Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-05-13
Buvęs trijų didžiausių JAV automobilių kompanijų vadovas rėžė: „Tesla yra pasmerkta“ ir štai kodėl

Buvęs trijų didžiausių JAV automobilių kompanijų vadovas rėžė: „Tesla yra pasmerkta“ ir štai kodėl
 
Paklaustas „ar Tesla išnyks, ar kita automobilių kompanija ją nupirks?“, Bobas tik paklausė: „o kas gi jos norėtų?“
 
Pradėkime nuo to, kad Bobas Lutzas nėra šiaip eilinis veikėjas. Šio verslininko biografija yra daugiau nei įspūdinga.
 
Užtenka pasakyti vien tai, kad jis dirbo visose trijose didžiausiose JAV automobilių kompanijose: „Ford Motor Company“, „Chrysler Corporation“ ir „General Motors“.
 
Ir visose šiose kompanijose buvo valdybos nariu bei užėmė viceprezidento ar net prezidento pareigas.
 
„MotoMan“ į studiją pasikvietė šią neeilinę asmenybę ir žinoma buvo kalbama apie automobilių pramonę.
 
Apie „Tesla“ pokalbis prasideda nuo 45 min. ir Bobas Lutzas išsakė daug kritikos. Tiesą pasakius, jis „Tesla“ aršiai kritikuoja jau pastaruosius kelis metus ir kartais jo pareiškimai būna pasibaisėtini.
 
Bendra Bobas Lutzas išvada: „Tesla“ yra pasmerkta ir jos žlugimas įvyks anksčiau ar vėliau. O kas tada laukia šios elektromobilių kompanijos? „Tesla“ tiesiog bankrutuos, o gal ją nupirks kitas automobilių gamintojas?
 
Bobas Lutzas tik atsakė: „o kas gi jos norėtų?“
 
Bobo Lutzo vertinimu, „Tesla“ turi galybę problemų ir štai kelios pagrindinės:
 
  1. kompanija žlugs, nes patiria „nuolatinę pelno stoką“. „Akcijų kaina pasieks ribą“, bus sunkiau surinkti pinigų ir ypač tada, kai investuotojų pasitikėjimas Elonu sumenks;
  2. „viskas ką jie [Tesla] turi, tai keletas gražiai atrodančių, žemiau savikainos parduodamų automobilių“;
  3. „Tesla“ neturi savo unikalios technologijos. Jie naudoja tą pačią ličio jonų technologiją, kaip ir visi;
  4. kai kiekvienas automobilių gamintojas į rinką įlies po savo 300+ mylių (480+ km aut. past.) nuvažiuojantį elektromobilį, „Tesla“ neliks pranašumo;
  5. nulinės anglies kreditai, kaip didelė „Tesla“ pajamų dalis, kurią jie susirenka JAV ir Europoje, taip pat išseks;
  6. kiti gamintojai yra verčiami gaminti elektromobilius. Jie tą darys net ir patirdami nuostolius. Tačiau juos amortizuos tradiciniai automobiliai. O „Tesla“ neturi kuo tų nuostolių kompensuoti;
  7. kita problema – per daug „Tesla“ gamyklose dirbančių darbuotojų. Bobas mano, kad jų yra tiesiog per daug ir elektromobilių gamyba yra neefektyvi.
  8. Pripažinkime. Argumentai „Tesla“ atžvilgiu labai neigiami. Tikėkimės, kad tai tokie Bobo Lutzo pasisakymai ir teliks tik pavėjui paleisti žodžiai. 
Juk „Tesla“ tapo elektromobilių sinonimu ir būtent „Tesla“, Elonas Muskas, pasauliui parodė, kad elektromobiliai gali būti puikia susisiekimo priemone. Ir net jei „Tesla“ išnyks, kuo labai sunku patikėti, ji bus padariusi savo darbą. Žmonių noras turėti elektromobilį niekur neišnyks ir juos gamins kitos kompanijos.
 
Įdomu yra ir tai, kad šių metų pradžioje, sausio 8 d., Bobas Lutzas gyrė „Tesla“ bei Elona Muską už „lyderystę“ bei tai, kad „pagaliau Tesla tapo normaliu verslu“.
 
Tai buvo sakoma dar prieš visą koronaviruso pandemiją ir pasaulinę ekonominę krizę. Tikriausiai Bobui Lutzui padarė didžiulį įspūdį 2019-ųjų metų „Tesla“ rezultatai ir neregėtas aukštumas pasiekusios kompanijos akcijų kainos.
 
Kai „Tesla“ gamyklos dėl koronaviruso užsidarė, akcijų kainos kiek nukrito – nors vis dar yra labai aukštai ir investuotojai mieliau savo pinigus leidžia pirkdami „Tesla“ akcijas, nei tų pačių „GM“ – Bobas Lutzas grįžo prie savo įprastos dainelės.
 
O ką jūs manote apie Bobo Lutzo pasisakymus? Ar tikrai „Tesla“ yra pasmerkta. O gal priešingai – taps pačiu didžiausiu automobilių gamintoju pasaulyje?

technologijos.lt
Susiję straipsniai
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt