Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-11-08
Ar yra automobilių, kurie neturėtų tapti elektriniais? „Mercedes G-Class“ jau stovi pasmerktųjų eilė

Ar yra automobilių, kurie neturėtų tapti elektriniais? „Mercedes G-Class“ jau stovi pasmerktųjų eilė

„Mercedes-Benz G-Class“ - didelis, kampuotas ir netikėtai prabangus visureigis, dievinamas futbolo žvaigždžių, rusų mafijos veikėjų (dėl to ir vietinių treniguotų nevykėlių), senųjų „Mercedes“ entuziastų ir šiaip keistų automobilių mėgėjų. Dabar AMG ženklu žymimi „G-Class“ visureigiai burzgia tarsi seni amerikietiški sportiniai automobiliai ir yra iš tikrųjų greiti. Tai negi jam reikėtų tapti elektromobiliu?
 
Pažvelkite į bet kurį naują elektromobilį. Jis būtinai bus labai aptakus - tai elektromobiliams labai svarbu. Nulaižytos formos, nugludinti kampai, aptakais uždengtos grotelės ir labai aptakūs ratlankiai kai kuriems žmonėms labai patinka. Skonis yra subjektyvus dalykas, bet negalima paneigti to, kad „G-Class“ visureigis nė iš tolo neprimena elektromobilio.

„G-Class“ yra vienas iš neaerodinamiškiausių automobilių rinkoje. Ir tai nestebina - juk jis toje rinkoje dar nuo 1979 metų. Visų pirma į akis krenta didžiuliai plokšti paviršiai: status priekinis stiklas ir grotelės. Tačiau dar daugiau problemų kelia plokščias galas, kuris važiuojant didesniu greičiu paskui save tempia didelę žemo slėgio sritį. O ką jau kalbėti apie automobilio dugną, kuris turi atviras ašis ir diferencialus (tiesa, viską galima uždengti aptaku) .



Tiesą sakant, „G-Class“ yra šiokia tokia našta „Mercedes-Benz“. Aišku, modelis neša pelną ir turi legendos statusą. Tačiau nauji reikalavimai automobilių gamintojams verčia atsisakyti labiausiai teršiančių modelių. „Peugeot“ galvoja atsisakyti net benzininių karštųjų hečbekų, ne vienas prabangių automobilių gamintojas jau pamiršo atmosferinius V12, o ir V10 greitai taps retenybe. Manote, kad dėl prastėjančių pirkimų? Galbūt iš dalies, bet labiausiai tai lemia griežtėjantys reikalavimai. Rezultate pralaimi pirkėjas (jūs norite įsigyti atmosferinį V12 „Aston Martin“, „Aston Martin“ gali ir nori jį jums pagaminti, bet jiems neleidžiama), bet tuo pačiu šio spaudimo dėka vystomos technologijos.

Kurį laiką netgi buvo kalbama apie „Mercedes-Benz G-Class“ mirtį. Tiesa yra ta, kad „G-Class“ yra tarsi mados aksesuaras, praktiškumu, saugumu ir net dinaminėmis charakteristikomis nusileidžiantis keturis kartus pigesniems krosoveriams. Bet kelių entuziastų „Daimler“ viršūnėse dėka „G-Class“ išliko ir tapo dar prabangesniu. Dabar „Daimler“ vadovas  sako, kad „G-Class“ greičiausiai bus paskutinis „Mercedes-Benz“ modelis, jei kompanijos istorija kada nors nutrūks.

Beje, kalbant Ola Källeniusą, Berlyne vykusioje konferencijoje jis paskelbė, kad elektrinis „G-Class“ jau yra kompanijos planuose. Net ne hibridinis - pilnai elektrinis. „Mercedes-Benz“ elektromobilius žymi EQ prekiniu ženklu, kuriami ir elektriniai visureigiai, todėl technologijos naujam „G-Class EQ“ jau egzistuoja.

Galima neabejoti, kad elektrinis „G-Class“ turės du variklius - po vieną kiekvienai ašiai. Tradiciškai jis bus sunkesnis už įprastą benzininį modelį, kuris sveria 2354–2485 kg. O štai nuvažiuojamo atstumo net spėlioti nesiryžtame.

Bet ar turėtų „Mercedes-Benz G-Class“ tapti elektromobiliu? Galbūt - tai juk išplės klientų ratą, o ne jį susiaurins. Kita vertus, kai po 20 metų kalbėsime apie „G-Class“ legendą, vis tiek prisiminsime būtent benzininius modelius. „Mercedes-Benz“ reikia pradėti dar vieną legendą, tik šįkart elektrinę.
Daugiau apie Mercedes-Benz G klasė, 2018 - dabar technologijos.lt
Susiję straipsniai
Pristatė elektromobilį „Aura“ - sportinio automobilio siluetas slepia netikėtus tikslus Pristatė elektromobilį „Aura“ - sportinio automobilio siluetas slepi 
Anglies pėdsako mažinimas įgavo pagreitį: netrukus išriedės elektriniai „Nikola“ sunkvežimiai Anglies pėdsako mažinimas įgavo pagreitį: netrukus išriedės elektrin 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
„Porsche“ pristato daugiau nei 1000 AG turintį elektromobilį: trasoje prilygsta 911 GT3 CUP „Porsche“ pristato daugiau nei 1000 AG turintį elektromobilį: trasoj 
Elonas Muskas pyksta - nauja elektromobilių pirkėjų skatinimo tvarka jam nepatinka Elonas Muskas pyksta - nauja elektromobilių pirkėjų skatinimo tvarka 
Nuvažiuojamas atstumas - elektrinių sunkvežimių problema? Šis nuvažiavo daugiau nei 1000 kilometrų! Nuvažiuojamas atstumas - elektrinių sunkvežimių problema? Šis nuvaži 
SEB banko tyrimas: kokius elektromobilius jau gali įpirkti Lietuvos gyventojai? SEB banko tyrimas: kokius elektromobilius jau gali įpirkti Lietuvos  
Elektromobiliai bijo vandens? Nė velnio! Pažiūrėkite į šį „Rivian R1T“ Elektromobiliai bijo vandens? Nė velnio! Pažiūrėkite į šį „Rivian R1 
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
Ar turėti elektromobilį tikrai pigiau nei automobilį su vidaus degimo varikliu? Ar turėti elektromobilį tikrai pigiau nei automobilį su vidaus degim 
Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja? Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandi 
„Tesla“ turi elektromobilių savininkus raminančių duomenų - nebijokite senstančių automobilių „Tesla“ turi elektromobilių savininkus raminančių duomenų - nebijoki 
Ford, GM ir Stellantis pažadėjo kuo greičiau pereiti prie elektromobilių Ford, GM ir Stellantis pažadėjo kuo greičiau pereiti prie elektromob 
Škotų kompanija sugalvojo, kaip elektromobilius galės įkrauti tie, kurie neturi garažo Škotų kompanija sugalvojo, kaip elektromobilius galės įkrauti tie, k 
Vasariškos kelionės su elektromobiliu: karštis nebaisus nei keleiviams, nei akumuliatoriui Vasariškos kelionės su elektromobiliu: karštis nebaisus nei keleivia 
Paskelbta naujo elektrosedano Xpeng kaina pirkėjus privers šypsotis Paskelbta naujo elektrosedano Xpeng kaina pirkėjus privers šypsotis 
„Bosch“ sukūrė naują bepakopę transmisiją, bet kam ji elektromobiliams? „Bosch“ sukūrė naują bepakopę transmisiją, bet kam ji elektromobilia 
Elektromobiliai – netolima kiekvieno kasdienybė: kuo jie pranašesni? Elektromobiliai – netolima kiekvieno kasdienybė: kuo jie pranašesni? 
Pigiausias „Tesla“ elektromobilis bus - Elonas jau nurodė tokį pagaminti Pigiausias „Tesla“ elektromobilis bus - Elonas jau nurodė tokį pagam 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt