Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-07-20
„Bosch“ sukūrė naują bepakopę transmisiją, bet kam ji elektromobiliams?

„Bosch“ sukūrė naują bepakopę transmisiją, bet kam ji elektromobiliams?
Ilgą laiką kartojama, kad elektromobiliams nereikia pavarų dėžės. Tiesiog elektrinio variklio sukimo momento kreivė yra lygesnė ir buvimas „teisingų“ variklio sūkiu diapazone nėra toks svarbus kaip vidaus degimo varikliams. Bet „Bosch“, atrodo, nori pakeisti šį įsivaizdavimą - didžiausias automobilių dalių gamintojas sukūrė naują bepakopę transmisiją elektromobiliams.
 
Ir taip, elektromobiliai turi transmisijas - galios perdavimo mechanizmas tarp variklio ir ratų egzistuoja. Bet jose nėra keičiamų bėgių. Na, neskaitant „Porsche Taycan“ ir „Audi E-tron GT“ - šie artimai giminingi automobiliai turi po du bėgius. Vienas yra skirtas bėgėjimuisi, kitas - efektyviam važiavimui sunaudojant mažiau energijos.
 
„Bosch“ mano, kad pavarų dėžė praverstų daugeliui elektromobilių. Konkrečiai - „Bosch“ teigia, kad elektromobiliams reikia bepakopės (CVT) pavarų dėžės.


CVT, paprastai kalbant, neturi pavarų - perduodamas sukimo momentas kinta nuolat, priklausomai nuo poreikio. Greitai bėgėjantis ratus pasiekia aukštesnis sukimo momentas, ramiai važiuojant greitkeliu - mažesnis. Taip variklis didesnę laiko dalį sukasi lengviau, sunaudodamas mažiau energijos. Geresnis energijos panaudojimo efektyvumas, žinoma, yra didžiausia motyvacija montuoti CVT į elektromobilius, bet tai ne vienintelis privalumas.
 
„Bosch“ teigia, kad bandymų metu išaiškėjo, kad naujoji CVT transmisija pagerina elektromobilio maksimalų greitį, įsibėgėjimą ir energinį efektyvumą. Taip, tai yra papildomas svoris ir mechaninis kompleksiškumas, bet geresnės dinaminės charakteristikos ir efektyvumas tai atperka. 
 
„Bosch“ bendradarbiauja su visais didžiaisiais automobilių gamintojais, todėl ši pavarų dėžė turėtų greitai pasirodyti kelyje. Įdomu, ar jai reikės priežiūros ir ar ji sukels kokių nors nepatogumų (pavyzdžiui, didesnį triukšmo lygį salone).
Susiję straipsniai
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali nuvažiuoti tempdamas 1360 kg Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali 
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą  
Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric 
Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungus donorą Cupra - kas atsitiko? Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungu 
Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad ir po kelerių metų liktų geidžia Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad  
„Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobilius, bet yra viena keistenybė „Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobiliu 
Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ 
Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bagažinės? Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bag 
Kvailiausia ar protingiausia Model 3 versija? Kanadoje parduodamas vos 151 km įveikiantis Model 3 Kvailiausia ar protingiausia Model 3 versija? Kanadoje parduodamas v 
Visi „Volkswagen“ elektromobiliai galės gelbėti kitus išsikrovusius elektromobilius! Visi „Volkswagen“ elektromobiliai galės gelbėti kitus išsikrovusius  
Kiek kilometrų tarp įkrovimų „Tesla Model 3“ įveikia -30°C šaltyje? Kiek kilometrų tarp įkrovimų „Tesla Model 3“ įveikia -30°C šaltyje? 
„Kia“ pristato naujos kartos elektromobilį EV6 „Kia“ pristato naujos kartos elektromobilį EV6  
Tesla nebeturi bėgių perjungimo rankenėlės - štai kaip vairuotojas turės pasirinkti važiavimo kryptį Tesla nebeturi bėgių perjungimo rankenėlės - štai kaip vairuotojas t 
„Kia“ pateikė pirmąsias naujojo elektromobilio dizaino užuominas „Kia“ pateikė pirmąsias naujojo elektromobilio dizaino užuominas 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt