Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2016-12-01
Audi sportinių automobilių padalinys keičia pavadinimą

Audi sportinių automobilių padalinys keičia pavadinimą
 Audi bendrovė dar 1983 metais Vokietijoje, Nekaro Ulmo mieste, įkūrė specializuotą dukterinę įmonę - quattro GmbH padalinį, turėjusį konstruoti ir tobulinti firminę quattro nuolatinę visų ratų pavarą ir rūpintis šio unikalaus pavaros mechanizmo diegimu rinktinėse Audi automobilių modifikacijose. Visais ratais varomų lengvųjų automobilių naudą pirmiausiai įvertino lenktynininkai ir ekstremalaus vairavimo mėgėjai. Laikui bėgant quattro GmbH tapo sportinių ir lenktyninių automobilių, ateities prototipų bei padidinto pravažumo modifikacijų kūrimo ir gamybos baze. Be to, šis Audi padalinys rūpinosi ir  automobilių sportu, koordinavo gamyklines ir klientų komandas, tiekė joms lenktyninius automobilius ir atsargines dalis. Tad atsižvelgdama į  besiplečiančią quattro GmbH padalinio veiklos sferą, Audi bendrovės vadovybė nusprendė pervadinti šią dukterinę įmonę į Audi Sport GmbH.

Kartu su pavadinimo pakeitimu šiai bendrovei taip pat pavesta kurti ir gaminti Audi R8 bei RS šeimynų modelius bei atlikti Audi automobilių suasmeninimo funkcijas. Taip pat – prekiauti Audi Sport prekės ženklo automobilių aksesuarais.
 
Audi Sport GmbH tapo ir bendrovės sportinio techninio paveldo sergėtoja. O jis - ypač gausus. Pradžia skaičiuojama nuo ketvirtajame praeito amžiaus dešimtmetyje lenktynių trasas drebinusio legendinio Auto Union (Audi bendrovės pirmtakės) bolido „Silver Arrow“.  Devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje nuolatine visų ratų pavara komplektuota Audi quattro užkariavo pasaulines ralio trasas. Šiuo metu Audi lenktyniniai automobiliai varžosi DTM, formulės E, GT Racing ir TCR kategorijose. 2017 metais startuos talentingus jaunus lenktynininkus pritrauksiantis Audi Sport TT Cup gamyklinis čempionatas.
 
 
O lenktynėse išbandytos technologijos ir konstrukciniai sprendimai pirmiausia pritaikomi R8 superautomobiliuose ir RS ženklu pažymėtose modeliuose. 
 
RS liniją sudaro įvairių klasių galingiausi serijinės gamybos modeliai. Juose montuojami pajėgiausi varikliai, pažangiausios pavarų dėžės, dinamiškam vairavimo stiliui pritaikyti važiuoklės elementai ir sustiprinti stabdžiai. RS pradžia – 1994 metai, kai į gatves išriedėjo legendinis Audi RS 2 Avant. Šiandien visi RS šeimynos atstovai yra puikiai pritaikyti kasdieniniam važinėjimui įprasto eismo gatvėmis ir keliais. Be to, RS indeksu žymimi prabangiausi kiekvienos klasės atstovai (pavyzdžiui, RS 6 Avant, RS 7 Sportback), pabrėžiant, kad prabangą kuria ne vien tik aukštos klasės komplektacija, bet ir pažangūs techniniai sprendimai.
 
Kita Audi Sport GmbH modelių grupė – nuo 2007 metų į gatves riedantys Audi R8 superautomobiliai, pasižymintys iš lenktyninių bolidų perimta inovatyvia konstrukcija, optimaliai parinktu galios ir svorio santykiu, Space Frame technologija pagrįstu lengvo lydinio rėmu ir kėbulu, automobilio viduryje sumontuotu varikliu ir quattro nuolatine visų ratų pavara. Net važiuojant įprastais keliais šis sportinis automobilis suteikia neprilygstamus vairavimo pojūčius, dar labiau atsiskleidžiančius išriedėjus į autodromo trasą.   
 
Per pastaruosius 5 metus ši Audi dukterinė bendrovė padvigubino savo pardavimus. Per artimiausius pusantrų metų Audi Sport GmbH vadovybė planuoja pristatyti net 9 naujus modelius. Be to, šiuo metu pasaulyje yra 370 išskirtinius automobilius parduodančių Audi atstovų. 2017 metais jų skaičių tikimasi padidinti iki 600. 
 
Audi Sport GmbH automobilių modeliai: 
  • Audi RS 3 Sedan*
  • Audi RS Q3*, Audi RS Q3 performance*
  • Audi RS 6 Avant*, Audi RS 6 Avant performance*
  • Audi RS 7 Sportback*, Audi RS 7 Sportback performance* 
  • Audi TT RS Coupé*, Audi TT RS Roadster*
  • Audi R8 Coupé*, Audi R8 Spyder*
  • Audi S8 plus*
 
 
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt