Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-02-25
„Continental“ mobilumo studija: elektromobiliai populiarėja nepaisant nuogąstavimų

„Continental“ mobilumo studija: elektromobiliai populiarėja nepaisant nuogąstavimų
 2020 metais Vokietijoje iš visų parduotų naujųjų lengvųjų automobilių 18,1 % buvo hibridiniai modeliai, o varomi vien tik elektra sudarė 6,7 %. Palygimui, per tą patį laikotarpį prieš metus šalyje pirkėjai įsigijo tik 6,6 % hibridinių, o elektromobilių – vos 1,8 %. Kaip rodo „Continental“ atliktos mobilumo studijos duomenys, ketinančių Vokietijoje pirkti elektromobilį nuo 2013 iki 2020 metų padaugėjo nuo 17 % iki 35 %, JAV ketinančių įsigyti elektromobilį padaugėjo net 28 % ir dabar tokį norą patvirtino 44 % respondentų. O daugiausiai elektromobilių entuziastų yra Kinijoje – net 86 % pirkėjų svarsto apie elektra varomo automobilio įsigijimą. „Continental“ mobilumo studijoje buvo apklausiami vairuotojai Vokietijoje, Prancūzijoje, JAV, Japonijoje ir Kinijoje.

Atliktas tyrimas patvirtino, kad norinčius įsigyti elektromobilį dažniausiai stabdo įprasti nuogąstavimai, kurių didžiausias yra įkrovimo vietų trūkumas – tai kaip didžiausią kliūtį įvardino keturių iš penkių šalių respondentai ir tik Prancūzijoje aukšta elektromobilių kaina buvo minima dažniau . Visose šalyse, kur buvo atlikta apklausa, dominuoja keturios svarbiausios priežastys, mažinančios elektromobilių patrauklumą: įkrovimo vietų trūkumas, nerimas dėl nuvažiuojamo atstumo, ilgesni sustojimai tolimose kelionėse ir didesnė kaina, palyginti su vidaus degimo variklį turinčiais automobiliais:

 
„Išmanusis junglumas labai padidina elektromobilių patrauklumą, – sako „Continental“ valdybos narys Helmutas Matschi. – Ypatingai kai kalbame apie nuvažiuojamą atstumą, junglumas yra svarbiausias elementas didinantis vairuotojų pasitikėjimą elektromobiliais. Pavyzdžiui, išmanūs automobiliai gali rasti įkrovimo stoteles, taip pat parinkti efektyviausią maršrutą. Itin didelio našumo „Continental“ kompiuteriai, naudojami „Volkswagen ID.“ elektromobiliuose, vairuotojams gali suteikti svarbią ir greitai pasiekiamą informaciją, pavyzdžiui, apie greta esančias įkrovimo vietas“.
 
Dėl įkrovimo vietų daugiausiai nerimauja didmiesčių gyventojai – čia automobilių savininkų, kurie galėtų įkrauti elektromobilį įprastoje stovėjimo vietoje, yra žymiai mažiau nei gyvenančių užmiestyje. Tai ypatingai aktualu Europos ir Japonijos miestų gyventojams – gyvenantys miestuose dažniausiai pažymėdavo įkrovimo vietų trūkumą kaip didžiausią priežastį kodėl artimiausiu metu neplanuoja pirkti elektromobilio.
 
Ir nors įkrovimo vietų daugėja, o elektromobilių nuvažiuojamas atstumas didėja, elektromobilių populiarumą įtakoja ne tik techninės priežastys. Trečdalis respondentų Vokietijoje pažymėjo, kad neplanuoja įsigyti elektromobilio dėl to, kad abejoja ar šios technologijos yra draugiškos aplinkai. Prancūzijoje taip atsakė ketvirtadalis, tačiau kitose trijose šalyse, kur buvo vykdoma apklausa, ši respondentų dalis buvo tik nuo 11 % JAV iki vos 1 % Japonijoje.
 
---------
Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapis:
 
Susiję straipsniai
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali nuvažiuoti tempdamas 1360 kg Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali 
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą  
Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric 
Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungus donorą Cupra - kas atsitiko? Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungu 
Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad ir po kelerių metų liktų geidžia Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad  
„Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobilius, bet yra viena keistenybė „Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobiliu 
Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ 
Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bagažinės? Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bag 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt