Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2017-03-08
AUDI Ženevos tarptautinėje parodoje – net šešios sportiškosios perspektyvos
Šiandien Ženevos automobilių parodoje Audi pristato šešis naujus modelius, tarp kurių pasaulinės premjeros Audi Q8 Sport Concept, varoma 3,0 TFSI V6 variklio ir subtilios hibridinės sistemos, bei RS 5 Coupé - RS modelių gamos Gran Turismo versija. Lenktynėms sukurtas Audi RS 5 DTM pradeda naują sezoną autosporte su daugiau nei 500 arklio galių.
Debiutuoja ir daugiau „sportininkų“: Audi RS3 Sportback, Audi SQ5 TFSI. O kartu su A5 Sportback G-tron Audi taip pat pristato tvaraus judėjimo koncepciją. Natūraliomis suskystintomis dujomis varomas automobilis apjungia dinamišką galią, kasdienį vairavimą ir elegantišką dizainą. Audi Q8 Sport Concept Empatiškai sportiškas, ekstremaliai dinamiškas ir prabangus – tai yra šio modelio bruožai, užtikrinsiantys Audi Q8 Sport Concept ryškų įspūdį didžiųjų automobilių lygoje. Q8 Sport Concept – tai sinonimas prestižui, pabrėžtinam sportiškumui ir technologijų lyderystei. Gamintojas didžiuojasi ir modelio širdimi – 3,0 TFSI šešių cilindrų variklis su švelnia hibridine sistema ir elektriniu kompresoriumi. Nauja RS dizaino kalba ir įspūdinga galia: Audi RS 5 Coupé Naujasis Audi RS 5 Coupé – tai Gran Turismo serija RS modelių gamoje, apjungianti elegantišką estetiką ir plačias galimybes kasdieniam naudojimui. Visiškai naujai perdarytas 2,9 TFSI V6 biturbo variklis dabar generuoja 331kW (450AG) galią ir patiekia 600 Nm sukimo momentą – 170Nm didesnį nei pirmtako. Aukščiausio lygio A5 versija iki 100 km/val. įsibėgės per 3,9 sekundes, o su papildomos įrangos „RS dynamic package” greitis sieks 280 kilometrų per valandą. V6 variklis galią perduos per aštuonių laipsnių „Tiptronic“ pavarų dėžę į visų varančiųjų ratų legendinę sistemą „Quattro“. Tiesa, galia tarp ratų paskirstyta asimetriškai – 40:60. Daugiau nei 500 AG ir ištobulinta aerodinamika: Audi RS 5 DTM Kartu su žemiškuoju RS 5 Coupé modeliu, „Audi Sport“ padalinys pristato ir DTM lenktynėms pritaikytą Audi RS5 Coupé versiją. Čia vadovaujantis lenktynių nuostatais ir reikalavimais atlikta daug pakeitimų, pritaikyta daugiau akcentų iš naujosios RS dizainos linijos ir gautas rezultatas – trečiosios kartos Audi A5 DTM, visiškai pranokęs pirmtakus. Keturių litrų V8 variklis dabar turi daugiau nei 500 arklio galių, o 2017-tųjų sezoną važiuos su Hankook minkštesnėmis padangomis leidžiančioms pasiekti geresnių rezultatų. Automobilis sezoną pradės gegužės 5-7 dienomis lenktynėse Hokenhaime.
Naujasis penkių cilindrų variklis: Audi RS 3 Sportback Audi pristato dar vieną RS karūnos brangakmenį Ženevoje – RS 3 Sportback. Naujas 2,5 TFSI penkių cilindrų variklis su 294kW (400 AG) galios užtaisu, pasiekiantis 480 Nm sukimo momentą. Galia, quattro logotipai, RS gamos aptakai ir kiti RS akcentai nepaliks abejingų. V6 galia ir nuostabi dinamika: Audi SQ5 TFSI Vos tik pristatytas Detroito Motor Show parodoje Audi SQ5 modelis jau pasiruošęs savo premjerai Ženevoje. Aukščiausio lygio Q5 modelis jėgų semsis iš trijų litrų V6 variklio su 260 kW (354AG) galios. 100km/val. greitis bus pasiektas per 5,4 sekundes, o aštuonių pavarų „Tiptronic“ paskirstys galią į visus keturis varančiuosius ratus. Audi SQ5 modelis nuo standartinių modelių išsiskiria išskirtiniais S modelių linijos akcentais: sportinės sėdynės, LED priekiniai žibintai, 20 colių dydžio dvigubų penkių stipinų žvaigždės formos lengvo lydinio ratlankiais.
Sportiškoji elegancija ir galimybė naudoti dujas: Audi A5 Sportback g-tron Remiantis A3 Sportback g-tron ir A4 Avant g-tron sėkme, Audi A5 Sportback g-tron yra trečiasis modelis, galintis važiuoti naudodamas natūralias suslėgtas dujas. 2,0 darbinio tūrio TFSI variklis siūlo 125kw (170 AG) galią. Dujų talpykla išsiskiria savo labai mažu svoriu (19 kilogramų) ir įspūdinga ištverme. Vienu užpildymu galėsite nuvažiuoti iki 500 kilometrų važiuojant tik suslėgtomis dujomis, o į pagalbą pasitelkus 25 litrų benzino baką, kaipmat įveiksite ir 950 kilometrų. G-tron gamos modeliai yra ne tik pigesnio kuro alternatyvos, bet ir švarūs modeliai. New European Driving Cycle (NEDC) testavimų metu nustatyta, kad A5 Sportback g-tron su S tronic transmisija vartoja tik 3.8 kilogramų suslėgtų dujų šimtui kilometrų. CO2 emisijos atitikmuo būtų 100 gramų kilometrui. Tai suteikė Audi galimybę tapti pirmuoju prestižinių automobilių gamintoju B segmente, siūlančiu benzininius variklius su žemesne CO2 emisija nei dyzelinių variklių atitikmens. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas