Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-08-28
„Audi“ pristatė koncepcinį „PB18 e-tron“ elektromobilį

„Audi“ pristatė koncepcinį „PB18 e-tron“ elektromobilį
Monterėjuje (Kalifornija, JAV) vykstančiame kasmetiniame „Pebble Beach“ automobilių festivalyje „Audi“ pirmą kartą pristatė koncepcinį modelį – sportinį „Audi PB18 e-tron“ elektromobilį. Ši radikali galingo sportinio automobilio vizija buvo sukurta naujojoje „Audi“ dizaino studijoje Malibu, Kalifornijoje.

Įspūdingos išvaizdos automobilio kėbulas slepia ilgametę „Audi“ pergalių „Le Mans“ lenktynių serijoje patirtį, o techninius sprendimus įdiegė patyrę „Audi Sport“ padalinio specialistai. Modelio pavadinime „PB18 e-tron“ atspindima premjeros Pebble Beach vieta ir pergalingi lenktyninio „LMP1“ klasės „Audi R18 e-tron“ prototipo genai.
 
Iš pirmo žvilgsnio naujasis koncepcinis modelis atrodo kaip gimininga pernai pristatyto „Audi Aicon“ modelio versija, kadangi jie turi panašius dizaino elementus, tokius kaip įgaubti šoniniai langai, itin išraiškingos ratų arkos ir elektros pavara, tačiau jų koncepcija skiriasi iš esmės. Pernykštis modelis buvo kurtas kaip prabangus savivaldis automobilis tolimoms kelionėms, o „Audi PB18 e-tron“ yra ypatingas sportinis elektromobilis lenktynėms ir gatvėms su unikalia vairuotojo vietos koncepcija.

 
Automobilyje nėra sudėtingų autonominio važiavimo funkcijų ir kitos nereikalingos bei svorį didinančios papildomos įrangos, o vairuotojo sėdynė ir prietaisų skydelis su vairu ir pedalais yra apjungti į vieną modulį, kuris gali būti pastumtas į salono centrą.
 
„Audi“ dizaino studijos Malibu vadovas Gael Buzyn sako: „Norime vairuotojui suteikti patirtį, kuri yra įmanoma tik tokiuose sportiniuose automobiliuose kaip  „Audi R18“, todėl vairuotojo vietą kūrėme idealioje sportinio automobilio padėtyje - centre. Bet taip pat siekėme, kad „PB18 e-tron“ būtų praktiškas, todėl vairuotojo vietos modulį galima pastumti į įprastą padėtį šone, o šalia gali atsisėsti keleivis.“
 
„Audi PB18 e-tron“ sukurtas pagal klasikinio sportinio automobilio principus su varikliu prieš galinę ašį, todėl idealioje vietoje esantis svorio centras užtikrina puikias valdymo savybes. Automobilio kėbulas pagamintas naudojant aliuminį, anglies pluoštą ir kompozicines medžiagas, taip pat čia sumontuoti pažangūs ir palyginti nesunkūs naujos kartos kietojo elektrolito akumuliatoriai – visi šie sprendimai užtikrina mažesnį kaip 1550 kg svorį.

 
Koncepcinis elektromobilis yra klasikinių sportinio automobilio proporcijų: 4,53 m ilgio, 2 m pločio ir vos 1,15 m aukščio. Jo profilis su tolygiai iki masyvių galinių statramsčių ir statmeno galinio lango žemėjančia stogo linija primena „Shooting brake“ kėbulo tipą, apjungiantį kupė ir universalo bruožus. Šis sprendimas ne tik suteikė įsimenančią išvaizdą, bet ir lėmė didelę 460 l bagažinės talpą, tad čia tilps gerokai daugiau nei tik šalmas ir sportinė apranga.
 
Koncepciniame automobilyje sumontuoti trys galingi elektros varikliai – vienas priekyje ir du gale. Priekinio variklio galia siekia 150 kW, galinius ratus suka bendros 350 kW galios varikliai  – „Audi PB18 e-tron“ yra tikras  „quattro“ automobilis. Bendra vienu metu pasiekiama galia yra 500 kW, kuri bėgėjantis gali būti padidinta iki 570 kW. Įspūdingas 830 Nm sukimo momentas užtikrina, kad sportinio elektromobilio įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka tik šiek tiek daugiau nei 2 sekundes – beveik tiek pat per kiek įsibėgėja dabartinis „LMP1“ prototipas.

 
„Audi PB18 e-tron“ yra ne tik galingas, bet ir ypatingai efektyvus. Kadangi stabdymui naudojami elektros varikliai, daug energijos grąžinama į akumuliatorius, o hidraulinė stabdžių sistema naudojama tik stipriai stabdant. Vandeniu aušinamų kietojo elektrolito akumuliatorių talpa siekia 95 kWh, kurie vienu įkrovimu leidžia nuvažiuoti daugiau kaip 500 kilometrų, matuojant WLTP ciklu. Elektromobilis gali būti įkraunamas iki 800 voltų siekiančia galia, todėl toks įkrovimas užtruktų vos 15 minučių. 
 
Taip pat  „Audi PB18 e-tron“ galima įkrauti belaidžiu būdu, jei stovėjimo vietoje bus sumontuota prie elektros tinklo prijungta krovimo plokštė su integruota indukcine rite – elektromobiliui užvažiavus virš jos magnetinis laukas sukuria įtampą tarp jos ir dugne esančios ritės ir automobilis pradedamas krauti.
 
Susiję straipsniai
Ateityje tokių vaizdų bus daugiau - moteris bandė pagauti savarankiškai važiuojantį TeslaAteityje tokių vaizdų bus daugiau - moteris bandė pagauti savarankiš 
Atnaujintas „Jaguar I-Pace“: išmanesnis, greičiau įkraunamas ir jau LietuvojeAtnaujintas „Jaguar I-Pace“: išmanesnis, greičiau įkraunamas ir jau  
BMW išleis galingiausią M modelį – „BMW M5 CS“ BMW išleis galingiausią M modelį – „BMW M5 CS“  
Visureigis, kuriam nėra lygių: ekspertai šį modelį pripažino pačiu geriausiu prabangiu visureigiuVisureigis, kuriam nėra lygių: ekspertai šį modelį pripažino pačiu g 
„Tesla“ skubiai išparduoda „Model X“ ir „Model S“ automobilius - kas čia vyksta?„Tesla“ skubiai išparduoda „Model X“ ir „Model S“ automobilius - kas 
„AVTOVAZ“ prisideda prie „Renaulution“ strategijos diegimo„AVTOVAZ“ prisideda prie „Renaulution“ strategijos diegimo 
„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai sužeidė garsų automobilių žurnalistą„Volkswagen ID.3“ kandžiojasi? Svarbus elektromobilis netikėtai suže 
Šis apdegęs 2001 m. „Dodge Viper“ laukia išganymo: parduodamas aukcione už nepadorią kainąŠis apdegęs 2001 m. „Dodge Viper“ laukia išganymo: parduodamas aukci 
„Renault MORPHOZ“ - metų koncepcinis automobilis„Renault MORPHOZ“ - metų koncepcinis automobilis 
„Jaguar“ pristato „F-Pace SVR“ – 100 km/val. per 4 sekundes pasiekiantį SUV„Jaguar“ pristato „F-Pace SVR“ – 100 km/val. per 4 sekundes pasiekia 
„Honda Jazz Hybrid“ pelnė aukščiausią „EuroNCAP“ saugumo įvertinimą„Honda Jazz Hybrid“ pelnė aukščiausią „EuroNCAP“ saugumo įvertinimą 
„Tesla Model 3“ trenkėsi į medį ir degančiomis baterijomis pavaišino namų langus„Tesla Model 3“ trenkėsi į medį ir degančiomis baterijomis pavaišino 
„Toyota Camry“ hibridas – su naujomis saugumo ir jungiamumo technologijomis„Toyota Camry“ hibridas – su naujomis saugumo ir jungiamumo technolo 
Premjera Lietuvoje – atnaujintas populiariausias „Audi“ modelis „Q5“Premjera Lietuvoje – atnaujintas populiariausias „Audi“ modelis „Q5“ 
„Honda e“ išrinktas „Vokietijos metų automobiliu“„Honda e“ išrinktas „Vokietijos metų automobiliu“ 
„Volvo“ JAV atšaukia 54.000 beveik 20 metų senumo automobilių - jie gali būti mirtinai pavojingi„Volvo“ JAV atšaukia 54.000 beveik 20 metų senumo automobilių - jie  
Atnaujintas „Land Rover Discovery“ – dar patogesnis visiems septyniems keleiviams Atnaujintas „Land Rover Discovery“ – dar patogesnis visiems septynie 
„Volkswagen“ pristato galingiausią istorijoje „Golf R“„Volkswagen“ pristato galingiausią istorijoje „Golf R“ 
„Fiat“ sukūrė naują mažylio 500 versiją ir susidūrė su dilema - ar galės pardavinėti D.Britanijoje?„Fiat“ sukūrė naują mažylio 500 versiją ir susidūrė su dilema - ar g 
„Tesla“ paaiškino dėl Kinijoje atšauktų automobilių - tai tik Kinijos institucijų išsigalvojimai!„Tesla“ paaiškino dėl Kinijoje atšauktų automobilių - tai tik Kinijo 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt