Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-01-28
Formulės 1 bolidas, kurį jūs galite nusipirkti: sukurtas unikalus automobilis TDF-1

Formulės 1 bolidas, kurį jūs galite nusipirkti: sukurtas unikalus automobilis TDF-1
 
„Tour de Force“, geriau žinoma tiesiog kaip TDF, yra britų inžinerijos kompanija, kurianti įvairias sistemas automobilių sportui. TDF-1 - naujausias jos produktas. Tai - Formulės 1 automobilis, kurį jūs galite nusipirkti.
 
TDF-1 - tai 2011-ųjų „Marussia“ arba 2012 „Sauber“ bolidų bazės su naujais varikliais, vairais ir kai kuriais aerodinaminiais sprendimais. Tai - tikras, atviras 5,2 metrų ilgio Formulės bolidas, leidžiantis posūkiuose patirti 4G apkrovas. Tai - žaislas, kurio jūs norite.
 
Kartu tai - ir paslauga, mat TDF mokys klientus ir teiks techninį aptarnavimą. Tai yra pilna Formulės 1 lenktynininko patirtis - jums net nereikėtų rūpintis savo bolidu.
 
Ir gerai, nes jis - labai sudėtingas. Daugiau nei 600 AG išvystantis ir iki 9000 apsisukimų per minutę įsibėgėjantis turbokompresorinis 1,7 l variklis galią galiniams ratams perduoda per 6 laipsnių pusiau automatinę transmisiją. Ji valdoma ant vairo esančiomis pavarų perjungimo ir sankabos mentelėmis. Tiek variklį, tiek pavarų dėžę, tiek vairą kūrė TDF.
Kaip ir originaliuose boliduose, variklis ir pavarų dėžė kartu yra ir bolido platformos dalys. Iki 100 km/val. TDF-1 įsibėgėja per mažiau nei 2 sekundes.
 

4G posūkiuose, 4,5G stanbdant, 2 sekundės iki 100 km/val.
©TDF nuotrauka

TDF-1 vairuotojai bus turtingi, bet nebūtinai bus patyrę. Taigi, prilipusius prie asfalto juos laikys „Pirelli P Zero“ (žinoma, skirtingo kietumo mišinys skirtingoms trasos sąlygoms) ir įspūdingas aerodinaminis paketas. Jis turi ir DRS technologiją, kuri reaguos užsivers, jei automobilis nebus stabilus.
 
Įdomu tai, kad TDF teigia, jog išlaikyti šį bolidą nebus taip jau brangu. Techninės priežiūros jam reikės tik kas metus, o ne po kiekvienos sesijos trasoje. TDF-1 variklis nėra toks galingas ir tikslus kaip originali Formulės 1 bolido jėgainė, bet jis yra patikimesnis. TDF teigia, kad jei pirkėjai norės, kompanija pridės pagrindines atsargines dalis ir priežiūra galės rūpintis savininkų technikai.
 
Tiesa, prieš tai bolidą vis tiek teks pasimatuoti. TDF suformuos sėdynę pagal vairuotojo kūno kontūrus ir sureguliuos saugos diržus. Taigi, su bolidu pirkėjas gaus ir visokeriopą patirtį ir galės pasijusti tikru lenktynininku. Neskelbiama, kiek toks malonumas kainuos, bet tikriausiai tokių bolidų bus pagaminti vos keli ir jie bus labai brangūs.

technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt