Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-11-15
Kai kuriuose automobiliuose atsarginio rato nerasite nė su žiburiu: ką tokio sugalvojo gamintojai?

Kai kuriuose automobiliuose atsarginio rato nerasite nė su žiburiu: ką tokio sugalvojo gamintojai?
Trečdalis visų naujų automobilių neturi atsarginės padangos. Visgi, tikriausiai toli nenuklystume nuo tiesos, spėdami, kad daugelio šio straipsnio skaitytojų automobiliuose rastume šį naudingą daiktą. Tai kodėl automobilių gamintojai atsisako atsarginių ratų? Kokios priežastys tai lemia?
 
Tai - pakankamai naujas pokytis automobilių pramonėje. Dar ne taip seniai praktiškai visi automobiliai turėjo vienokius ar kitokius atsarginius ratus. Tai - vienas iš tų daiktų, apie kuriuos nepagalvojame tol, kol jo neprireikia. Juk taip patogu pačiam sustoti šalikelėje ir pasikeisti ratą su pradurta padanga, kad galėtume kelionę tęsti toliau. Neturėdami atsarginio rato tampame priklausomi nuo aplinkos - tenka skambinti pagalbos kelyje tarnyboms ir laukti. Tai kodėl automobilių gamintojai mums nesuteikia tokio, rodos, paprasto patogumo?
 
Pasirodo, tam yra kelios priežastys. Viena iš jų yra ta, kad pirkėjai atsarginių ratų nebereikalauja. Kai kuriuose greitkeliuose apskritai draudžiama patiems keistis ratus, o ir ne visi vairuotojai turi tam reikalingų įgūdžių ar pasitikėjimo savo jėgomis, kad su tokia situacija susitvarkytų patys. Todėl pirkdami naują automobilį jie numoja ranka ir netgi turėdami pasirinkimą nepažymi varnelės atitinkamoje grafoje.
 
Kita priežastis - padangos, kurios gali riedėti ir pradurtos. „Run-flat“ tipo padangos turi kietesnes sienas ir papildomą sutvirtinimą, todėl jomis maždaug 50 km/h greičiu galima nuvažiuoti dar bent 80 km. Tokias padangas ant savo naujų automobilių dažnai montuoja BMW bei kai kurie kiti gamintojai. Tai, žinoma, geriau nei nieko, tačiau „Run-flat“ tipo padangos yra brangesnės, jas sunkiau rasti, o ir nuvažiuoti iki remonto dirbtuvių ne visada pavyks. Šios padangos yra labiau jau dingstis pamiršti atsarginį ratą nei gera alternatyva.
 
Automobilių gamintojai taip pat pagalvoja ir apie kainą. Taip, skaičiuojama, kad pridėti atsarginį ratą ir jį užmontuoti reikalingus įrankius gamintojui kainuotų gal 100 dolerių. Tai nėra labai dideli pinigai, tačiau bet kokios išlaidos, kurių galima išvengti, turi būti išvengtos. Juolab jei anksčiau standartine įranga laikytą atsarginį ratą dabar galima laikyti papildoma įranga, už kurią pirkėjas turi sumokėti.
 
„Hyundai“ atvirai sako, kad atsarginio rato atsisako dėl svorio. Jo prireikia ne taip jau dažnai, todėl verčiau jau sumažinti kuro sąnaudas iš išmetamų žalingų dujų kiekį. Juk ir oficialios gamintojo nurodomos charakteristikos nurodo standartinio automobilio savybes - nepridedant atsarginės padangos reklamoje galima nurodyti mažesnes kuro sąnaudas.
 
Galiausiai, vieta tampa vis svarbesnė. Aišku, visiems gamintojams norisi pasigirti didesne bagažine, tačiau dažniausiai atsarginio rato vieta nelieka tuščia. Dabar ją vis dažniau užima elektronika ar baterijos elektriniams ir hibridiniams automobiliams. Kad ir kaip keistai tai skambėtų, tai yra viena iš priežasčių, kodėl ateityje atsarginį ratą išvysime vis rečiau.
 
Vietoj atsarginio rato dabar gamintojai siūlo mažus automobilinius kompresorius ir padangų sandarinimui skirtų klijų. Teigiama, kad šis rinkinys padės trumpam atgaivinti padangą su ne didesne nei 4mm skyle. Jei pradūrimas didesnis arba kur nors padangos šone, suremontuoti jo šalikelėje nepavyks. Taigi, tai bus viena iš tų situacijų, kuomet kada nors ilgėsimės laikų, kuomet atsarginiai ratai buvo tokie įprasti.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikasa kriptovaliutos už 800 dolerių Model 3 savininkas teigia, kad savo elektromobiliu per mėnesį prikas 
Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien suteikti beveik 100 km Startuolis žada vien saulės energija „Tesla“ automobiliams kasdien s 
Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pasaulinę automobilių sporto areną Kelinti dabar metai? Legendinė „Lancia Delta Integrale“ grįžta į pas 
Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikapo? Automobilis, kurį galėjo gaminti „Suzuki“ - kas norėtų „Jimny“ pikap 
Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį ir estetikos suvokimą Greičiausias SUV pasaulyje - automobilis turintiems specifinį skonį  
Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - tai keisto nusikaltimo istorija Išaiškėjo ant užšalusio ežero sudegusio Tesla Model X paslaptis - ta 
Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą „Bugatti Chiron“ Paprastame kempinge nepamatysite - šis namelis ant ratų turi garažą  
„Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų būti pigiai prižiūrimi „Tesla Model 3“ išlaikymas per brangus? Juk elektromobiliai turėtų b 
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
„Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami įkrovimo stotelėje „Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami  
Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dalis Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dali 
Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyvenimo aksesuaras? Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyv 
Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją 
5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsche“ ir „Subaru“ 5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsch 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt