Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-10-10
„Baltic Ace“ nuskendo su 1400 automobilių - kas iš jų liko po 3 metų vandenyje?

„Baltic Ace“ nuskendo su 1400 automobilių - kas iš jų liko po 3 metų vandenyje?
„Baltic Ace“, vandenynų autovežis, dažniausiai dirbo Baltijos jūroje. Jis dažnai keliavo iki Suomijos, į kurią pristatydavo tūkstančius automobilių. Taip keliavo ir 2012 metų gruodį, kai netoli Nyderlandų susidūrė su konteineriniu „Corvus J“. „Baltic Ace“ nuskendo su visu kroviniu, bet kas su juo nutiko vėliau?
 
„Baltic Ace“ ir „Corvus J“ susidūrė dėl žmogaus klaidos. Tai buvo išties siaubinga tragedija, nusinešusi 11 gyvybių. „Corvus J“ nebuvo stipriai pažeistas - šis laivas net dalyvavo paieškos ir gelbėjimo darbuose. Tačiau būtent šis konteinerinis laivas ir atsitrenkė į „Baltic Ace“ korpusą labai aktyviame laivybos kelyje.
 
„Baltic Ace“ tuomet su 1400 „Mitsubishi“ automobilių keliavo į Suomiją. Tiesa, mašinos tikriausiai buvo skirtos Rusijos rinkai. Laivas nuskendo į 35 metrų gylį visai netoli Nyderlandų, iš kurių ir pradėjo savo kelionę, todėl „Baltic Ace“ dar turėjo ir nemažai degalų. Jis kėlė ne tik gamtosauginių problemų, bet ir galėjo būti pavojingas šioje vietoje dirbantiems laivams. „Baltic Ace“ reikėjo iškelti.
 
Sprendimas laivą pašalinti buvo priimtas 2014 metais. Tuomet buvo pašalintas likęs kuras, sudarytas nuskendusio laivo planas, priimti techniniai sprendimai. „Baltic Ace“ turėjo visą savo krovinį - nei vienas automobilis neišriedėjo į jūros dugną. Buvo nuspręsta, kad laivas turi būti supjaustytas į 8 dalis, kad jį būtų įmanoma iškelti. Štai kaip jis atrodė po dviejų vandenyje praleistų metų.
 
Iš tiesų, automobiliai laivo krovinių skyriuje inžinieriams jokių rūpesčių nekėlė - juos lengva perpjauti. Pats „Baltic Ace“ buvo pritaikytas plaukiojimui apledėjusiame vandenyje, todėl jo korpusas buvo pakankamai storas. Iškėlimo darbams trukdė ir vanduo, kuris laikėsi kaip didelis svoris krovininio laivo skyriuose. Tačiau supjaustytas laivas po truputį buvo keliamas į viršų.
 
„Baltic Ace“ kelionė iš jūros dugno į metalo laužą baigėsi tik 2015 metų rudenį - aštuoni dideli laivo gabalai buvo keliami daugiau nei metus. Tai leido pažvelgti, kokį poveikį automobiliams padarė „Baltic Ace“ laivo tragedija.

 
„Baltic Ace“ krovinys buvo sunkiai atpažįstamas 
 
Žinoma, niekas net negalvojo, kad kurie nors automobiliai bus tinkami kam nors daugiau nei metalo laužas. Nauji „Mitsubishi“ neatsilaikė ir sūraus vandens poveikiui - jie buvo gerokai parūdiję. Aišku, šis procesas tik pagreitėjo, kai jie vėl buvo iškelti į gryną orą. Rūdys matėsi ne tik automobilių apačioje, bet ir ant dažytų kėbulo dalių - skęsdamas „Baltic Ace“ vertėsi, todėl buvo sulamdyti visi automobiliai.
 
Stipriai apgadinti ir lengvo lydinio ratlankiai, automobiliai neteko padangų, o ir kėlimo metu jie buvo dar labiau suknežinti. Tai, aišku, nebebuvo jokia problema, nes visas „Baltic Ace“ krovinys kaip ir pats laivas tapo metalo laužu.

 
„Mitsubishi“ automobiliai buvo suknežinti laivui virstant 
 
„Baltic Ace“ buvo supjaustytas ir pardirbtas. Toks likimas laukia absoliučios daugumos laivų, tačiau „Baltic Ace“ to sulaukė per anksti. Šis laivas buvo pastatytas 2007 metais ir dirbtų iki šiol, jei ne žmonių neapdairumas.

technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt