Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-03-18
Ar važinėtumėte pigiausiu pasaulio elektromobiliu? Kai kurios jo savybės ištikrųjų stebina

Ar važinėtumėte pigiausiu pasaulio elektromobiliu? Kai kurios jo savybės ištikrųjų stebina
 
„Great Wall Motors“ - garsus Kinijos automobilių gamintojas. ORA - viena iš jo markių. ORA R1 - bent jau vienas iš pigiausių pasaulio elektromobilių. Ir jis nėra toks blogas, kaip galėtumėte pamanyti pažvelgę į jo kainą.
 
ORA R1, pristatytas tik pernai, yra orientuotas į jaunus miestiečius. Tai - mažas keturduris hečbekas, pasižymintis apvaliomis kėbulo linijomis ir mielu dizainu. Kiek jis kainuoja? Na, kinai už jį moka nuo 60 iki 80 tūkstančių juanių - 7,8-10,4 tūkstančius eurų. Indijoje, kur R1 pristatytas šiemet, R1 kainuoja nuo maždaug 10 tūkstančių eurų. Tačiau kai kuriais atvejais, ORA R1 kaina gali viršyti ir 14 tūkstančių eurų, priklausomai nuo pasirinktos komplektacijos.
 
Taigi, ORA R1 yra vienas pigiausių elektromobilių pasaulyje. Tiesa, viskas priklauso nuo valstybės paramos. Štai „Renault City K-ZE“ krosoveris Kinijoje gali nekainuoti nei 8 tūkstančių eurų. O ką jau kalbėti apie itin mažus dviviečius elektromobilius. Situacija nuolat keičiasi ir tas pigiausiojo titulas ilgai neužsibūna vienose rankose.
 
Tačiau ką galima gauti už tokią kainą? Juk elektromobilių technologijos vis dar yra pakankamai brangios, tai kaip ORA R1 gali būti toks pigus?

 
ORA R1 yra skirtas jauniems miestiečiams.
©Gamintojo nuotrauka

Gamintojo teigimu, ORA R1 turi itin tvirtą ir saugų rėmą. Baterijos yra jo apačioje - tai sumažina pažeidimų tikimybę avarijų metu, o ir svorio centras yra žemesnis. R1 yra varomas priekiniais ratais - juos suka 36 kW variklis. Šis miesto automobilis nėra greitas - įsibėgėja tik iki vos daugiau nei 100 km/val. greičio. Tačiau šis automobilis sveria tik vos maždiau nei toną, todėl yra pakankamai smagus vairuoti.
 
Žinoma, baterija kelia daugiausia intrigos. Po ORA R1 grindimis surasite 33 kWh bateriją, kurios turėtų pakakti daugiau nei 300 km. Tiesa, kinai šiuos rodiklius pateikia naudodami senamadišką NEDC ciklą, todėl realiomis sąlygomis R1 baterija tikriausiai išsektų anksčiau. Kita vertus, šis automobilis gyvena tik miestuose, todėl jam pakanka ir turimų kilometrų atsargos.
 
Negana to, R1 turi ir gerokai didesniems automobiliams priskiriamų privalumų. Jei tik pirkėjas pageidaus šios funkcijos, R1 multimedija galės atpažinti balso komandas. Automobilis taip pat turi autopilotą, išmaniąją programėlę, kuri atstoja ir raktelius.
 
Tai kaip ORA R1 gali būti toks pigus? Nepavažinėję, nesužinosite. Tiesiog gamintojas netaiko tokių aukštų kokybės kontrolės standartų, prie kokių mes esame įpratę. Galite tikėtis nelygių tarpų tarp skirtingų kėbulo dalių, defektų ir pigių medžiagų salone, ne visiškai solidaus įspūdžio važiuojant nelygiais keliais. Tiesiog bandymų atlikta mažiau ir inžinieriai viską kūrė pigiau ir paprasčiau.

 
ORA R1 konstrukcija
©Gamintojo nuotrauka

Tačiau toks požiūris turi ir privalumų. „Great Wall Motors“ teigia, kad ORA R1 pasižymi moduline konstrukcija - bateriją ir variklį galima nesunkiai pakeisti. O ir pirkėjai, kurie tikriausiai būtų itin jauni miestiečiai, į kokybinius defektus tikriausiai pažiūrėtų pro pirštus. Daug kam tai bus pirmas automobilis.
 
Tik ne jums. Mat ORA R1 neatitiktų nei europietiško įsivaizdavimo, koks kokybiškas turi būti automobilis, nei mūsiškų saugumo standartų.

technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt