Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-09-14
Ir vis dėl to jis tikras - pirmas japoniškas elektrinis hiperautomobilis atkeliauja daužyti rekordų

Ir vis dėl to jis tikras - pirmas japoniškas elektrinis hiperautomobilis atkeliauja daužyti rekordų
 
2017-ųjų Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas naujas elektrinis hiperautomobilis „Aspark Owl“. Jau tuomet buvo žadama, kad ši įspūdinga mašina laužys rekordus ir taps tikru rinkos senbuvių konkurentu, tačiau mažai kas tuo tikėjo - kiek kartų esame matę panašių pareiškimų, kurie nevirto kūnu? Tačiau „Aspark Owl“ yra tikras - japoniškas hiperautomobilis tikrai keliauja pas pirkėjus.
 
„Aspark Owl“ - tai itin aptakus, agresyvios, futuristiškos išvaizdos elektrinis hiperautomobilis. Jis pasižymi aštriomis kėbulo linijomis, į viršų atidaromomis durelėmis, aktyviais aerodinamikos komponentais, žemu siluetu ir nuostabą keliančiomis technologijomis. 2017 metais mažai kas tikėjo projekto sėkme. Pernai, kai automobilis buvo pristatytas Dubajuje, vis dar buvo abejojančių. Tačiau dabar, jau šį rudenį, „Aspark Owl“ keliauja per pirkėjus.
 
„Aspark Owl“ kainuoja 2,7 milijonus eurų ir tai yra labai gera kaina . Kodėl taip manome? Nes automobiliai, su kuriais „Owl“ varžosi, panašiai tiek ir kainuoja, tačiau šis japoniškas hiperautomobilis yra greitesnis ir išskirtinesnis. Tik 50 „Aspark Owl“ išriedės į gatves.
 
 
Aštri „Aspark Owl“ išvaizda nepaliks abejingų.
©Gamintojo nuotrauka
 
„Aspark Owl“ sveria apie 1900 kg. Jei ne visur naudojamas anglies pluoštas, automobilis būtų dar sunkesnis, nors jo centre - tik 64 kWh baterija. Keista, tačiau jos teoriškai turėtų pakakti 450 km įveikti. Patys rinkitės, ar norite tuo tikėti.
 
„Owl“ varikliai išvysto 1984 AG (1480 kW). Automobilis turi keturis elektros variklius, kurie sukasi 15 tūkstančių apsisukimų per minutę greičiu. „Owl“ pasiekia 400 km/val. greitį, tačiau tai nėra įspūdingiausia šio elektromobilio charakteristikos eilutė.
 
Itin žemas siluetas padeda aerodinamikai
©Gamintojo nuotrauka

ki 97 km/val. „Owl“ bėgėjasi tik 1,72 s. Tokį rodiklį pavyko pasiekti Misano trasoje Italijoje. Gamintojas prognozuoja, kad idealiomis sąlygomis šis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėtų per 1,69 s. Palyginimui, „Porsche 918 Spyder“ tai padaro per 2,1 s.
 
 
Tiesą sakant, pagal akceleraciją „Aspark Owl“ neturi konkurentų - tai yra greičiausiai įsibėgėjantis automobilis. Iš visiškai naujos kompanijos, kuria niekas netikėjo.
 
„Aspark“ vadovas Mansanori Yoshida pats supranta, kad niekas netikėjo projekto sėkme. Žurnalistams jis sakė: „Kai parodėme šį projektą, niekas netikėjo, kad tai įmanoma. Taip, neturime ilgos istorijos, bet dabar užbaiginėjame pirmąjį japonišką elektrinį hiperautomobilį“.
 
„Aspark“ yra japonų inžinerijos kompanija, tačiau tikriausiai žinote, kur iš tikrųjų gimsta superautomobiliai. „Aspark Owl“ bus gaminamas Italijoje, Turine.

---------
Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapis:
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali nuvažiuoti tempdamas 1360 kg Įdomus eksperimentas atskleidė tiesą: štai kokį atstumą Model Y gali 
Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą Pirmasis visiškai elektrinis „Lexus UX 300e“ atvyksta į Lietuvą  
Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric Ioniqmat 3 – Kia Soul EV vs Hyundai Ioniq Electric 
Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungus donorą Cupra - kas atsitiko? Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungu 
Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad ir po kelerių metų liktų geidžia Elektromobilių likutinės vertės dėsniai: koks turi būti naujas, kad  
„Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobilius, bet yra viena keistenybė „Honda“ jau 2040 metais planuoja gaminti tik elektrinius automobiliu 
Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ Elektrinis ir efektyvus: „Audi Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“ 
Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bagažinės? Blogai išnaudota erdvė? Kodėl „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bag 
Kvailiausia ar protingiausia Model 3 versija? Kanadoje parduodamas vos 151 km įveikiantis Model 3 Kvailiausia ar protingiausia Model 3 versija? Kanadoje parduodamas v 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt