Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-02-01
„Daimler Trucks“ vadovas pasakė, ką iš tiesų galvoja apie „Tesla Semi“

„Daimler Trucks“ vadovas pasakė, ką iš tiesų galvoja apie „Tesla Semi“
„Daimler Trucks“ vadovas Martinas Daumas visada buvo skeptiškas „Tesla Semi“ elektrovilkiko atžvilgiu. Jam atrodo, kad skelbiami duomenys šiek tiek prieštarauja vieni kitiems - sunku patikėti, kad daugiau nei 800 km vienu įkrovimu įveikiantis sunkvežimis kainuotų tik maždaug 157 tūkstančius eurų. Tačiau neseniai Daumas atskleidė, ką iš tiesų galvoja apie „Tesla Semi“ atėjimą ir jo galimybes.


„Jie smagūs, tai labai įdomi rinka. Mes visus konkurentus vertiname rimtai ir „Tesla“ įrodė, kad turi ryžto perbristi didžiulius nuostolius, kad užsitikrintų rinkos dalį“, teigė Daumas interviu „Business Insider“. Tikriausiai net nereikia priminti, kad „Daimler“ yra didžiausias sunkvežimių gamintojas pasaulyje. Ši korporacija jau kuria savo elektrinius sunkvežimius, tačiau daugelis pastebi, kad rimto konkurento „Tesla Semi“ „Daimler“ kol kas neturi. Aišku, „Semi“ gamyba dar net neprasidėjo, todėl apie šį vilkiką vis dar reikia kalbėti būsimuoju laiku.

„Tesla Semi“ iš tiesų gali sukelti revoliuciją pervežimų srityje. 800 km per dieną yra pakankamai didelis atstumas, o patraukiamu svoriu ar greičiu šis sunkvežimis nenusileidžia kitiems.
Tiksliau, net pranoksta savo dyzelinius konkurentus, nes gali efektyviai bėgėtis į kalnus ir yra labai aerodinamiškas. Šimtai „Tesla Semi“ vilkikų jau yra parduoti. Pirkėjai juos tikriausiai skirs trumpesniems atstumams, vietiniam išvežiojimui, kad vilkikai visada naktį praleistų bazėse.

Tačiau Martinas Daumas negalėjo tiesiog pasakyti, kad „Tesla Semi“ yra smagus ir nepaieškoti būdų jam įgelti. Tame pačiame interviu jis pridėjo - „Bet sunkvežimiai yra sudėtingas verslas. Jiems teks sunkiuoju būdu išmokti, kad sunkvežimių ir automobilių kūrimas nėra panašus, kai vienas dydis tinka visiems. Sunkvežimių rinka yra labai įvairi. Jungtinių Valstijų rinka yra labai konkurencinga, todėl, kaip ir sakiau, jie yra smagūs“. Ir Daumas yra teisus. Pernai „Daimler“ pagamino maždaug 500 tūkstančių mašinų, apie 176 tūkstančiai iš jų buvo skirti JAV rinkai.

Šią tūkstantinę „Daimler“ sunkvežimių vilkstinę sudaro pačios įvairiausios mašinos - nuo miestų sunkvežimių, iki mokyklinių autobusų. „Daimler“ tvirtai abiem kojomis stovi pasaulinėje rinkoje, turi visą eilę gamyklų skirtingose šalyse, o didžiulės inžinierių pajėgos gamą tik plečia. Tarp vystomų projektų - ir elektriniai sunkvežimiai. Daumas pabrėžė, kad savo nišoje „Tesla Semi“ bus sėkmingas, tačiau kas po to? JAV jau veikia „Daimler“, „Volvo“, „Navistar“ ir dar visa eilė didžiulių kompanijų. Žemesnė vieta lyderių sąraše reiškia, kad išgyventi bus tik sunkiau.

Daumas teigia, kad globalios komandos trūkumas ir bus „Tesla Semi“ žudikas. „Daimler“ vienu metu gali vystyti visą eilę projektų, nesijaudindami dėl investicijų, gamyklų pajėgumų ar kitų, sakykime, buitinių rūpesčių. Jei būtų poreikis, „Daimler“ jau rytoj galėtų pradėti, pavyzdžiui, kurti naują elektrinį sunkvežimį ar autobusą. „Tesla“ tokio lankstumo neturi, kaip ir aptarnavimo bazių ar patirties dirbant su logistikos kompanijomis.

Tačiau Elonas Muskas ramus. „Tesla Semi“ turi pirkėjų, kurie yra patyrę ir viską supranta. Elektrovilkikai juos lankė tiesiai korporacijų būstinėse. Negi patirties turinčios kompanijos pasikliautų patirties neturinčia „Tesla“ jei tai grėstų neaptarnautais ar netaisomais sunkvežimiais?
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt