jam pakanka ir turimų kilometrų atsargos.
 
Negana to, R1 turi ir gerokai didesniems automobiliams priskiriamų privalumų. Jei tik pirkėjas pageidaus šios funkcijos, R1 multimedija galės atpažinti balso komandas. Automobilis taip pat turi autopilotą, išmaniąją programėlę, kuri atstoja ir raktelius.
 
Tai kaip ORA R1 gali būti toks pigus? Nepavažinėję, nesužinosite. Tiesiog gamintojas netaiko tokių aukštų kokybės kontrolės standartų, prie kokių mes esame įpratę. Galite tikėtis nelygių tarpų tarp skirtingų kėbulo dalių, defektų ir pigių medžiagų salone, ne visiškai solidaus įspūdžio važiuojant nelygiais keliais. Tiesiog bandymų atlikta mažiau ir inžinieriai viską kūrė pigiau ir paprasčiau.

 
ORA R1 konstrukcija
©Gamintojo nuotrauka

Tačiau toks požiūris turi ir privalumų. „Great Wall Motors“ teigia, kad ORA R1 pasižymi moduline konstrukcija - bateriją ir variklį galima nesunkiai pakeisti. O ir pirkėjai, kurie tikriausiai būtų itin jauni miestiečiai, į kokybinius defektus tikriausiai pažiūrėtų pro pirštus. Daug kam tai bus pirmas automobilis.
 
Tik ne jums. Mat ORA R1 neatitiktų nei europietiško įsivaizdavimo, koks kokybiškas turi būti automobilis, nei mūsiškų saugumo standartų.

technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt