Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-11-08
Iššūkis Tesla kompanijai: VW pareiškė, kad jie turės tokį pat gerą elektromobilį ir dvigubai pigesnį

Iššūkis Tesla kompanijai: VW pareiškė, kad jie turės tokį pat gerą elektromobilį ir dvigubai pigesnį
Po to, kai „Volkswagen“ kompanija patyrė skandalą dėl „dyzelgeito“, ji paskelbė keletą ambicingų pareiškimų, susijusių su kompanijos pastangomis pereiti prie elektromobilių. Naujausias jų pareiškimas, be jokios abejonės, yra pats ambicingiausias, kadangi jie planuoja dar iki 2020 metų pasiūlyti elektrinę transporto priemonę, kuri bus tokia pat gera, kaip ir „Tesla“ elektromobiliai, tačiau kainuos dvigubai mažiau.
 
„VW“ vadovas Herbertas Diessas, dalyvaudamas ZDF televizijos laidoje ir komentuodamas kompanijos pastangas pereiti prie elektromobilių pareiškė, kad „šioje srityje mes esame labai stiprūs. Mes investavome 30 milijardų į elektromobilių segmentą, pertvarkėme Cvikau gamyklą, o Šanchajuje statome elektromobilių gamyklą. Mes 2020 metus pasieksime su naujomis elektrinėmis transporto priemonėmis, kurios galės daryti viską, ką daro Tesla elektromobiliai, tik jos bus dvigubai pigesnės“.
 
Tai yra gana retas atvejis automobilių pramonėje, kai vienas gamintojas tokiame kontekste mini kitą gamintoją, tačiau panašu, jog „VW“ bando sekti „Tesla“ pėdomis ir elektrifikuoti savo automobilius. Dar praėjusiais metais Diessas pareiškė, kad „jis Tesla kompaniją mato, kaip pagrindinį konkurentą“.
 
Kalbėdamas apie elektromobilį, kuris „gali daryti viską kaip ir Tesla automobiliai“, tik „kainuos dvigubai pigiau“, Diessas greičiausiai remiasi „I.D.Concept“. Kaip tikimasi, šis elektromobilis vadinsis „Neo“ (jį galite matyti nuotraukoje viršuje aut. past.) ir kaip skelbėme anksčiau, jis rinkoje turėtų pasirodyti 2020 metais.
 
Tačiau ar jis kainuos dvigubai pigiau? Kol kas tikrai nepanašu. Nors „VW“ oficialiai dar nepatvirtino, bet kalbama, jog „Neo“ elektromobilio kaina sieks apie 25 500 eurų. Taip, tai yra mažiau nei „Model 3“ elektromobilio kaina, nors Muskas visai neseniai pareiškė, kad jau kitais metais sugebės įgyvendinti savo pažadą ir pasiūlys šį elektromobilį už 35000 JAV dolerius (apie 31000 eurų aut. past.). Tad „Neo“ tikrai nėra dvigubai pigesnis.
 
Kitas dalykas, „Neo“ turėtų pasirodyti Europoje ir Kinijoje 2020 metais, o Šiaurės Amerikoje kiek vėliau. „Model 3“ jau dabar pardavinėjamas ir Europą šie elektromobiliai pasieks per ateinančius 4 mėnesius.
 
Tad „VW“ yra akivaizdus pareiškimų lyderis ir bent kol kas jie neturi ko parodyti bei nelabai gali lygiuotis į „Tesla“. Žinoma, iki 2020 metų dar yra nemažai laiko ir „VW“ gali tikrai pasiūlyti gerokai pigesnį elektromobilį nei „Tesla“, bet tam reikės žymiai daugiau nei vien tokių Herberto Diesso pareiškimų. Taip pat galbūt „VW“ kompanija turėtų pradėti galvoti ir apie tokių elektromobilių gamybą, kurie užtikrintų ilgesnius nuvažiuojamus atstumus ir jų kaina būtų daugeliui pirkėjų priimtina, o ne lyginti vidutinio dydžio sedaną su hečbeku vien dėl to, kad jie abu yra elektromobiliai.

technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Ford“ pristato  visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį „Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį 
Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis Naujas Gineso rekordas glosto elektromobilių gerbėjų širdis 
„Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam jos prireikė? „Volkswagen“ svarsto atstovybėms įvesti elektromobilių kvotas - kam  
Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibridas Paskelbė, kas yra geriausiai parduodamas iš tinklo įkraunamas hibrid 
8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 8 futuristinės technologijos, pritaikytos elektromobilyje 
Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius dolerių - kas nutiko? Techninė pagalba „Ford Mustang Mach-E“ kažkam kainuos 28 tūkstančius 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo senamadiška technologija Naujas BMW elektrinis variklis neturi magnetų – jų išvengti padėjo s 
Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 12 minučių Pirmuosius elektrinius „Silverado“ pikapus „Chevrolet“ išpardavė per 
„Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai yra labai keista „Tesla“ rekomenduoja reguliariai įkrauti „Model 3“ iki 100 % ir tai  
Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi ir pastebimų skirtumų Trys giminingi elektriniai visureigiai – labai panašūs, tačiau turi  
Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo talpos. Tragedija? Na, ne visai Volkswagen patvirtino: ID.3 baterija per metus prarado net 8 % savo  
Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuvažiuojamu atstumu bet ir pojūčiu Aštrėjant elektromobilių konkurencijai pirkėjai viliojami ne tik nuv 
Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ Pasauliui pristatyti „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ 
„Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų skatina elektrifikaciją „Volkswagen“ atskleidė kas dar be pirkėjų norų ir aplinkos standartų 
Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi Testas - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta  
Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tiek, kiek degalų bako pripildymas Nebetolima elektromobilių ateitis: akumuliatorių įkrovimas truks tie 
Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo liepsnose Pamatykite - vos atjungus įkrovimo laidą „Volkswagen ID.3“ paskendo  
„Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su viena sąlyga „Tesla Model S Plaid“ pasieks didžiulį maksimalų greitį, bet tik su  
Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveikia Model S važiuodamas 120 km/h Štai ir bliūkšta pagrindinis elektromobilių trūkumas: kiek km įveiki 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt