Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-19
Brangi pamoka, kaip nereikia kelti automobilio - „Lexus GSF“ dejavo dar prieš katastrofišką kritimą


 „Lexus GSF“ turi V8 variklį, prabangų saloną ir, sakytume, pakankamai gražią išvaizdą. Tačiau tai vis tiek yra automobilis kaip ir kiti - kelti jį galima tik taip, kaip numatė gamintojas. Šis entuziastas šią pamoką išmoko skausmingu būdu.
 
„Youtube“ kanalas „Bullets Garage“ yra kuriamas entuziasto, kuris modifikuoja savo „Lexus GSF“. Smulkūs išvaizdos pakeitimai, išmetimo sistemos modifikacijos ir dar keli patobulinimai gamyklinį „Lexus GSF“ pavertė savininko skonį labiau atitinkančiu automobiliu. Tiesa, jis vis tiek burzgė per tyliai, todėl vyras nusprendė pašalinti kai kuriuos išmetimo garsą slopinančius komponentus.
 
„Lexus GSF“ galu užvažiavo ant specialių rampų, o tuomet atėjo laikas kilstelėti priekį. GSF yra itin žemas automobilis, kurio šonus dar puošia ir aerodinaminiai aptakai. Taigi, jam reikalingas žemo profilio keltuvas. Šio automobilio savininkas naudojo pigų keltuvą, ant jo dar padėjęs porą ledo ritulio ritulių, kad šis nekliudytų minėtų aptakų. Ir štai kas nutiko
 
Skaudus įvykis nuo 3:58:
 
 
Automobilis dejuodamas kilo į viršų, kol galiausiai kažkas ėmė rimtai traškėti. Nors jo savininkas suprato, kad kažkas negerai, sureaguoti jau buvo per vėlu ir numylėtas „Lexus GSF“ krito žemyn. Pakelta hidraulinio keltuvo ranka negailestingai sugnežino automobilio aptakus ir dureles. Remonto kaina sieks apie 4 tūkstančius dolerių, tačiau sumą padengs draudimas. Bet kuriuo atveju, automobilių entuziasto akims tai - tikras siaubas.
 
Tačiau kas nutiko? Na, entuziastas pasakoja, kad greičiausiai vienas ledo ritulio ritulys nuslydo nuo kito. Tai yra tikėtina įvykio versija, tačiau dar labiau tikėtina tai, kad meistras kaltina įrankius. Taip žmonės bando nusimesti bent jau dalį atsakomybės naštos (tikrai esate girdėję avarijų kaltininkus, kurie kaltina stabdžius, vairą, saulę ir pasaulį, kad tik patys sau jaustųsi mažiau kalti).
 
Iš tikrųjų, „Lexus GSF“ savininkas net nebuvo pasilenkęs pažiūrėti, ar keltuvas remiasi į gamintojo numatytą sustiprintą tašką. Garsus linkstančio metalo garsas, kuris pasigirdo GSF kylant į viršų, nebuvo normalus. Šioks toks girgždėjimas visada girdimas - krypsta važiuoklė, juda svorio staiga nebenešančios detalės. Tačiau tas GSF išstenėtas garsas tikrai nebuvo normalus - dalis keltuvo tikrai rėmėsi ne į kėlimo tašką, o šalia jo.
 
Tai - nebloga pamoka tiems, kurie kėlimo taškus taip pat suranda apčiupinėdami dugną ranka - visada būtina pasilenkti ir pasižiūrėti. Jei tik girdimi įtartini garsai, sustokite. Ir, svarbiausia, niekada nelįskite po automobiliu, kuris nėra saugiai pakeltas.
Susiję straipsniai
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode  
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali  
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj  
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun  
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:   
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek  
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip   
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč  
„Porsche“ vadovo planai apie elektromobilius: iš kur tokie pasikeiti  
„Nuviliantis“ - Elonui Muskui nepatinka Gateso požiūris ar pirmojo   
Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3  
323 kilometrai - „Porsche Taycan“ ekonomijos bandyme pasirodė tiesio  
„Cybertruck“ bus geras elektromobilis, bet jis nebus toks geras pika  
Mintyse jau palaidojote mechanines transmisijas? „Porsche“ nustebino  
„Tesla“ automobiliai pagaliau galės skleisti ir kokoso riešutus prim  
Pasitrauk į šalį, „Chiron“ - „Koenigsegg“ pagerino 0-400-0 km/val. r  
Atnaujintas legendinis automobilių prabangos simbolis  
Galime ženkliai geriau: Tesla atliks Model S patobulinimus ir Niurbu  
Biudžetinis „Bugatti Veyron“: entuziastas Floridoje parduoda apsimet  
Bugatti Chiron pasiekė rekordinį 490 km/val. greitį, bet automobilio  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt