Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-19
Brangi pamoka, kaip nereikia kelti automobilio - „Lexus GSF“ dejavo dar prieš katastrofišką kritimą

Brangi pamoka, kaip nereikia kelti automobilio - „Lexus GSF“ dejavo dar prieš katastrofišką kritimą
 „Lexus GSF“ turi V8 variklį, prabangų saloną ir, sakytume, pakankamai gražią išvaizdą. Tačiau tai vis tiek yra automobilis kaip ir kiti - kelti jį galima tik taip, kaip numatė gamintojas. Šis entuziastas šią pamoką išmoko skausmingu būdu.
 
„Youtube“ kanalas „Bullets Garage“ yra kuriamas entuziasto, kuris modifikuoja savo „Lexus GSF“. Smulkūs išvaizdos pakeitimai, išmetimo sistemos modifikacijos ir dar keli patobulinimai gamyklinį „Lexus GSF“ pavertė savininko skonį labiau atitinkančiu automobiliu. Tiesa, jis vis tiek burzgė per tyliai, todėl vyras nusprendė pašalinti kai kuriuos išmetimo garsą slopinančius komponentus.
 
„Lexus GSF“ galu užvažiavo ant specialių rampų, o tuomet atėjo laikas kilstelėti priekį. GSF yra itin žemas automobilis, kurio šonus dar puošia ir aerodinaminiai aptakai. Taigi, jam reikalingas žemo profilio keltuvas. Šio automobilio savininkas naudojo pigų keltuvą, ant jo dar padėjęs porą ledo ritulio ritulių, kad šis nekliudytų minėtų aptakų. Ir štai kas nutiko
Skaudus įvykis nuo 3:58:
 
 
Automobilis dejuodamas kilo į viršų, kol galiausiai kažkas ėmė rimtai traškėti. Nors jo savininkas suprato, kad kažkas negerai, sureaguoti jau buvo per vėlu ir numylėtas „Lexus GSF“ krito žemyn. Pakelta hidraulinio keltuvo ranka negailestingai sugnežino automobilio aptakus ir dureles. Remonto kaina sieks apie 4 tūkstančius dolerių, tačiau sumą padengs draudimas. Bet kuriuo atveju, automobilių entuziasto akims tai - tikras siaubas.
 
Tačiau kas nutiko? Na, entuziastas pasakoja, kad greičiausiai vienas ledo ritulio ritulys nuslydo nuo kito. Tai yra tikėtina įvykio versija, tačiau dar labiau tikėtina tai, kad meistras kaltina įrankius. Taip žmonės bando nusimesti bent jau dalį atsakomybės naštos (tikrai esate girdėję avarijų kaltininkus, kurie kaltina stabdžius, vairą, saulę ir pasaulį, kad tik patys sau jaustųsi mažiau kalti).
 
Iš tikrųjų, „Lexus GSF“ savininkas net nebuvo pasilenkęs pažiūrėti, ar keltuvas remiasi į gamintojo numatytą sustiprintą tašką. Garsus linkstančio metalo garsas, kuris pasigirdo GSF kylant į viršų, nebuvo normalus. Šioks toks girgždėjimas visada girdimas - krypsta važiuoklė, juda svorio staiga nebenešančios detalės. Tačiau tas GSF išstenėtas garsas tikrai nebuvo normalus - dalis keltuvo tikrai rėmėsi ne į kėlimo tašką, o šalia jo.
 
Tai - nebloga pamoka tiems, kurie kėlimo taškus taip pat suranda apčiupinėdami dugną ranka - visada būtina pasilenkti ir pasižiūrėti. Jei tik girdimi įtartini garsai, sustokite. Ir, svarbiausia, niekada nelįskite po automobiliu, kuris nėra saugiai pakeltas.
Susiję straipsniai
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt