Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-09-06
Išskirtinės išvaizdos sportinis elektromobilis, nužengęs iš praeities

Išskirtinės išvaizdos sportinis elektromobilis, nužengęs iš praeities
Tikri automobilių entuziastai retai kada renkasi transporto priemones pagal praktiškumą. Emocija yra kur kas svarbesnė už kuro sąnaudas, o išvaizda nusveria bagažinės talpą. Šis „Infiniti“ koncepcinis automobilis yra sukurtas bandant sujungti markės praeitį su ateitimi. Tai – sportinis elektrinis elektromobilis, kuris atrodo tarsi būtų nužengęs tiesiai iš praeito amžiaus ketvirtojo dešimtmečio.
 
„Infiniti“ – tai prabangi „Nissan“ koncerno markė, įkurta palyginti neseniai – 1989 metais. Tačiau, nors kompanija neturi ilgos ir turtingos istorijos, inžinieriai visuomet įkvėpimo semiasi iš praeities. „Prototype 9“ – tai automobilis, kurį matote nuotraukose, pagamintas specialiai „Pebble Beach Concours d'Elegance“ konkursui. Šio automobilio kūrimas prasidėjo kaip inžinierių komandos pramoga po darbo, tačiau greitai peraugo į rimtą projektą.
 
„Prototype 9“ išvaizda yra tarsi moderni praeito amžiaus 4-5 dešimtmečio lenktyninių automobilių interpretaciją. Iš pradžių buvo sukurtas labai paprastas eskizas, kuriame jau matėsi senųjų laikų lenktyninių automobilių ir lėktuvų detalės. Dizaino autorius Alfonso Albaisa iš pradžių eskizą parodė tik keletui kolegų, tačiau visi jie norėjo prisidėti prie projekto ir automobilį pagaminti. Pradėjo ryškėti automobilio detalės, atsirado sumažintas, o vėliau ir pilno dydžio molinis modelis, kuris buvo ištobulintas rankomis.

 
„Prototype 9“ buvo pagamintas rankomis 
 
Žinia apie kuriamą keistą prototipą sklido „Infiniti“ kompanijoje, greitai prisidėti norėjo ir su metalu dirbantys žmonės. Kadangi kompanija palaikė projektą, prasidėjo „Prototype 9“ kūrimas. Prototipo kėbulas yra suformuotas iš plieno lakštų rankomis valdomomis staklėmis – jokia kompiuterizuota technika „Prototype 9“ gamyboje nebuvo panaudota. Po kėbulu slepiasi plieninis rėmas. Į automobilio dizainą buvo inkorporuotos kai kurios „Infiniti“ dizaino detalės – atpažįstamos grotelės, angos už priekinių ratų, per visą kėbulą einanti linija.
 
Nors „Prototype 9“ buvo sukurtas naudojantis tradiciniais metodais, jis varomas prototipiniu elektriniu varikliu iš „Nissan“ atsargų. Šis elektrinis variklis išvysto 120 kW (148 ag) ir 320 Nm. Varomi tik galiniai ratai. Galios pakanka 170 km/h greičiui pasiekti, tačiau trasai šis automobilis nėra labai tinkamas jau vien dėl padangų – jos yra per plonos ir posūkiuose nesuteikia gero sukibimo. „Prototype 9“ iki 100 km/h įsibėgėja per 5,5 sekundes. Svarbu nepamiršti, kad tai – entuziastų kūrinys, vienetinis prototipas, todėl dinaminės savybės reiškia nedaug. Juk „Prototype 9“ prasidėjo nuo eskizo, vadinasi, nuo dizaino idėjos, o ne nuo konstrukcinių sprendimų.

 
Kai kurios detalės primena „Infiniti“ automobilius 
 
Aišku, šis automobilis niekada netaps serijinės gamybos mašina ir niekada nebus parduodamas. Visgi, gera žinoti, kad ir didelėse automobilių korporacijose dirba aistringi automobilių mylėtojai, vis dar svajojantys apie neįtikėtinus, neprotingus dizaino sprendimus, kuriems mūsų praktiniame pasaulyje
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkrovimu Naujasis„Mercedes-Benz eSprinter“: 475 km vos su vienu baterijos įkr 
Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? Renkantis naują elektromobilį: ar mažiau gali būti geriau? 
„Ford“ pristato  visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį „Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį 
Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridas Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibrid 
8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 
Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius dolerių - kas nutiko? Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
„General Motors“ vadovė įsitikinusi - mes pavysime „Tesla“ pardavimus jau 2025 metais „General Motors“ vadovė įsitikinusi - mes pavysime „Tesla“ pardavimu 
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt