Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-11-15
Kai kuriuose automobiliuose atsarginio rato nerasite nė su žiburiu: ką tokio sugalvojo gamintojai?

Kai kuriuose automobiliuose atsarginio rato nerasite nė su žiburiu: ką tokio sugalvojo gamintojai?
Trečdalis visų naujų automobilių neturi atsarginės padangos. Visgi, tikriausiai toli nenuklystume nuo tiesos, spėdami, kad daugelio šio straipsnio skaitytojų automobiliuose rastume šį naudingą daiktą. Tai kodėl automobilių gamintojai atsisako atsarginių ratų? Kokios priežastys tai lemia?
 
Tai - pakankamai naujas pokytis automobilių pramonėje. Dar ne taip seniai praktiškai visi automobiliai turėjo vienokius ar kitokius atsarginius ratus. Tai - vienas iš tų daiktų, apie kuriuos nepagalvojame tol, kol jo neprireikia. Juk taip patogu pačiam sustoti šalikelėje ir pasikeisti ratą su pradurta padanga, kad galėtume kelionę tęsti toliau. Neturėdami atsarginio rato tampame priklausomi nuo aplinkos - tenka skambinti pagalbos kelyje tarnyboms ir laukti. Tai kodėl automobilių gamintojai mums nesuteikia tokio, rodos, paprasto patogumo?
 
Pasirodo, tam yra kelios priežastys. Viena iš jų yra ta, kad pirkėjai atsarginių ratų nebereikalauja. Kai kuriuose greitkeliuose apskritai draudžiama patiems keistis ratus, o ir ne visi vairuotojai turi tam reikalingų įgūdžių ar pasitikėjimo savo jėgomis, kad su tokia situacija susitvarkytų patys. Todėl pirkdami naują automobilį jie numoja ranka ir netgi turėdami pasirinkimą nepažymi varnelės atitinkamoje grafoje.
 
Kita priežastis - padangos, kurios gali riedėti ir pradurtos. „Run-flat“ tipo padangos turi kietesnes sienas ir papildomą sutvirtinimą, todėl jomis maždaug 50 km/h greičiu galima nuvažiuoti dar bent 80 km. Tokias padangas ant savo naujų automobilių dažnai montuoja BMW bei kai kurie kiti gamintojai. Tai, žinoma, geriau nei nieko, tačiau „Run-flat“ tipo padangos yra brangesnės, jas sunkiau rasti, o ir nuvažiuoti iki remonto dirbtuvių ne visada pavyks. Šios padangos yra labiau jau dingstis pamiršti atsarginį ratą nei gera alternatyva.
 
Automobilių gamintojai taip pat pagalvoja ir apie kainą. Taip, skaičiuojama, kad pridėti atsarginį ratą ir jį užmontuoti reikalingus įrankius gamintojui kainuotų gal 100 dolerių. Tai nėra labai dideli pinigai, tačiau bet kokios išlaidos, kurių galima išvengti, turi būti išvengtos. Juolab jei anksčiau standartine įranga laikytą atsarginį ratą dabar galima laikyti papildoma įranga, už kurią pirkėjas turi sumokėti.
 
„Hyundai“ atvirai sako, kad atsarginio rato atsisako dėl svorio. Jo prireikia ne taip jau dažnai, todėl verčiau jau sumažinti kuro sąnaudas iš išmetamų žalingų dujų kiekį. Juk ir oficialios gamintojo nurodomos charakteristikos nurodo standartinio automobilio savybes - nepridedant atsarginės padangos reklamoje galima nurodyti mažesnes kuro sąnaudas.
 
Galiausiai, vieta tampa vis svarbesnė. Aišku, visiems gamintojams norisi pasigirti didesne bagažine, tačiau dažniausiai atsarginio rato vieta nelieka tuščia. Dabar ją vis dažniau užima elektronika ar baterijos elektriniams ir hibridiniams automobiliams. Kad ir kaip keistai tai skambėtų, tai yra viena iš priežasčių, kodėl ateityje atsarginį ratą išvysime vis rečiau.
 
Vietoj atsarginio rato dabar gamintojai siūlo mažus automobilinius kompresorius ir padangų sandarinimui skirtų klijų. Teigiama, kad šis rinkinys padės trumpam atgaivinti padangą su ne didesne nei 4mm skyle. Jei pradūrimas didesnis arba kur nors padangos šone, suremontuoti jo šalikelėje nepavyks. Taigi, tai bus viena iš tų situacijų, kuomet kada nors ilgėsimės laikų, kuomet atsarginiai ratai buvo tokie įprasti.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt