Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-10-24
Hummer EV į gatves išriedės jau kitais metais, bet kiek visureigio prototipų dabar naudoja GM?

Hummer EV į gatves išriedės jau kitais metais, bet kiek visureigio prototipų dabar naudoja GM?

 „Hummer EV“ skrodžia per vandenį? Ne.
©Gamintojo nuotrauka

Pirmieji, patys brangiausi „GMC Hummer EV“ visureigiai į gatves išriedės jau kitų metų rudenį. „General Motors“ leido iš anksto užsisakyti šiuos automobilius ir ribota jų serija jau yra parduota. Dabar GM laukia ilgas bandymų laikotarpis, tik ar galite atspėti, kiek važiuojanių „Hummer EV“ prototipų jau turi gamintojas? Tas skaičius pribloškia.
 
Apie naująjį „Hummer EV“ ir svarbiausius skaičius jau rašėme. Trumpai - tai yra itin greitas, galingas ir pajėgus visureigis su keturiais varomais ratais, kietu dizainu ir didele baterija, kuri leis įveikti iki 560 km. „Hummer EV“, kaip ir ankstesni „Hummer“ visureigiai, yra labai jau žaislas nei transporto priemonė, tačiau sunku įsivaizduoti, kaip šį automobilį ištiktų komercinė nesėkmė. Taip, jis yra labai brangus, tačiau jo išvaizda ir dinaminės charakteristikos tikrai suvilios krūvą pasiturinčių pirkėjų.
 
Pirmieji „Hummer EV Edition 1“ pasirodys jau kitų metų rudenį, pigesnės šio automobilio versijos - kiek vėliau. Dar vėliau „Hummer EV“ pasirodys visureigio, o ne pikapo kėbule. Džiugios naujienos, tiesa?
 
„Hummer EV“ turėjo būti pristatytas dar gegužę - patys suprantate, kas paskatino šio renginio atidėjimą. Tačiau galiausiai nebuvo jokio renginio. Nebuvo tiesioginės transliacijos su inžinieriais, aiškinančiais „Hummer EV“ ypatybes. Nebuvo ir gyvų demonstracijų, akmenimis į kalną kopiančio „Hummer EV“. Nebuvo nieko - tik nuotraukos ir keli vaizdo įrašai. Nes „General Motors“ neturi nei vieno važiuojančio „Hummer EV“!
 
 
„Hummer EV“ salonas
©Gamintojo nuotrauka

„General Motors“ turi tik kelis maketus, kurie padėjo sukurti galutinį visureigio dizainą, gražų demonstracinį modelį ir baterijų-variklių platformą. Kitaip tariant, gamintojas turi tik demonstracinę „Hummer EV“ medžiagą, o bandymams skirtas prototipas vis dar yra gaminamas.
 
Matėme net „Hummer EV“ vaizdo įrašą, kuriame jis įveikinėja įvairias bekelės kliūtis. Kaip atskleidė GM inžinieriai, juose užfiksuotas tik demonstracinis automobilis, turintis labai mažai bendro su tikru visureigiu. Nuotraukos? Na, jos yra visiškai arba bent iš dalies netikros.
 
 
Iki „Hummer EV“ pasirodymo gatvėje liko tik metai ir gamintojas neturi nei vieno prototipo. Kaip tai įmanoma? Tai ne tik įmanoma - dabar tai ir labai dažna praktika. Daugybė automobilių gamintojų, ypač jaunos kompanijos, dabar parodo ateities modelius dar prieš juos sukurdamos. Pavyzdžiui, „Nikola Badger“ irgi neegzistuoja.
 
Tačiau „General Motors“ neužtruks pagaminti prototipą. Visa platformos architektūra ir automobilio dizainas jau yra baigti. Tereikia sujungti visas detales į vieną ir pradėti automobilio bandymus. „Hummer EV“ prototipas turės važinėti keliais, trasomis, bekele, bandymai bus atliekami ypatingame karštyje ir ypatingame šaltyje.
 
 
 
„Hummer EV“ turi daug gražių detalių, bet kaip automobilis dar neegzistuoja.
©Gamintojo nuotrauka

Toks skubėjimas yra šiuolaikinių laikų mada. Anksčiau naujų automobilių bandymai vyko gerokai ilgiau, kad būtų įsitikinta naudojamų medžiagų patikimumu, paties automobilio dinaminėmis charakteristikomis, įvairiais nustatymais ir salono ergonomikos sprendimais. Prototipai vežami į dykumas, šiaurės valstybes, drėgno klimato šalis. Šalia to pridėkite ir saugumo bandymus ir suprasite, kodėl automobilių vystymas yra ilgas ir sudėtingas procesas. Tada dar reikia pasiruošti gamybai ir surasti tinkamus tiekėjus. Kas gamins tempimo kilpas? Kieno ratai bus naudojami? Kas rūpinsis salono plastikais? Kaip visi šie daiktai atkeliaus į surinkimo gamyklą?
 
Tačiau dabar elektromobilių rinka yra stipriai įkaitusi. Nepaskubėsi - pavėluosi. Ir tavo pyrago gabalėlis atiteks kam nors kitam. „General Motors“ turi tiek patirties, finansinių ir gamybinių pajėgumų, kad projekto sėkme net nėra abejojama. O jei automobilis ir vėluos, apie jį bus kalbama dar daugiau, kai jis pasirodys. 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt