Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-10-22
Bugatti ir Koenigsegg nupūtė amerikiečiai – Tuatara tapo greičiausiu serijinės gamybos automobiliu

Bugatti ir Koenigsegg nupūtė amerikiečiai – Tuatara tapo greičiausiu serijinės gamybos automobiliu
 
Praeitais metais „Bugatti Chiron Super Sport 300+“ uždaroje trasoje pasiekė 490,48 km/val. greitį ir pasaulis trumpam sustojo - naujas rekordas? Na, taip, bet jis nebuvo oficialus. O štai šių metų spalio 10 dieną amerikietiškas „SSC Tuatara“ pasiekė kur kas didesnį greitį ir tai padarė pagal visas taisykles. Jokių ginčų - tai yra greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje.
 
„Bugatti Chiron Super Sport 300+“ rekordas nebuvo užfiksuotas, nes tai buvo tik beveik gamybai paruoštas prototipas. Be to, „Bugatti“ oficialaus rekordo ir nesiekė - nebuvo laikomasi visų reikalavimų. Oficialiai rekordas vis dar priklausė „Koenigsegg Agera RS“, kuris 2017 metais pasiekė 447,19 km/val. greitį.
 
Atrodo, kad dėl šio rekordo visada varžėsi „Koenigsegg“ ir „Bugatti“, tačiau tarp jų buvo ir dar vienas varžovas - amerikiečių SSC. 2007 metais greičiausiu serijinės gamybos automobiliu tapo „SSC Ultimate Aero TT“ - pasiekdamas 412,28 km/val. greitį jis tuomet sulaužė „Bugatti Veyron EB 16.4“ rekordą. Ir dabar SSC sugrįžta į greičiausiųjų viršūnes.
 
SSC - tai dar 1998 metais įkurtas hiperautomobilių gamintojas, tikras „Koenigsegg“, „Bugatti“, „Pagani“ ir panašių automobilių konkurentas. Tiesa, SSC yra geriau žinomas Šiaurės Amerikoje. Nors dabar bus žinomas visame pasaulyje.
 
 
„SSC Tuatara“ ką tik, spalio 10 dieną, į šipulius sudaužė serijinės gamybos automobilių rekordą - maždaug 11 km greitkelio atkarpoje netoli Las Vegaso automobilis pasiekė 532,93 km/val. greitį.
 
„SSC Tuatara“ - tai hiperautomobilis su 5,9 litrų V8 varikliu su dviem turbokompresoriais. 1750 AG išvystanti jėgainė per 7 laipsnių transmisiją suka tik galinius automobilio ratus. Anglies pluošto konstrukcija užtikrina itin žemą svorį - automobilis sveria mažiau nei 1,3 t.

 
5,9 litrų V8 variklis, išvystanti 1750 AG.
©Gamintojo nuotrauka

„SSC Tuatara“ yra ne tik nepaprastai galingas, bet ir nepaprastai aptakus automobilis - jo aerodinaminis koeficientas siekia tik 0,279 - jis yra aptakesnis už visus savo konkurentus. Ir yra nepaprastai stabilus.
 
Rekordas buvo užfiksuotas pagal visas taisykles. GPS įranga, sekanti automobilio greitį, vienu metu buvo prisijungusi prie 15 palydovų. Lenktynininko Oliverio Webbo vairuojamas „SSC Tuatara“ tą pačią atkarpą įveikė du kartus - po kartą abejomis kryptimis. Kartą automobilis pasiekė 484,53 km/val. greitį, kartą - 532,93 km/val. Oficialus rekordas - 508,73 km/val.
 
 
 
Ir tai yra tikras serijinės gamybos automobilis - SSC ketina pagaminti iki 100 „Tuatara“  automobilių. Rekordas buvo pasiektas be jokių triukų - be specialaus kuro, padangų ar modifikuoto automobilio. Teoriškai, jei „SSC Tuatara“ pirkėjai nusipirks ir specialiai tam pritaikytą trasą (ar uždarys ilgą greitkelio atkarpą) ir jie galės pakartoti tokį greičio bandymą.
 
Kamuolys „Koenigsegg“ aikštės pusėje? Na, galbūt. Tik hiperautomobilių pasaulis keičiasi ir maksimalaus greičio rekordai nebėra tokie patrauklūs. „Bugatti“ jau kaip ir atsisakė siekti 500 km/val. Galbūt „SSC Tuatara“ rekordas atgaivins tas ambicijas.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt