Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-02-14
Į rinką pagaliau žengia pirmasis skraidantis automobilis

Į rinką pagaliau žengia pirmasis skraidantis automobilis
Skraidantys automobiliai jau seniai yra bendra viso pasaulio svajonė. Ne vieną dešimtmetį fantastinės literatūros autoriai aprašinėjo šias transporto priemones, o įvairios įmonės kūrė įvairius prototipus. Visgi, užduotis iki šiol nebuvo įveikta - suderinti automobilių pasaulio reikalavimus su aviacijos taisyklėmis nėra lengva. Tačiau dabar viena Nyderlandų kompanija pradeda pirmojo pasaulyje visus reikalavimus atitinkančio skraidančio automobilio pardavimus.
 
Šio pasiekimo jo negiriant apibūdinti neįmanoma - tai didžiulių pastangų ir ne vienų metų kūrybos vaisius. PAL-V, Nyderlanduose įsikūrusi kompanija, šią idėją gvildeno ne vienerius metus. Prototipai buvo pristatyti 2009 ir 2012 metais ir visada susilaukdavo didelio žiniasklaidos ir visuomenės dėmesio. Bet gamyba taip iki šiol ir neprasidėjo - nepavykdavo suderinti reikalavimų automobilių saugumui, našumui ir ekologijai su skrydžiui reikalingu mažu svoriu.
 
Pagaliau, visos mįslės buvo įmintos ir PAL-V pradeda skraidančio automobilio „Liberty“ pardavimą . Pirmieji klientai savo pirkinius gaus jau kitų metų pabaigoje, tačiau jau dabar aišku, kad šis istorinis žingsnis pagaliau bus žengtas. Todėl pats metas pažiūrėti, kas „Liberty“ bus iš tikrųjų - skraidantis automobilis ar važiuojantis orlaivis?
 
Kelyje „Liberty“ nėra labai greitas automobilis 
 
„Liberty“ turi du austriškus „Rotax“ variklius - vieną skrydžiui, kitą važiavimui. Variklis, skirtas važinėti keliais, turi 99 AG ir leidžia automobiliui pasiekti 161 km/h greitį. Tiesa, iki 100 km/h „Liberty“ įsibėgėja per 9 sekundes, nors gamintojas teigia, kad vairuoti vis tiek turėtų būti smagu. Automobilis turi tik tris ratus, tačiau elektroninės sistemos išlaiko jo stabilumą ir padeda jam nerti į posūkius.

 
„Liberty“ išvaizda buvo suprojketuota Italijoje, todėl jis tikrai atrodo gražiai ir turėtų būti gana patogus. Tačiau jis nebuvo sukurtas išskirtiniam komfortui ar prabangai, todėl ilgose kelionėse bus sunku ištverti itin garsų variklio ūžimą. Kita vertus, labai ilgų kelionių kelyje „Liberty“ savininkai nė neplanuos, o važiuos tiesiai į aerodromą ar kitą vietą, iš kurios galės legaliai pakilti.
 
Pereiti nuo automobilio į skrydžio režimą užtrunka 5-10 minučių. 
 
Pereiti nuo automobilio režimo į orlaivio užtruks apie 5-10 minučių. Pakilimui reikės gana daug vietos, kurioje nėra medžių ar kitų kliūčių, tačiau gamintojas teigia, kad „Liberty“valdyti yra lengva net nepatyrusiam pilotui. „Liberty“ nėra lėktuvas. Tai - autožyras, dar žinomas malūnsparnio vardu. Variklis suka tik gale esantį propelerį, kuris stumia orlaivį į priekį, o viršuje esantis rotorius yra sukamas oro srauto (tuo malūnsparniai skiriasi nuo sraigtasparnių).
 
Skrydžiui skirtas variklis turi beveik 200 AG, todėl „Liberty“ ore gali pasiekti didesnį greitį nei ant žemės - apie 180 km/h. Orlaivis gali pakilti į 3,5 km aukštį ir nuskristi apie 500 km. „Liberty“ kabinoje telpa du žmonės ir šiek tiek bagažo, skrydis turėtų būti patogus ir, lyginant su sraigtasparniais, tylus. Patogumo suteiks ir su turbulencija kovojančios sistemos.
 
„PAL-V Liberty“ pristatymas video siužete: 
 
 
Kiek kainuoja ši transporto priemonė? Pirmųjų modelių, kurie bus šiek tiek kitokie, kainos prasideda nuo 499 tūkst. eurų (neskaitant mokesčių), vėlesni skraidantys automobiliai kainuos apie 299 tūkst. eurų. Į kainą įskaičiuoti ir pilotų mokymai - gamintojas teigia, kad tai - paprasčiausias būdas vairuotojui tapti pilotu. Nors tokios sumos atrodo milžiniškos, kiti kolekciniai išskirtiniai automobiliai kainuoja gerokai brangiau. Jei pirkėjai sutinka mokėti milijonus eurų už automobilį, kurio teks laukti metus, kodėl neturėtų atsirasti norinčių įsigyti pirmąjį tikrą skraidantį automobilį? Žiūrint iš kolekcionierių perspektyvos, Belieka tikėtis, „PAL-V Liberty“ kaina
 nėra tokia jau didelė.
 
Kita vertus, malūnsparnis ir automobilis atskirai kainuoja pigiau, nors tokio plataus keliavimo būdų pasirinkimo nesiūlo. Todėl telieka laukti ir tikėtis, kad „Liberty“ ne tik pasiseks pasiekti užsibrėžtus tikslus ir pardavimus, bet ir kad pirkėjai neuždarys skraidančio automobilio garaže, tikėdamiesi, kad ateityje jo vertė išaugs.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
„Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami įkrovimo stotelėje „Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami  
Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dalis Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dali 
Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyvenimo aksesuaras? Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyv 
Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją 
5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsche“ ir „Subaru“ 5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsch 
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smaugti vairuotoją Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smau 
Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Mercedes-Benz“? Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Merc 
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne Bentley Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai geros Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo „Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškai Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje 10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytų Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliu Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt