Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-03-11
Dar neregėtas itališkas superautomobilis: pilnai elektrinis, 450 km, 360 kW galia, visi varomi ratai

Dar neregėtas itališkas superautomobilis: pilnai elektrinis, 450 km, 360 kW galia, visi varomi ratai
„GFG Style“ pasivadinusi įmonė toli gražu negali pasigirti tokiu žinomumu, kokį turi „Audi“, BMW ar, pavyzdžiui, „Pagani“. Nepaisant to, prie dizainerių Giorgetto ir Fabrizio Giugiaro įkurtos įmonės stendo Ženevos automobilių parodoje smalsuolių netrūksta. Ir tai nestebina – šiemet „GFG Style“ nusprendė parodyti modernų elektrinį keturis varančiuosius ir vairuojamus ratus turintį modelį, pasižymintį superautomobiliams būdingomis savybėmis.
 
Atrodo, įprasta, kad tokie automobiliai niekuomet taip ir neišvysta gamybos linijos ar gamyklų, tačiau šįkart „GFG Style“ pažengė toliau: drauge su „CH Auto“ sukūrė ne tik stovintį, bet jau važiuojantį „Kangaroo“ modelį.
 
Įdomiai atrodo tai, kad elektromobilis turi tris skirtingus adaptyvios važiuoklės režimus. Pirmasis – „Racing“, leidžia išraiškingų bruožų automobiliui nusileisti žemyn ir jo prošvaisa sumažėja iki 14 cm. „Road“ režimas užtikrina, kad „Kangaroo“ prošvaisa padidėja iki 19 cm. Tačiau rimčiausią įspūdį palieka „Off Road“ režimas, kuris leidžia „Kangaroo“ kėbulą pakelti į 26 cm aukštį.
 
 
„Kangaroo“ 
©Gamintojo nuotr.

Tiesa, vargu ar galima tikėtis, kad anglies pluošto kėbulą turintis modelis kada nors važiuos tikra bekele, visgi galimybė keisti važiuoklės aukštį užtikrina, kad „Kangaroo“ galės įveikti sudėtingesnį reljefą.
 
Modelis turi 90 kWh talpos bateriją, kuri leidžia viena įkrova nuvažiuoti apie 450 kilometrų. Tiesa, kol kas „GFG Style“ neatskleidžia, kurią skaičiavimo metodiką, kalbėdama apie nuvažiuojamą atstumą, naudojo: ar senąją NEDC, ar naująją WLPT.
 
Du elektros varikliai, sumontuoti į „Kangaroo“, generuoja bendrą 360 kW galią. Iki 100 km/val. modelis įsibėgėja per 3,5 sek. Spurtuoti padeda keturi varantieji ratai, o tai, kad „GFG Style“ pasirūpino, jog visi ratai būtų vairuojami, užtikrina, kad modelis būtų manevringas.
 
 
Viena įdomesnių detalių išorėje – masyvūs LED šviesos diodų žibintai gale. Įsijungus posūkio signalui, šie užima kone pusę automobilio užpakalinės dalies. Akivaizdu, nepastebėti, kad toks automobilis nori kažkur pasukti, tikrai nepavyks.
 
Gerą įspūdį palieka ir „Kangaroo“ interjeras. Išraiškingos, oda aptrauktos, sportinio profilio sėdynės, lėktuvo valdymo įrangą primenantis vairas, o prieš vairuotojo akis – bent du skaitmeniniai prietaisų skydeliai. Vienas pailgas ir horizontalus, skirtas tam, kad būtų galima pamatyti ką rodo vietoje šoninių veidrodėlių įmontuotos kameros. Antrasis skirtas važiavimo duomenims matyti. O pačiame centre – stačiakampis lietimui jautrus ekranas, skirtas informacijos ir pramogų sistemai.

technologijos.lt
Susiję straipsniai
Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkrovimu Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkr 
Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? 
„Ford“ pristato  visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį „Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį 
Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridas Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibrid 
8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 
Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius dolerių - kas nutiko? Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„General Motors“ vadovė įsitikinusi - mes pavysime „Tesla“ pardavimus jau 2025 metais „General Motors“ vadovė įsitikinusi - mes pavysime „Tesla“ pardavimu 
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt