Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-06-23
Ką šiame elektromobilyje veikia penkių pavarų perjungimo svirtis?

Ką šiame elektromobilyje veikia penkių pavarų perjungimo svirtis?
 
Tai - „Chery New Energy eQ2“, elektrinė „Covin C3“ versija. Tai yra paprastas, gal net kiek nuobodus kiniškas elektrinis sedanas. Jis neturi jokio vidaus degimo variklio, tačiau jo salone rastumėte pažįstamą svirtį - tradicinį 5 laipsnių mechaninės transmisijos atributą. Tiesą sakant, šis automobilis netgi turi sankabos pedalą. Tai kam visa tai?
 
Ši „Chery New Energy eQ2“ versija buvo pristatyta 2018 metais. Kaip galite įsivaizduoti, šis elektromobilis neatitinka vakarietiškų standartų, todėl nėra parduodamas nei JAV, nei Europoje. Pirmieji automobiliai turėjo 32 kWh baterijas, užtikrinančias 251 km įveikiamą atstumą tarp įkrovimų, tačiau neseniai „eQ2“ buvo atnaujintas ir dabar turi 48 kWh baterija, kuri leidžia nuvažiuoti daugiau nei 400 km. Tiesa, reikia nepamiršti, kad tai - kiniškais standartais pagrįsti duomenys.
 
Žinoma, šis automobilis neturi tradicinės transmisijos - elektromobiliams jų nereikia. Tačiau, jei gerai įsižiūrėtumėte į prietaisų skydelį, pastebėtumėte, kad dešinėje pusėje yra ir nedidelis tachometras.
 
 
Tuo tarpu kairėje pusėje yra baterijos likučio grafikas. Priešais vairuotojo kojas yra ir trys pedalai - dar viena elektromobiliuose namatyta keistenybė. Ir ne, nei vienas iš jų nėra stovėjimo stabdis. Galiausiai, salono centre yra ir pavarų perjungimo svirtis. Nors „Chery New Energy eQ2“ neturi pavarų dėžės. Tai kas vyksta?
 
O vyksta šis tas labai juokingo. Šie automobiliai yra specialiai gaminami vairavimo mokykloms. Elektromobiliams nereikia tiek daug priežiūros, jų eksploatacija yra pigesnė, todėl jie vairuotojų mokymui puikiai tinka. Tačiau elektromobiliai dar yra ir labai brangūs, todėl daugelis jaunų vairuotojų jais nevažinėja. Taigi, vairavimo mokyklos turi išmokyti vairuotojus naudotis senamadiškais valdymo prietaisais, nors pačios naudoja elektromobilius.
 
Vairavimo mokykloms skirtas „Chery New Energy eQ2“ skleidžia dirbtinį variklio garsą. Jis ima ūžti, jei laiku nepasirenkama tinkama pavara, ir net trūkčioja, jei mokinys neatsargiai paleidžia sankabos pedalą.
 
Ateityje dauguma žmonių važinės elektromobiliais, tačiau dabar gyvename tame pereinamajame laikotarpyje, kai elektromobiliai dar tik pradeda populiarėti. Taigi, reikia visokių įgūdžių ir žinių - net jei mechaninė pavarų dėžė jums nepatinka, nėra bloga mintis išmokti ja naudotis.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsche“ ir „Subaru“ 5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsch 
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smaugti vairuotoją Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smau 
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne Bentley Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai geros Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo „Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškai Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje 10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytų Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliu Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viską Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų? Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviai Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairo Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga „Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti? Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt