Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-11-15
Kai kuriuose automobiliuose atsarginio rato nerasite nė su žiburiu: ką tokio sugalvojo gamintojai?

Kai kuriuose automobiliuose atsarginio rato nerasite nė su žiburiu: ką tokio sugalvojo gamintojai?
Trečdalis visų naujų automobilių neturi atsarginės padangos. Visgi, tikriausiai toli nenuklystume nuo tiesos, spėdami, kad daugelio šio straipsnio skaitytojų automobiliuose rastume šį naudingą daiktą. Tai kodėl automobilių gamintojai atsisako atsarginių ratų? Kokios priežastys tai lemia?
 
Tai - pakankamai naujas pokytis automobilių pramonėje. Dar ne taip seniai praktiškai visi automobiliai turėjo vienokius ar kitokius atsarginius ratus. Tai - vienas iš tų daiktų, apie kuriuos nepagalvojame tol, kol jo neprireikia. Juk taip patogu pačiam sustoti šalikelėje ir pasikeisti ratą su pradurta padanga, kad galėtume kelionę tęsti toliau. Neturėdami atsarginio rato tampame priklausomi nuo aplinkos - tenka skambinti pagalbos kelyje tarnyboms ir laukti. Tai kodėl automobilių gamintojai mums nesuteikia tokio, rodos, paprasto patogumo?
 
Pasirodo, tam yra kelios priežastys. Viena iš jų yra ta, kad pirkėjai atsarginių ratų nebereikalauja. Kai kuriuose greitkeliuose apskritai draudžiama patiems keistis ratus, o ir ne visi vairuotojai turi tam reikalingų įgūdžių ar pasitikėjimo savo jėgomis, kad su tokia situacija susitvarkytų patys . Todėl pirkdami naują automobilį jie numoja ranka ir netgi turėdami pasirinkimą nepažymi varnelės atitinkamoje grafoje.
 
Kita priežastis - padangos, kurios gali riedėti ir pradurtos. „Run-flat“ tipo padangos turi kietesnes sienas ir papildomą sutvirtinimą, todėl jomis maždaug 50 km/h greičiu galima nuvažiuoti dar bent 80 km. Tokias padangas ant savo naujų automobilių dažnai montuoja BMW bei kai kurie kiti gamintojai. Tai, žinoma, geriau nei nieko, tačiau „Run-flat“ tipo padangos yra brangesnės, jas sunkiau rasti, o ir nuvažiuoti iki remonto dirbtuvių ne visada pavyks. Šios padangos yra labiau jau dingstis pamiršti atsarginį ratą nei gera alternatyva.
 
Automobilių gamintojai taip pat pagalvoja ir apie kainą. Taip, skaičiuojama, kad pridėti atsarginį ratą ir jį užmontuoti reikalingus įrankius gamintojui kainuotų gal 100 dolerių. Tai nėra labai dideli pinigai, tačiau bet kokios išlaidos, kurių galima išvengti, turi būti išvengtos. Juolab jei anksčiau standartine įranga laikytą atsarginį ratą dabar galima laikyti papildoma įranga, už kurią pirkėjas turi sumokėti.
 
„Hyundai“ atvirai sako, kad atsarginio rato atsisako dėl svorio. Jo prireikia ne taip jau dažnai, todėl verčiau jau sumažinti kuro sąnaudas iš išmetamų žalingų dujų kiekį. Juk ir oficialios gamintojo nurodomos charakteristikos nurodo standartinio automobilio savybes - nepridedant atsarginės padangos reklamoje galima nurodyti mažesnes kuro sąnaudas.
 
Galiausiai, vieta tampa vis svarbesnė. Aišku, visiems gamintojams norisi pasigirti didesne bagažine, tačiau dažniausiai atsarginio rato vieta nelieka tuščia. Dabar ją vis dažniau užima elektronika ar baterijos elektriniams ir hibridiniams automobiliams. Kad ir kaip keistai tai skambėtų, tai yra viena iš priežasčių, kodėl ateityje atsarginį ratą išvysime vis rečiau.
 
Vietoj atsarginio rato dabar gamintojai siūlo mažus automobilinius kompresorius ir padangų sandarinimui skirtų klijų. Teigiama, kad šis rinkinys padės trumpam atgaivinti padangą su ne didesne nei 4mm skyle. Jei pradūrimas didesnis arba kur nors padangos šone, suremontuoti jo šalikelėje nepavyks. Taigi, tai bus viena iš tų situacijų, kuomet kada nors ilgėsimės laikų, kuomet atsarginiai ratai buvo tokie įprasti.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
„Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami įkrovimo stotelėje „Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami  
Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dalis Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dali 
Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyvenimo aksesuaras? Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyv 
Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją 
5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsche“ ir „Subaru“ 5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsch 
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smaugti vairuotoją Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smau 
Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Mercedes-Benz“? Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Merc 
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne Bentley Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai geros Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo „Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškai Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje 10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytų Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliu Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt