Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2021-03-15
Lietuvoje jau galima užsisakyti naująjį „Audi e-tron GT“
Svarbiausia šių metų automobilių pasaulio naujiena pakrikštytą elektromobilį „Audi e-tron GT“ jau galima iš anksto užsisakyti ir Lietuvoje. Neilgai trukus šį modelį bus galima sutikti ir mūsų šalies gatvėse – pirmieji automobiliai Lietuvą pasieks jau vasaros pradžioje. Naujojo „Audi e-tron GT“ kaina prasidės nuo 103 900 eurų, o „Audi RS e-tron GT“ – nuo 141 700 eurų.
Apgalvotas dizainas, estetika ir funkcionalumas – taip būtų galima apibūdinti naujausią „Audi“ modelį. Estetikos esmė slypi proporcijose: trumpos priekinės ir galinės dalys, didelis atstumas tarp ašių, kartu su aptakiu salonu atletiškame kėbule – „e-tron GT“ pasižymi visomis šiomis savybėmis. „Šis elektromobilis žengia naujos eros priešakyje ir nustato gaires tam, kokie automobiliai bus netolimoje ateityje. Džiaugiamės galėdami savo esamiems ir būsimiems klientams pranešti, kad „e-tron GT“ jau gali užsisakyti nekantriausi pirkėjai Lietuvoje ir visai netrukus šie elektromobiliai riedės Lietuvos keliais. Tiesa, pirmieji automobilio užsakymai jau pasiekė Lietuvos atstovybes. Elektrinio mobilumo pažiba kompaktiška išorėje, bet erdvi viduje. Kaip ir pridera aukštesnio segmento automobiliui, „e-tron GT“ siūlo daugiau vietos salone, o junglumo sprendimai suteikia lengvumo ir funkcionalumo. Gamintojas „e-tron GT“ suteikė itin išraiškingas formas, kurios apjungia „Gran Turismo“ modeliams būdingą į vairuotojus orientuotą sportiškumą ir tvarumą. Pirkėjai gali rinktis atskirą įrangos komplektaciją, kurioje nėra odinės apdailos elementų, bet vietoje to orientuojamasi į perdirbtų medžiagų panaudojimą. Serijinio modelio prototipu tapo koncepcinis 2018-ųjų modelis. „Audi e-tron GT“ yra progresyvi „Gran Turismo“ filosofijos reinterpretacija: elegantiško ir dinamiško dizaino ketverių durelių kupė su galinga elektros pavara suteikia ypatingą pasitikėjimą tolimose kelionėse ir važinėjant kasdien. Elektromobilio salonas atitinka klasikinį GT dizainą: vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynės sumontuotos žemai sportiškoje padėtyje ir atskirtos plačia centrine konsole. Komfortiškose galinėse sėdynėse gali patogiai įsitaisyti net suaugę keleiviai. Santūri salono elegancija pabrėžia progresyvų automobilio charakterį. Mažesnis oro pasipriešinimas reiškia didesnį nuvažiuojamą atstumą. Šis elementarus elektrinio mobilumo fizikinis dėsnis tapo „e-tron GT“ dizaino principu. Forma seka funkciją, estetika atsiranda iš efektyvumo. Nauja dizaino kalba užtikrina didesnį aptakumą ir, tuo pačiu, rafinuotus aerodinaminius sprendimus. Todėl „e-tron GT“ dizainą galima vadinti savotišku ateities elektrinių automobilių šablonu. „Gran Turismo“ yra sportiškas kelioninis automobilis, pasižymintis dinamiškomis valdymo savybėmis – būtent toks ir yra „Audi e-tron GT“. Priklausomai nuo versijos, jo elektrinių variklių galia siekia 350 kW (476 AG) arba 440 kW (598 AG), leidžiančių itin dinamiškai įsibėgėti. Iki 488 kilometrų (remiantis WLTP) nuvažiuojamą atstumą užtikrina naudojamas 85 kWh talpos akumuliatorius. 800 voltų technologija leidžia greitą DC įkrovimą su iki 270 kW siekiančia galia. Pakaba pasižymi subalansuotomis dinamiškomis ir komfortiškomis savybėmis, kurias užtikrina tokios technologijos kaip „Audi drive select“ sistema, visi vairuojamieji ratai, reguliuojamas amortizavimo standumas, trijų kamerų pneumatinė pakaba, elektrinė visų ratų pavara ir galinis blokuojamas diferencialas. Ratų dydis siekia iki 21 colio, o stabdžių diskų, kurie gali būti pagaminti iš anglies pluošto keramikos, skersmuo siekia iki 420 milimetrų. Kaip ir kiti „Audi“ modeliai, „e-tron GT“ turi visas junglumo galimybes. Multimedijos sistema, internetinės „Audi connect“ paslaugos ir pagalbinės sistemos yra itin pažangios. O kadangi dinamiškas meno kūrinys turi ir gerai skambėti, „Audi“ specialiai „e-tron GT“ sukūrė unikalų garsą. Jis skamba galingai ir progresyviai – kaip tikras „Audi“. Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapis: Spauskite ir sužinokite daugiau apie Audi e-tron GT |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas