Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-07-04
Dar komfortiškesniame naujajame „Citroën C4“ – unikali pakaba ir interjeras

Dar komfortiškesniame naujajame „Citroën C4“ – unikali pakaba ir interjeras
 
„Citroën“ pristato dešimtosios kompaktinių hečbekų kartos modelius – C4 kartu su visiškai elektriniu ë-C4. Jie išsiskiria aukšto lygio komfortu, charakteringomis važiavimo savybėmis bei unikaliu dizainu. 2020 m. „Citroën“ gamoje iš viso bus šeši elektros pavarą turintys automobiliai.
 
Komfortas visiems
 
Unikalūs ir ryškūs naujasis C4 bei elektrinis ë-C4 pataiko tiesiai į kompaktinių hečbekų segmento dešimtuką. Aerodinamiški modeliai pratęsia „Citroën“ tradicijas, o išorėje išsiskiria V formos priekiniai ir galiniai LED žibintai. Kiekvienas klientas automobilį galės konfigūruoti pasirinkdamas iš 31 eksterjero spalvų kombinacijos bei 6 apdailos variantų viduje. 
 
Naujasis ë-C4 yra penktasis elektrinę pavarą turintis „Citroën“ automobilis. Kartu su C4 jis suteikia galimybę klientams rinktis iš trijų tipų efektyvių variklių: elektrinio 100 kW (136 AG), naujos kartos „Euro 6d“ reikalavimus atitinkančių benzininių (nuo 100 iki 155 AG) arba dyzelinių (nuo 110 iki 130 AG).
 
Naujuosiuose C4 bei ë-C4 montuojama „Citroën Advanced Comfort®“ programa, siūlanti aukšto lygio komfortą įvairiose srityse. Pakabos sistema „Progressive Hydraulic Cushions®“ ir „Advanced Comfort“ sėdynės užtikrina važiavimo komfortą, o didelė erdvė viduje leidžia kiekvienam keleiviui jaustis patogiai – pavyzdžiui, šiame modelyje erdvė keliams yra didžiausia klasėje.
 
Kuriant „Progressive Hydraulic Cushions®“ pakabą, „Citroën“ pateikė paraiškas 20 patentų. Jos veikimo principas paprastas: įprastą suspaudimo sistemą sudaro amortizatorius, spyruoklė ir atrama. „Citroën“ sistemoje pridėtos dvi papildomos hidraulinės atramos kiekvienoje amortizatoriaus pusėje – tai užtikrina itin švelnų važiavimą nelygiame kelyje ir panaikina nemalonų šokinėjimą keliuose su dideliais nelygumais. 
 
Interjere komfortą ir jaukią atmosferą sukuria suderintos apdailos medžiagos bei panoraminis stoglangis, o vairuotojui malonumą užtikrina 20 vairavimo asistentų, tarp kurių ir 2 lygio autonominio važiavimo sistema.

Praktiškas ir gerai atrodo
 
Didelė ratų bazė (2 670 mm) kartu su didelio skersmens ratų arkomis, 18 colių ratlankiais bei 156 mm prošvaisa suteikia automobiliui kategoriško ir savimi pasitikinčio modelio įvaizdį. 4 360 mm ilgio, 1 800 mm pločio bei 1 525 mm aukščio automobilis yra etaloninis kompaktinis hečbekas, tačiau didesnis nei konkurentų atstumas nuo žemės iki kėbulo užtikrina didesnį praktiškumą. Dėl išmaniai sumontuotų sėdynių, automobilyje sėdinčio vairuotojo akys yra 1,22 m aukštyje – tai suteikia daugiau matomumo nei kituose kompaktiniuose hečbekuose.

 
Stogo linija kartu su nuožulniu galiniu stiklu bei spoileriu pabrėžia automobilio aptakumą. Švelniai žemėjanti stogo linija bei 3 šoniniai langai, susijungiantys su galiniais žibintais, primena legendinį „Citroën GS“. 
 
Galinė dalis yra ne tik daili, bet ir praktiška – kompaktinio hečbeko bagažinėje telpa 380 l krovinio, o plačiai atsidarančios durys leidžia įvairius daiktus įkrauti itin lengvai.
 
Komfortiškas interjeras
 
Interjere keleivius apsupa jauki ir komfortiška atmosfera: modernūs raštai ant įvairių detalių, malonios akiai spalvų schemos bei įvairios dekoracijos. Dažniausiai liečiamos vietos, kaip panelės viršus, durų apdailos ar porankis, padengtos minkštomis ir maloniomis liesti medžiagomis. Vairo, ortakių bei prietaisų skydelio detalės padengtos chromu arba blizgia juoda spalva – tai leidžia išskirti pačias svarbiausias automobilio funkcijas kontroliuojančius mygtukus ar jungiklius.
 
Prieš vairuotoją įrengtas berėmis HD skaitmeninis prietaisų skydelis išsiskiria originaliais ir lengvai įskaitomais kituose „Citroën“ modeliuose jau matytais grafiniais elementais. Ant priekinio stiklo vairuotojui matomas spalvotas projekcinis ekranas, leidžiantis stebėti svarbiausią informaciją nenukreipiant žvilgsnio nuo kelio. Centrinėje konsolėje įrengtame 10 colių ploname berėmiame lietimui jautriame ekrane galima valdyti daugelį automobilio funkcijų, tačiau svarbiausi valdikliai, kaip klimato kontrolės, išliko fiziniai.

 
Naujuosiuose C4 bei ë-C4 montuojama nauja, elegantiška ir intuityvi automatinės pavarų dėžės svirtis. Ji turi tris pozicijas – R, N ir D, o šalia yra du mygtukai: P aktyvuoja stovėjimo režimą, M – mechaninį valdymą vidaus degimo variklį turinčiuose automobiliuose, B – specialų energijos rekuperacijos režimą elektriniuose modeliuose. Toje pačioje konsolėje taip pat yra elektrinio stovėjimo stabdžio bei vairavimo režimo jungikliai – vairuotojas gali pasirinkti „Eco“, „Normal“ arba „Sport“ režimą.
 
Specialus dėmesys buvo skirtas daiktadėžėms – interjere yra 16 dėtuvių, kurių bendra talpa siekia 39 l. 
 
Daugiau komforto elektromobilyje
 
Naujasis visiškai elektrinis ë-C4 yra penktasis elektrinę pavarą turintis „Citroën“ modelis po „C5 Aircross“ SUV, „Ami“, „ë-Jumpy“ ir „ë-SpaceTourer“. 
 
ë-C4 montuojamas efektyvus 136 AG pajėgumą bei 260 Nm sukimo momentą pasiekiantis variklis. Su juo elektromobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,7 sek., o viena įkrova gali įveikti 350 km (WLTP režimu). Didžiausias šio automobilio greitis – 150 km/val.
 
Didelio našumo 50 kWh talpos bateriją galima įkrauti naudojant 100 kW galios kroviklius – įkrovimo greitis juose yra maždaug 10 km per minutę. 
 
Elektromobilyje yra specialus „Brake“ režimas, kuris sustiprina lėtėjimą nespaudžiant stabdžio pedalo – tai papildomai įkrauna bateriją ir padidina nuvažiuojamą atstumą. Centrinėje konsolėje taip pat galima pasirinkti vieną iš kelių važiavimo režimų: „Eco“, „Normal“ ar „Sport“, kurie koreguoja variklio, oro kondicionavimo sistemų veikimą ir leidžia vairuotojui pasirinkti važiavimo būdą – ekonomiškesnį ar orientuotą į dinamiškumą. 
 
Daugiau apie Citroen C4, 2020 - dabar
Susiję straipsniai
Savaime greitėjantys ar lėtėjantys automobiliai nebestebina: kurie iš jų turi daugiau privalumų? Savaime greitėjantys ar lėtėjantys automobiliai nebestebina: kurie i 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Elektromobilių priežiūra: ką reikėtų daryti, norint prailginti baterijų veikimo trukmę? Elektromobilių priežiūra: ką reikėtų daryti, norint prailginti bater 
Kainų atotrūkis tarp elektromobilių ir įprastų automobilių mažėja: kada kurį rinktis apsimoka labiau Kainų atotrūkis tarp elektromobilių ir įprastų automobilių mažėja: k 
„Citroën“ pristato naująjį C4 su trijų tipų varikliais, tarp jų – ir elektrinis „Citroën“ pristato naująjį C4 su trijų tipų varikliais, tarp jų – ir 
Naujasis „Renault Espace“:  tas pats DNR, nauja karta Naujasis „Renault Espace“: tas pats DNR, nauja karta  
„Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė „Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido din 
„Ford“ pristatė naują Europoje pagamintą elektromobilį „Ford“ pristatė naują Europoje pagamintą elektromobilį  
BMW išleis naujos kartos 5 seriją – pasirodys ir elektrinis „BMW i5“ sedanas bei universalas BMW išleis naujos kartos 5 seriją – pasirodys ir elektrinis „BMW i5“ 
Ilgai trunkantis automobilių pristatymas – iššūkis ir netgi nuostoliai verslui Ilgai trunkantis automobilių pristatymas – iššūkis ir netgi nuostoli 
Minėdama „Land Rover“ 75-metį „Lego“ sukūrė klasikinio „Defender“ rinkinį Minėdama „Land Rover“ 75-metį „Lego“ sukūrė klasikinio „Defender“ ri 
BMW išleis vandeniliu varomą visureigį – „BMW iX5 Hydrogen“ BMW išleis vandeniliu varomą visureigį – „BMW iX5 Hydrogen“ 
Mazda MX-30 hibridas sugriežtintuose „Euro NCAP“ saugumo bandymuose gavo aukščiausią įvertinimą Mazda MX-30 hibridas sugriežtintuose „Euro NCAP“ saugumo bandymuose  
„Mercedes-Benz“ atnaujino savo miesto visureigius GLE ir GLE Coupé „Mercedes-Benz“ atnaujino savo miesto visureigius GLE ir GLE Coupé 
Audi ištraukia kozirius – šiaurėje išbando į serijinę gamybą orientuotą Q6 e-tron prototipą Audi ištraukia kozirius – šiaurėje išbando į serijinę gamybą orientu 
Pasaulinė koncepcinio „ID.2all“ premjera: „Volkswagen“ elektromobilis už mažiau nei 25 tūkst. eurų Pasaulinė koncepcinio „ID.2all“ premjera: „Volkswagen“ elektromobili 
BMW pristatys sportiškas „BMW X5“ ir „BMW X6“ modelių versijas su 625 AG varikliais BMW pristatys sportiškas „BMW X5“ ir „BMW X6“ modelių versijas su 62 
Automobilių gamintojai lenktynėse: išbandytos technologijos iš trasų persikelia į gatves Automobilių gamintojai lenktynėse: išbandytos technologijos iš trasų 
Naujasis „Renault Espace“: didžiulis panoraminis stoglangis Naujasis „Renault Espace“: didžiulis panoraminis stoglangis 
Ar vandenilio naudojimas transporte taps kasdienybe? Ar vandenilio naudojimas transporte taps kasdienybe? 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt