Markės
1904 iš 1940
Volkswagen Up, 2011 - 2023
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Klasėje pirmaujanti konstrukcijos kokybė
  • Puikus variklių asortimentas
  • Nuostabus Up GTI modelis
TRŪKUMAI
  • Brangesnis nei daugelis konkurentų
  • Tik keturios vietos
  • Trijų žvaigždučių Euro NCAP įvertinimas
Naujojo Volkswagen kompanijos mini automobiliuko dizainas yra švarus, grynas ir „industrinis“. Negalima nesutikti – Volkswagen „up!“ turi tikrai patrauklų priekį ir išsiskiriantį galą. Nedidukas vos 3,5 metro ilgio automobilis gali pasigirti labai didele ratų baze – 2,42 m. Kaip žinia, kuo didesnė ratų bazė, tuo daugiau vietos turi automobilyje įsitaisę keleiviai. Keturiems suaugusiems keleiviams čia vietos tikrai pakaks, vietos pakaks ir 251 litrui bagažo (951 litrų nulenkus galines sėdynes). 1 litro variklį turintis „up!“ sveria vos 929 kg, o kėbulo atsparumas sukimui yra geriausias klasėje. Automobilio interjeras pabrėžtinai aiškus, patogus, o naudojamos medžiagos nepaisant kiek pigokos vairaračio odos palieka tik gerą įspūdį. Vairuotojo sėdynę galima lanksčiai reguliuoti, o vairą reguliuoti kryptimis viršun arba apačion. „up!“ komplektuojamas ir su kondicionieriumi bei šildomomis sėdynėmis. Viduje daugybė įvairių ertmių susidėti smulkiems daiktams. „up!“ yra pirmasis miesto automobilis su „City Emergency Braking“ sistema. Kelyje pasitaikius ekstremaliai situacijai priekyje sumontuotas lazeris nuspaus stabdžius vairuotojui dar nespėjus sureaguoti vairuotojui. Kaip žinia dauguma susidūrimų mieste įvyksta važiuojant mažesniu greičiu, todėl sistema veikia važiuojant iki 30 km/h greičiu. Automobilis turi elektroninę stabilumo sistemą ir stabdžių antiblokavimo sistemą. Kelyje „up!“ elgiasi lyg būtų gerokai didesnis, aukštesnės klasės automobilis – pakaba veikia minkštai, sukibimas geras, posūkiuose posvyriai jaučiami, tačiau tai negasdina. Tiesiog puikus miesto automobilis. Tad, eilinį kartą automobilių gamintojai mums įrodo, kad net ir nedideli automobiliai gali savyje sutalpinti daug daugiau nei mes tikimės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volkswagen up! yra pirmasis mini klasės automobilis su automatinio stabdymo sistema.

Net ir šis mažylis turi GTI versiją su vieno litro turbo varikliu:



Koncepcinis modelis atrodė taip:




Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
2020-06-01
E-Up! Electric
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus vairuoti, labai manevringas, ekologiškas, ekomoniškas, ELEKTRINIS :)
Beveik nėra vietos gale, interjere prastos kokybės pigios palstmasės
Darbe naudojame du elektrinius e-Up! važiavimui pas klientus Vilniuje, taip pat ir aplink į rajoną. 2018 metų, vieno rida kažkas apie36k, pas kitą jei gerai atsimenu 42k. Šiaip vairuojant nesijaučia kad toks mini automobilis, važiuojant atrodo kad važiuoji su gerokai didesniu automobiliu, pojūtis kaip kokiam golfe, nors šitas žymiai mažesnis. Tačiau tas jo mažumas yra ant galinių sėdynių ir bagažinėje. Bagažinė nors ir yra labai maža, tačiau gana gili. Ant galinių sėdynių vietos labai minimaliai, na 2 žmones per miestą pervežti įmanoma, toliau nesinorėtų gale važiuoti, 3 gale prie geriausių norų netilptų. Bet tai miesto mašina, o priekyje vietos pilna, tikrai patogiai galima važiuoti. Garso izoliacijos atrodo kad visiškai nėra, daugiausia sklinda iš automobilio galo kelio triukšmas ir plstmasių barškėjimas, mažesniu greičiu viskas normaliai, visi garsai atsiranda pasiekus 70kmh++. Važiavimo savybės mieste tikrai man patinka, iš vietos trauka super, nuo pat starto eina maximaliai, ne kartą nuo šviesoforo teko prabandyt, palieka ir 3l bmw, bet visa galia baigiasi ties 40-50kmh, nes pas elektromobilius didžiausias sukimo momentas ir galia prie mažu apsisukimu, nuo starto, ir kuo greičiau važiuoji, tuo sukimo momentas ir galia mažėja, visiškai kitaip nei su VDV. Kas dėl nuvažiuojamo atstumo, po Vilnių apie 120km nuvažiuojam, trasoje kažkas apie 100 vasarą, čia apytiksliai, neteko niekada nuo 100 iki 0 likucio išvažinėti. Pasikrauna labai greitai, pajungi į stotelę, kol surūkai cigara jau žiūri kokiem +30km įvaikti pasikrovęs, jei palieki krautis prie parduotuvės, kol apsiperki jau ir visa baterija beveik įkrauta būna, jei reikėtų važinėti su tokiu pastoviai užmiestyje, aišku užknistų stoti, krauti, bet mieste tikrai pakanka daugeliu atvejų. Stabdymas daugiausia vyksta varikliu, kol sustoji, regeneruoja energiją tupo metu ir taip vėl kažkiek įsikrauna baterijos, jei važiuojat B pavara, o ne D, tai stabdžių pedalą galima pamiršti kad toks yra, iš pradžių sunku priprasti buvo, ir pats stabdymas labai jautrus, atrodo stabdį paspaudi silpnai, o mašina jau gerai stoja. Dabar visiškai stabdžio nebenaudoju normaliom salygom važiuojant, jei matai situaciją daugiau nei 5 metrus į priekį, įvertini kiek sustot atstumo reikės ior puiku, dar ir atstumą nuvažiuojamą padidini, kalades taupai.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-19
Mažasis up
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus išlaikimas, jokio dizelio, ekonomiška, visur telpa
Garso izoliacija, užmiesti truksta galios
Pirkta naudota, buvo nuriedėjus 140 tūkstančių. Pravažiuta jau 20 tūkstančių. Apart tepalų keitimo, jokiu investicijų. Jau stabdžiu diskai eina į pabaiga, sankabos garsas ir nebepatinka, matysiu kiek laikys. Bet kaip po 150 štuku km tai esmines auto bedos. Šeip, auto mieste tikrai fantastika, 55kw pilnai užtenka gabaritai, įdealus. Kuro sanaudos kaip 3 cilindrų mašiniukui sakyčiau padorios (netaupant ir negailint 6,5-7l ,o pasistengus ir galvojant apie ekonomika 5,2-5,5) užmiesti ši mašinite stebetinai stabili ir 120km/h greičiu važiuojan su autopilotu pasiima vid 5,5l nu ir negali skūstis. Talpumas, kaip ir nera ko tiketis iš tokios klases automobilio, bet išemus dugna ir atlenkus galines sedynes likau apakes, kiek į ją prikišau daiktų. Keturi žmones tikrai gali važiuot, patogu nebus, bet galines sedynrs tikrai ne butaforija. Nemegsta žvirkeliu ir duobių, bet pažiurejus į ratų dydi klausimu nekyla. Truputi erzina gale triukšmas, nera jokios garso izoliacijos nei galiniu posparnių, tai girdi visus akmenukus kuriuos pakelia ratai, bet jau baigiu priprasti. Reziumuojant: smagus miesto auto, šeimoje jis yra antras auto, todel buvo aktualu: kaina ir ekonomika (draudimas juokingas, padangu kaina juokinga detaliu taipat) aš asmeniškai patenkintas. Kas žino ka reiškia su tokio dydžio auto, kai yra parktronikai prisiparkuot supras, nera buve situacijos, kad nerasčiau vietos
Pilnas atsiliepimas...
 
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt