Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2020-05-19
Ką daro šis žmogus? Tokie specialistai automobilių gamintojams yra labai svarbūs
Garsus vokiečių automobilių gamintojas „Audi“ savo „Twitter“ tinkle neseniai priminė apie vieną mažai kam žinomą automobilių pramonės specialybę. Nors jų darbas atrodo juokingai, šie specialistai dirba labai metodiškai ir tiksliai.
Tai - uostytojai. Na, oficialiai - „nosių komanda“ arba kvapų inžinieriai, kurie „Audi“ dirba nuo 1985 metų. Tai - įprastai chemijos specialistai, kurie naujuose automobiliuose ieško nemalonių kvapų. Kodėl?
Naujo automobilio kvapas daugeliui žmonių yra malonus. Tiesą sakant, tai - viena iš maloniausių naujo automobilio pirkimo akimirkų. Tačiau tas kvapas ten atsiranda ne specialiai. Kvepia klijai, oda, šviežias plastikas. Kitaip tariant, cheminės medžiagos. Gamintojams svarbu, kad pirmą kartą įlipus į automobilį žmogaus nepriblokštų koks nors nemalonus kvapas. Tačiau kaip tai užtikrinti? Į pagalbą skuba „Audi“ nosių komanda.
Specialistai tiesiog uosto naujas medžiagas. Jie taip pat uosto ir skirtingas detales.
Automobilis kaitinamas IR lempa, imituojant saulės poveikį per kelis metus.
©„Audi“ nuotrauka
Tačiau viskas ne taip paprasta. Nepakanka tiesiog apuostyti skirtingus automobilio komponentus. Priklausomai nuo detalės, jos kvapas gali būti išskiriamas, siekiant išsiaiškinti, kas iš tikrųjų sukelia nemalonų kvapą. Taigi, dažniau nei detales ir medžiagų pavyzdžius specialistai uosto laboratorinius indus su kvapų mėginiais. Įdomu ir tai, kad kartais automobiliai sugrąžinami patikrai ir po kelių mėnesių. Tiesa, ne iš pirkėjų rankų - tam naudojami bandomi neparduoti automobiliai. Siekiama įsitikinti, kad nemalonūs kvapai neišryškės automobiliui senstant ir dėvintis. Šis procesas skatinamas įvairiais būdais - salone tai padidinamas, tai vėl sumažinamas drėgmės lygis, jis kaitinamas IR lempomis. Ir visa tai - dėl kvapo.
Tačiau toks dėmesys detalėms nestebina. Kvapas žmogui yra labai svarbus - būtent dėl to parduotuvėse naudojami sintetini duonos kvapas. Automobilių gamintojai taip pat įsitikina, kad salone nėra girdimi nepageidaujami garsai ir kad blizgantys paviršiai neerzins vairuotojo ir keleivių.
Reklama: signeda.lt |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas