Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2016-12-01
Audi sportinių automobilių padalinys keičia pavadinimą

Audi sportinių automobilių padalinys keičia pavadinimą
 Audi bendrovė dar 1983 metais Vokietijoje, Nekaro Ulmo mieste, įkūrė specializuotą dukterinę įmonę - quattro GmbH padalinį, turėjusį konstruoti ir tobulinti firminę quattro nuolatinę visų ratų pavarą ir rūpintis šio unikalaus pavaros mechanizmo diegimu rinktinėse Audi automobilių modifikacijose. Visais ratais varomų lengvųjų automobilių naudą pirmiausiai įvertino lenktynininkai ir ekstremalaus vairavimo mėgėjai. Laikui bėgant quattro GmbH tapo sportinių ir lenktyninių automobilių, ateities prototipų bei padidinto pravažumo modifikacijų kūrimo ir gamybos baze. Be to, šis Audi padalinys rūpinosi ir  automobilių sportu, koordinavo gamyklines ir klientų komandas, tiekė joms lenktyninius automobilius ir atsargines dalis. Tad atsižvelgdama į  besiplečiančią quattro GmbH padalinio veiklos sferą, Audi bendrovės vadovybė nusprendė pervadinti šią dukterinę įmonę į Audi Sport GmbH.

Kartu su pavadinimo pakeitimu šiai bendrovei taip pat pavesta kurti ir gaminti Audi R8 bei RS šeimynų modelius bei atlikti Audi automobilių suasmeninimo funkcijas. Taip pat – prekiauti Audi Sport prekės ženklo automobilių aksesuarais.
 
Audi Sport GmbH tapo ir bendrovės sportinio techninio paveldo sergėtoja. O jis - ypač gausus. Pradžia skaičiuojama nuo ketvirtajame praeito amžiaus dešimtmetyje lenktynių trasas drebinusio legendinio Auto Union (Audi bendrovės pirmtakės) bolido „Silver Arrow“.  Devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje nuolatine visų ratų pavara komplektuota Audi quattro užkariavo pasaulines ralio trasas. Šiuo metu Audi lenktyniniai automobiliai varžosi DTM, formulės E, GT Racing ir TCR kategorijose. 2017 metais startuos talentingus jaunus lenktynininkus pritrauksiantis Audi Sport TT Cup gamyklinis čempionatas.
 
 
O lenktynėse išbandytos technologijos ir konstrukciniai sprendimai pirmiausia pritaikomi R8 superautomobiliuose ir RS ženklu pažymėtose modeliuose. 
 
RS liniją sudaro įvairių klasių galingiausi serijinės gamybos modeliai. Juose montuojami pajėgiausi varikliai, pažangiausios pavarų dėžės, dinamiškam vairavimo stiliui pritaikyti važiuoklės elementai ir sustiprinti stabdžiai. RS pradžia – 1994 metai, kai į gatves išriedėjo legendinis Audi RS 2 Avant. Šiandien visi RS šeimynos atstovai yra puikiai pritaikyti kasdieniniam važinėjimui įprasto eismo gatvėmis ir keliais. Be to, RS indeksu žymimi prabangiausi kiekvienos klasės atstovai (pavyzdžiui, RS 6 Avant, RS 7 Sportback), pabrėžiant, kad prabangą kuria ne vien tik aukštos klasės komplektacija, bet ir pažangūs techniniai sprendimai.
 
Kita Audi Sport GmbH modelių grupė – nuo 2007 metų į gatves riedantys Audi R8 superautomobiliai, pasižymintys iš lenktyninių bolidų perimta inovatyvia konstrukcija, optimaliai parinktu galios ir svorio santykiu, Space Frame technologija pagrįstu lengvo lydinio rėmu ir kėbulu, automobilio viduryje sumontuotu varikliu ir quattro nuolatine visų ratų pavara. Net važiuojant įprastais keliais šis sportinis automobilis suteikia neprilygstamus vairavimo pojūčius, dar labiau atsiskleidžiančius išriedėjus į autodromo trasą.   
 
Per pastaruosius 5 metus ši Audi dukterinė bendrovė padvigubino savo pardavimus. Per artimiausius pusantrų metų Audi Sport GmbH vadovybė planuoja pristatyti net 9 naujus modelius. Be to, šiuo metu pasaulyje yra 370 išskirtinius automobilius parduodančių Audi atstovų. 2017 metais jų skaičių tikimasi padidinti iki 600. 
 
Audi Sport GmbH automobilių modeliai: 
  • Audi RS 3 Sedan*
  • Audi RS Q3*, Audi RS Q3 performance*
  • Audi RS 6 Avant*, Audi RS 6 Avant performance*
  • Audi RS 7 Sportback*, Audi RS 7 Sportback performance* 
  • Audi TT RS Coupé*, Audi TT RS Roadster*
  • Audi R8 Coupé*, Audi R8 Spyder*
  • Audi S8 plus*
 
 
Susiję straipsniai
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt