Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-19
Brangi pamoka, kaip nereikia kelti automobilio - „Lexus GSF“ dejavo dar prieš katastrofišką kritimą

Brangi pamoka, kaip nereikia kelti automobilio - „Lexus GSF“ dejavo dar prieš katastrofišką kritimą
 „Lexus GSF“ turi V8 variklį, prabangų saloną ir, sakytume, pakankamai gražią išvaizdą. Tačiau tai vis tiek yra automobilis kaip ir kiti - kelti jį galima tik taip, kaip numatė gamintojas. Šis entuziastas šią pamoką išmoko skausmingu būdu.
 
„Youtube“ kanalas „Bullets Garage“ yra kuriamas entuziasto, kuris modifikuoja savo „Lexus GSF“. Smulkūs išvaizdos pakeitimai, išmetimo sistemos modifikacijos ir dar keli patobulinimai gamyklinį „Lexus GSF“ pavertė savininko skonį labiau atitinkančiu automobiliu. Tiesa, jis vis tiek burzgė per tyliai, todėl vyras nusprendė pašalinti kai kuriuos išmetimo garsą slopinančius komponentus.
 
„Lexus GSF“ galu užvažiavo ant specialių rampų, o tuomet atėjo laikas kilstelėti priekį. GSF yra itin žemas automobilis, kurio šonus dar puošia ir aerodinaminiai aptakai. Taigi, jam reikalingas žemo profilio keltuvas. Šio automobilio savininkas naudojo pigų keltuvą, ant jo dar padėjęs porą ledo ritulio ritulių, kad šis nekliudytų minėtų aptakų. Ir štai kas nutiko
 
Skaudus įvykis nuo 3:58:
 
 
Automobilis dejuodamas kilo į viršų, kol galiausiai kažkas ėmė rimtai traškėti. Nors jo savininkas suprato, kad kažkas negerai, sureaguoti jau buvo per vėlu ir numylėtas „Lexus GSF“ krito žemyn. Pakelta hidraulinio keltuvo ranka negailestingai sugnežino automobilio aptakus ir dureles. Remonto kaina sieks apie 4 tūkstančius dolerių, tačiau sumą padengs draudimas. Bet kuriuo atveju, automobilių entuziasto akims tai - tikras siaubas.
 
Tačiau kas nutiko? Na, entuziastas pasakoja, kad greičiausiai vienas ledo ritulio ritulys nuslydo nuo kito. Tai yra tikėtina įvykio versija, tačiau dar labiau tikėtina tai, kad meistras kaltina įrankius. Taip žmonės bando nusimesti bent jau dalį atsakomybės naštos (tikrai esate girdėję avarijų kaltininkus, kurie kaltina stabdžius, vairą, saulę ir pasaulį, kad tik patys sau jaustųsi mažiau kalti).
 
Iš tikrųjų, „Lexus GSF“ savininkas net nebuvo pasilenkęs pažiūrėti, ar keltuvas remiasi į gamintojo numatytą sustiprintą tašką. Garsus linkstančio metalo garsas, kuris pasigirdo GSF kylant į viršų, nebuvo normalus. Šioks toks girgždėjimas visada girdimas - krypsta važiuoklė, juda svorio staiga nebenešančios detalės. Tačiau tas GSF išstenėtas garsas tikrai nebuvo normalus - dalis keltuvo tikrai rėmėsi ne į kėlimo tašką, o šalia jo.
 
Tai - nebloga pamoka tiems, kurie kėlimo taškus taip pat suranda apčiupinėdami dugną ranka - visada būtina pasilenkti ir pasižiūrėti. Jei tik girdimi įtartini garsai, sustokite. Ir, svarbiausia, niekada nelįskite po automobiliu, kuris nėra saugiai pakeltas.
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt