Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2014-07-04
„Ford Fiesta IV“ ar „Ford Fiesta V“?
Naujoji „Ford Fiesta", kaip dažnai vadinamas naujausios kartos modelis, jau seniai ne naujiena. Šioje apžvalgoje palyginsime IV ir V kartos Fiestas. Apie naujausios kartos fiestų gedimus ar remonto subtilybes kalbėti dar ankstoka, nes modelis per daug naujas. Apie ankstesnės kartos fiestą lyg ir viskas pasakyta. Galima nebent pakartot, kad renkantis ankstesnės kartos modelį būtina ypač atidžiai apžiūrėti važiuoklę, nes po 120 000 km jai gali reikėti dėmesio. Taip pat žinotina, kad keičiant žvakes reikia pasirūpinti ne tik pačiomis žvakėmis, kurias geriausia pirkti su pavyzdžiu, bet ir specialiu ilgu raktu. Džiugu tai, kad rimtų statistinių trūkumų šie modeliai neturi, o tokie nemalonumai, kaip netikėtai lūžusi spyruoklė, gali pasitaikyti ir bet kuriam kitam automobiliui. Tačiau apie tai kitą kartą.
Taigi „Naujoji Fiesta". Pirmas dalykas, kuris krenta į akis - automobilio išvaizda. Ankstesnės kartos modelius dažnas dar painiodavo su „Ford Focus", o dabartinės nesupainiosi su niekuo. Automobilio išvaizda pasikeitė, jis įgavo „savo charakterį". Anksčiau tai buvo mažas miesto automobilis, dabar galima teigti, kad „Fiesta" - veržlus miesto automobiliukas. Būtent tai byloja jo išvaizda. Kita vertus, „Fiesta" liko nedideliu miesto automobiliu, tad jį paprasta priparkuoti perpildytame mieste. Pasikeitė ne tik automobilio išvaizda, bet ir vidus. Ankstesnės kartos „Fiesta" buvo ganėtinai erdvi, tačiau naujojoje erdvės dar daugiau - vairuotojas gali įsitaisyti labai patogiai, vietos lieka ir užpakalinių sėdynių keleiviui. Kaip ir ankstesniame modelyje, vairuotojas gali reguliuoti ne tik savo sėdynės padėtį, bet ir aukštį. Tai labai patogu tolimose kelionėse. Ankstesniame modelyje vairas reguliavosi tik aukštyn žemyn. Naujoje jis reguliuojasi dar ir pirmyn atgal. Tai taip pat leidžia patogiau įsitaisyti vairuotojui. Vietos daugiau negu buvo
Salonas ergonomiškas, atsirado papildomų lentynėlių ir padėkliukų, tik bagažinė liko tokia pat maža. Kita vertus, miesto automobiliui ji kaip tik. Naujasis modelis gavo ir naują prietaisų skydelį bei visą priekinė panelė, tačiau visas valdymas liko paprastas ir aiškus. Iš prietaisų skydelio dingo temperatūros daviklis, pasiliko tik kuro kiekio daviklis. Prietaisų panelis modernesnis, radijo valdymas sumontuotas ir ant vairo. Tiesiog pastebėjimas - dažname naujame modelyje jis sumontuotas dešinėje pusėje, o „Fiestoje" - kairėje. Futuristinė priekinė panelė Važiuoti automobiliu smagu ir patogu - jis puikiai klauso vairo, važiuoklė patikimai sukimba su keliu, automobilyje nesupa. Tiesa, vairo ratas galėtų būti didesnis. Labai jautrūs automobilio stabdžiai. Prie jų gali tekti pratintis, tačiau tai - tik laiko klausimas. Benzininis variklis dirba tyliai, jo negirdėti, tačiau paties automobilio garso izoliacija galėtų būti geresnė. Nors ir teigiama, kad ji geresnė, negu ankstesnės kartos modeliuose, bet didelio skirtumo nepajutau - važiuojant kelias ir jo keliamas triukšmas buvo girdimi gerai. Tas ypač pasijautė užmiesčio kelyje, padidinus greitį. Analogiška situacija ir su ankstesnės kartos „Fiesta" - kartais mieste specialiai spaudi akceleratorių norėdamas įsitikinti, kad variklis veikia, tačiau žvyrkelyje, kai į dugną pradeda caksėti akmenukai, pasvajoji apie geresnę dugno garso izoliaciją. Bandytas modelis turėjo 1,2 l 60 AG varikliuką. Mano turimos „Fiestos" 1,3 l 69 AG variklio kartais būna maža, tad 1,2 l 60 AG agregatas tokiam modeliui tikrai per silpnas. Žinoma, ramiam važinėjimui po miestą jo užtenka. Automobilis palyginti greit įsibėgėja, važiuoja irgi neblogai, tačiau pajudant iš vietos įkalnėje arba ką nors sumąsčius staigiau aplenkti, galios akivaizdžiai trūksta. Be to, norint jausti „visą važiavimo malonumą", apsukas reikia laikyti per 3 000. Daugoka, tad perkant reiktų žiūrėti į modelius su galingesniais varikliais. Juo labiau, kad kainų skirtumas tikrai nedidelis, o važiavimas bus gerokai malonesnis. Tačiau pakeisti valytuvai „Fiesta V" - gerokai naujesnis modelis už mano turimą, po 15 minučių važiavimo joje jaučiausi kaip savo nuosavame automobilyje - viskas įprasta, rankos ir kojos veikė „automatiniu režimu". Tai vertinti galima dvejopai. Automobilis gerokai atnaujintas tiek iš išorės, tiek ir iš vidaus, tačiau pasikeitimai nebuvo tokie radikalūs, kad jo neatpažintum. Tai nėra „kita fiesta", tai - „nauja fiesta". Kita vertus, persėdus iš ankstesnės kartos modelio į dabartinį nereiks mokytis iš naujo. Bus galima tiesiog sėst ir važiuot, nes viskas bus pažįstama ir artima. Taip pat skaitykite:
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas