Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-02-09
Čikagoje vėl dega metro bėgiai - kodėl tai būtina ir kodėl dažnai kituose miestuose to nereikia?

Čikagoje vėl dega metro bėgiai - kodėl tai būtina ir kodėl dažnai kituose miestuose to nereikia?
 
Čikagos kompanija „Metra“ socialiniuose tinkluose vėl parodė degančius bėgius ir per juos riedančius metro traukinius. Aišku, tokios priemonės yra reikalingos norint kovoti su ledu ir sniegu, tačiau Čikaga nėra vienintelis miestas, kuriame žiemos būna šaltos. Kodėl šios priemonės reikalingos ne visada ir ne visur?
 
Nors atrodo kaip nuotraukos iš kokio nelaimingo atsitikimo vietos, iš tikrųjų tai, kas vyskta, yra kontroliuojamas degimas. Šalia metro bėgių yra dujų linijos, kurios leidžia kontroliuoti liepsnas. A-2 jungtyje degantys bėgiai dega kone kiekvieną žiemą, tačiau nesklandumų tai nesukelia. Metro traukiniai rieda per šias liepsnas, o šį vaizdą matantys žmonės skuba jį užfiksuoti savo telefonais.
 
Tos liepsnos - tai ledo kontrolės priemonė. Apledėję bėgiai patys savaimė gali būti problema, tačiau šiuo atveju nuo sustingimo saugomi iešmai. Tai - judantys mechanizmai, leidžiantys traukiniams pervažiuoti iš vienų bėgių į kitus. A-2 mazge, kurį kasdien kerta apie 350 traukinių, yra visa eilė tokių iešmų ir juos būtina apsaugoti nuo sustingimo, kad eismas vyktų sklandžiai ir saugiai.
 
 
Liepsnos apsaugo geležinkelio iešmus nuo sustingimo
©„Metra“

Tačiau kodėl tokios priemonės nėra taikomos plačiau? Iešmai dega ir kitur, bet ne taip jau dažnai, nors šaltų žiemų pasitaiko tikrai ne tik Čikagoje.
 
Iš tikrųjų, taip yra dėl to, kad A-2 mazgo iešmai yra labai seni - jie buvo pagaminti dar ketvirtajame praeito amžiaus dešimtmetyje, dar prieš Antrąjį pasaulinį karą. Jie vis dar veikia gerai, tačiau juose lengvai kaupiasi ledas. Be to, šiuos iešmus sunku atitirpdyti įprastomis priemonėmis - daug kur naudojamas karštas oras. Taigi, kadangi iešmai seni, naudojami ir seni jų priežiūros metodai.
 
Tiesa, „Metra“ norėtų pakeisti tuos senus iešmus ne tik dėl jų priežiūros žiemą. Kaskart kam nors sulūžus tenka gaminti detales, nes tų iešmų gamintojo jau seniai nebėra. Be to, jiems sunku pritaikyti šiuolaikinius valdymo mechanizmus. O ir ta liepsnojanti apsauga nuo ledo kasmet reikalauja nemažai priežiūros.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt