Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-11-12
BMW pristatė elektrinį visureigį „BMW iX“ su 5G ir autonominio vairavimo sistemomis

BMW pristatė elektrinį visureigį „BMW iX“ su 5G ir autonominio vairavimo sistemomis
 
Vokietijos automobilių koncernas BMW surengtame virtualiame „#NEXTGen 2020“ renginyje atskleidė savo naująjį tik elektra varomą visureigį „BMW iX“. Šis koncepcinis, bet serijinei gamybai jau artimas modelis debiutuos 2021 m. pabaigoje ir pasižymės 5G ryšio ir autonominio vairavimo technologijomis. Renginyje BMW atskleidė ir planuojamą elektrinį motorolerį „BMW Motorrad Definition CE 04“ – irgi dar koncepcinį, bet serijinei gamybai artimą modelį.
 
„BMW iX“ – naujos kartos dizaino ir technologiniai sprendimai
 
Didesnio pravažumo elektromobilis „BMW iX“ sukurtas iš pagrindų kaip elektromobilis. Jame pritaikytos naujausios bendrovės inovacijos dizaino, autonominio vairavimo, ryšių, elektrifikacijos ir paslaugų srityse. Elektromobilis kurtas galvojant ir apie jo draugiškumą aplinkai – naudojamos aplinkai draugiškos medžiagos, net ir pačios baterijos gaminamos tvaresniu būdu, yra perdirbamos . O kurdama inžinerinius ir dizaino sprendimus BMW pirmiausia galvojo apie žmogų – vairuotoją ir keleivius: jų komfortą, prabangą ir saugumą. 


„BMW i“ serijos modeliai mums visuomet buvo „ateities dirbtuvės“ ir inovacijų šaltiniu. Nuolat siekiame sukurti ką nors naujo – tai esminė mūsų strategijos dalis. O naujasis „BMW iX“ – pats ryškiausias to pavyzdys“, –  sakė „BMW AG“ Valdybos pirmininkas Oliver Zipse.
 
„BMW iX“ naudoja penktos kartos „eDrive“ technologiją. Tvaresniu būdu pagamintas variklis bus pajėgus išvystyti virš 370 kW/500 AG galią, o 100 km/val. greitį galės išvystyti per mažiau nei 5 sekundes. 
 
Inžinieriai siekė sukurti automobilį, kuris savo segmente pasižymėtų ir itin mažomis energijos sąnaudomis – 100 km jis nuvažiuos sunaudodamas mažiau nei 21 kWh (pagal WLTP ciklą). Automobilyje montuojamos naujos kartos aukštos įtampos baterijos talpa viršys 100 kWh, tad viena įkrova „BMW iX“ nuvažiuos daugiau nei 600 km (pagal WLTP). 
 
Svarbu ir tai, kad „BMW iX“ galės palaikyti itin didelę – net 200 kW – krovimo galią. Per 10 min. automobilio bateriją bus galima įkrauti tiek, kad nuvažiuotumėte 120 kilometrų. O nuo 10 proc. iki 80 proc. bateriją įkrauti užtruks 40 minučių. 
 
Naujasis vokiečių elektromobilis pasižymės ir pažangiomis technologijomis, kurios leis dar sparčiau vystyti autonominio vairavimo ir skaitmeninių paslaugų sprendimus. Pavyzdžiui, „BMW iX“ montuojamas kompiuteris gali apdoroti 20 kartų daugiau duomenų nei ligšioliniai modeliai ir dvigubai daugiau informacijos, gaunamos iš įvairių daviklių. Be to, modelyje naudojamas 5G ryšio standartas. Šie sprendimai įgalina diegti naujas automatinio vairavimo ir pagalbines vairuotojo sistemas.
 
Variklio grotelės tampa technologijų simboliu

Išskirtinis „BMW iX“ yra ir dizaino požiūriu. Naudojami futuristiniai, minimalistiniai elementai ir linijos, automobilio priekyje sumontuoti siauriausi BMW modelių gamoje žibintai, o durelės iš vidaus atidaromos mygtuko paspaudimu
 
Išskirtinio aptarimo vertos priekinės grotelės. Kadangi elektromobiliui nereikia didelio vėsaus oro srauto, jas inžinieriai užaklino ir pritaikė atlikti kitas funkcijas – čia sumontuota kamera, radaro ir kitas funkcijas atliekantys jutikliai. Taigi, su „BMW iX“ grotelės iš ventiliacinės funkcijos virsta technologijų erdve. 

 
Neįprastoje vietoje įmontuota ir galinė kamera – bagažinės dangtį puošiančiame BMW logotipe.
 
Savo ilgio ir pločio parametrais „iX“ yra panašūs į „BMW X5“, o aukščio – beveik identiškas „BMW X6“. Tuo tarpu ratų skersmuo primena „BMW X7“. 

 
Nepaisant dydžio, automobilis pasižymi išskirtinėmis aerodinaminėmis savybėmis savo klasėje – pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,25. Tai užtikrins efektyvumą ir mažesnes energijos sąnaudas. Prie to prisidės ir lengva konstrukcija – automobilis turi aliuminio rėmą ir anglies pluošto „narvą“. Šis „narvas“ yra dar ir itin tvirtas, tad užtikrins didesnį važiuojančiųjų saugumą. 
 
Masinė naujojo modelio gamyba bus pradėta 2021 m. antroje pusėje Dingolfingo gamykloje Vokietijoje. 


Gatvėse elektrifikuotų BMW modelių – daugiau nei 500 tūkstančių

BMW elektrinio mobilumo era prasidėjo 2012 metais, kai bendrovė pristatė pirmąjį elektromobilį „BMW i3“, kurio debiutas rinkoje įvyko metais vėliau. Nuo to laiko baterijų talpa padvigubėjo, nors vietos jos užima lygiai tiek pat, kiek ir anksčiau.

 
Koncernas skaičiuoja, kad šiuo metu apie 13,3 proc. naujų Europoje užregistruojamų BMW ir „Mini“ automobilių turi elektros variklį – yra elektromobiliai arba iš tinklo įkraunami hibridai. Iki 2021 m. pabaigos tokių modelių dalis išaugs iki 25 proc., 2025 m. – iki 33 proc., o 2030 m. jau kas antras naujas Europoje BMW parduodamas modelis bus su elektros varikliu.
 
Šiuo metu, BMW duomenimis, iš tinklo įkraunami modeliai parduodami 74-ios pasaulio šalyse, o iki 2019 m. pabaigos jose parduota per 500 tūkst. tokių automobilų. 2021 m. jų keliuose turėtų būti jau daugiau nei 1 milijonas. 
 
---------
Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapis:
 
Daugiau apie BMW iX, 2021 - dabar
Susiję straipsniai
Tarp rudenį pasirodysiančių BMW elektrinių modelių – pirmasis M serijos elektromobilis Tarp rudenį pasirodysiančių BMW elektrinių modelių – pirmasis M seri 
Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Mercedes-Benz“? Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Merc 
Atskleidė elektrinio visureigio BMW iX pirmąsias versijas ir BMW i4 detales Atskleidė elektrinio visureigio BMW iX pirmąsias versijas ir BMW i4  
„Mes galėtume užtvindyti Europą elektromobiliais, bet jiems nėra paklausos“ „Mes galėtume užtvindyti Europą elektromobiliais, bet jiems nėra pak 
„BMW“ akcininkai: „kur elektromobilis, kuris galutinai nugalėtų Tesla?“ „BMW“ akcininkai: „kur elektromobilis, kuris galutinai nugalėtų Tesl 
„Porsche“ pristato daugiau nei 1000 AG turintį elektromobilį: trasoje prilygsta 911 GT3 CUP „Porsche“ pristato daugiau nei 1000 AG turintį elektromobilį: trasoj 
Elonas Muskas pyksta - nauja elektromobilių pirkėjų skatinimo tvarka jam nepatinka Elonas Muskas pyksta - nauja elektromobilių pirkėjų skatinimo tvarka 
Nuvažiuojamas atstumas - elektrinių sunkvežimių problema? Šis nuvažiavo daugiau nei 1000 kilometrų! Nuvažiuojamas atstumas - elektrinių sunkvežimių problema? Šis nuvaži 
SEB banko tyrimas: kokius elektromobilius jau gali įpirkti Lietuvos gyventojai? SEB banko tyrimas: kokius elektromobilius jau gali įpirkti Lietuvos  
Elektromobiliai bijo vandens? Nė velnio! Pažiūrėkite į šį „Rivian R1T“ Elektromobiliai bijo vandens? Nė velnio! Pažiūrėkite į šį „Rivian R1 
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
Ar turėti elektromobilį tikrai pigiau nei automobilį su vidaus degimo varikliu? Ar turėti elektromobilį tikrai pigiau nei automobilį su vidaus degim 
Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja? Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandi 
„Tesla“ turi elektromobilių savininkus raminančių duomenų - nebijokite senstančių automobilių „Tesla“ turi elektromobilių savininkus raminančių duomenų - nebijoki 
Ford, GM ir Stellantis pažadėjo kuo greičiau pereiti prie elektromobilių Ford, GM ir Stellantis pažadėjo kuo greičiau pereiti prie elektromob 
Škotų kompanija sugalvojo, kaip elektromobilius galės įkrauti tie, kurie neturi garažo Škotų kompanija sugalvojo, kaip elektromobilius galės įkrauti tie, k 
Vasariškos kelionės su elektromobiliu: karštis nebaisus nei keleiviams, nei akumuliatoriui Vasariškos kelionės su elektromobiliu: karštis nebaisus nei keleivia 
Paskelbta naujo elektrosedano Xpeng kaina pirkėjus privers šypsotis Paskelbta naujo elektrosedano Xpeng kaina pirkėjus privers šypsotis 
„Bosch“ sukūrė naują bepakopę transmisiją, bet kam ji elektromobiliams? „Bosch“ sukūrė naują bepakopę transmisiją, bet kam ji elektromobilia 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt