Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-05-19
Ką daro šis žmogus? Tokie specialistai automobilių gamintojams yra labai svarbūs

Ką daro šis žmogus? Tokie specialistai automobilių gamintojams yra labai svarbūs
 
Garsus vokiečių automobilių gamintojas „Audi“ savo „Twitter“ tinkle neseniai priminė apie vieną mažai kam žinomą automobilių pramonės specialybę. Nors jų darbas atrodo juokingai, šie specialistai dirba labai metodiškai ir tiksliai.
 
Tai - uostytojai. Na, oficialiai - „nosių komanda“ arba kvapų inžinieriai, kurie „Audi“ dirba nuo 1985 metų. Tai - įprastai chemijos specialistai, kurie naujuose automobiliuose ieško nemalonių kvapų. Kodėl?
 
Naujo automobilio kvapas daugeliui žmonių yra malonus. Tiesą sakant, tai - viena iš maloniausių naujo automobilio pirkimo akimirkų. Tačiau tas kvapas ten atsiranda ne specialiai. Kvepia klijai, oda, šviežias plastikas. Kitaip tariant, cheminės medžiagos. Gamintojams svarbu, kad pirmą kartą įlipus į automobilį žmogaus nepriblokštų koks nors nemalonus kvapas. Tačiau kaip tai užtikrinti? Į pagalbą skuba „Audi“ nosių komanda.
 
Specialistai tiesiog uosto naujas medžiagas. Jie taip pat uosto ir skirtingas detales. Pavyzdžiui, oda, kuria aptraukiamas vairas, gali kvepėti maloniai, bet jei tas kvapas susimaišo su klijais, jis gali pavirsti tikra smarve. Skirtingų medžiagų ir detalių kvapai yra vertinami skalėje nuo 0 iki 6. Mažiausią balą gauna bekvapės medžiagos - stiklas, keramika, metalas. Didžiausią - nepakenčiamai dvokiančios medžiagos. Visos „Audi“ automobiliuose naudojamos medžiagos privalo gauti mažesnį nei 4 balų įvertinimą.

 
Automobilis kaitinamas IR lempa, imituojant saulės poveikį per kelis metus.
©„Audi“ nuotrauka

Tačiau viskas ne taip paprasta. Nepakanka tiesiog apuostyti skirtingus automobilio komponentus. Priklausomai nuo detalės, jos kvapas gali būti išskiriamas, siekiant išsiaiškinti, kas iš tikrųjų sukelia nemalonų kvapą. Taigi, dažniau nei detales ir medžiagų pavyzdžius specialistai uosto laboratorinius indus su kvapų mėginiais.
 
Įdomu ir tai, kad kartais automobiliai sugrąžinami patikrai ir po kelių mėnesių. Tiesa, ne iš pirkėjų rankų - tam naudojami bandomi neparduoti automobiliai. Siekiama įsitikinti, kad nemalonūs kvapai neišryškės automobiliui senstant ir dėvintis. Šis procesas skatinamas įvairiais būdais - salone tai padidinamas, tai vėl sumažinamas drėgmės lygis, jis kaitinamas IR lempomis. Ir visa tai - dėl kvapo.
  
Tačiau toks dėmesys detalėms nestebina. Kvapas žmogui yra labai svarbus - būtent dėl to parduotuvėse naudojami sintetini duonos kvapas. Automobilių gamintojai taip pat įsitikina, kad salone nėra girdimi nepageidaujami garsai ir kad blizgantys paviršiai neerzins vairuotojo ir keleivių.

Reklama: signeda.lt
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt