Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2011-08-24
Automobilis modernioms masėms – „Volkswagen Up!“
Kokius reikalavimus „Volkswagen“ kėlė naujam „Up!“ automobiliui? Tokius pat kaip kadaise Adolfas Hitleris surašė ant popieriaus ir įteikė Ferdinandui Porsche su nurodymu sukurti legendinį „vabalą“. Tiesa, nuo „vabalo“ premjeros viskas pasikeitė neatpažįstamai. Vietoje FM/AM dabar turime MP3, „iPod“ jungtis. Vietoje ilgųjų žibintų ieškoti keliui, dabar turime GPS navigaciją. Pageidautina su 3D...
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Volkswagen Up
Taigi pasižiūrėkime, kaip VW pavyko pagaminti automobilį modernioms masėms. „Volkswagen“ iki oficialios „Up!“ automobilio premjeros Frankfurto automobilių parodoje pristato šio ilgai laukto automobilio nuotraukas ir techninius parametrus. Ir tai jau ne koncepcija, o serijinei gamybai paruošta mašina. Mažesnis nei „Polo“, trijų durų „Up!“ yra pirmasis iš plačios mažų automobilių gamos, kurią planuoja pristatyti VW per artimiausius metus. Serijinis modelis įkūnyja visuose konceptiniuose modeliuose matytus bruožus – mažą dydį, bet ilgą ratų bazę, didelę salono erdvę. Jo ratų bazė – 2,42 m., o viso automobilio ilgis – 3,54 m. „Up!“ salone tilps keturi suaugę keleiviai. Pirkėjai galės pasirinkti vieną iš dviejų 1 litro variklių – 59 ar 74 AG. Planuojami ir gamtinėmis dujomis, ir elektros varikliais varomi modeliai. Šiame automobilyje debiutuoja visiškai nauja „Volkswagen“ sukurta „City Emergency Braking“ sistema – ji, važiuojant iki 30 km/h greičiu, sustabdys automobilį priekyje atsiradus kliūčiai. Tokia pati sistema jau kelis metus diegiama „Volvo“ automobiliuose. Švedai tikina, kad ji puikiai veikia. Deja, per pristatymus žiniasklaidai ji jau kelis kartus „susimovė“... |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas