Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-05-11
Kaip patikrinti 2 milijonus kainuojančio superautomobilio atsparumą susidūrimams, jo nesudaužant?

Kaip patikrinti 2 milijonus kainuojančio superautomobilio atsparumą susidūrimams, jo nesudaužant?
Kaip atlikti 16 būtinų saugumo testų, kai per metus iš viso pagaminama tik 16 superautomobilių? Pasirodo, galima vietoje 30 milijonų išsisukti su vos [sic] 400 000$
 
Su bet kuriuo nauju automobilio modeliu privalo būti atlikti atsparumo bandymai, be šios procedūros jie neturėtų teisės važinėti bendro naudojimo keliais. Tokie bandymai reiškia maksimalią fizinę žalą ir tai reiškia ne ką menkesnius finansinius nuostolius. Tačiau milijonus eurų kainuojančių elitinių sportinių automobilių atveju tokie kaštai nepriimtini net ir turtingiausioms kompanijoms. Kaip tokie klausimai sprendžiami?

Studija APEX ONE sukūrė dokumentinį filmą apie slaptą kompanijos Koenigsegg darbo pusę. Šios kompanijos inžinieriai sugalvojo daugybę gudrybių, kurios sumažina naujų gaminių daužymo tesų kaštus. Įprastai visų bandymų atlikimui reikėtų sudaužyti maždaug dešimt egzempliorių, tačiau Koenigsegg iš viso per metus išleidžia kiek daugiau nei tuziną sportinių automobilių. Ir užuot švaistę milijonus eurų bandymams, jie laužo vieną vienintelį automobilį, po kiekvieno bandymo jį suremontuodami.

Iš esmės, realia išbandoma tik platforma, šasi su pagrindiniais mechanizmais, kuri ir turi atlaikyti visas ekstremalias apkrovas. Visi kiti mazgaiį į stendą statomi tik po to, kai katastrofa iš anksto sumodeliuojama, paskaičiuojami parametrai ir sutvirtinamos detalės. Tai yra, mašina daužoma iš šono, iš viršaus, važiuojant ir t.t. kai tvirtai žinoma, kad ji tai atlaikys – tiesiog dokumentiniam bandymo patvirtinimui.

Taip po kiekvieno bandymo reikia remontuoti tik kelis komponentus, be to, kiekvieno iš jų pažeidimo laipsnis iš anksto žinomas ir išlaidos įtrauktos į biudžetą. Dėl to, atliekant saugumo bandymus, Koenigsegg nuosekliai sudaužo visas dalis, tam panaudodami vieną vienintelį serijinį egzempliorių, kurio liekanos paskui dar pasitarnauja įvairiausiems inžinierių kūrybiniams sumanymams. Žinoma, atsižvelgiant į kiekvieno firmos sportinio automobilio savikainą, net ir toks bandymo būdas toli gražu nėra pigus, tačiau lyginant su konkurentais, tokia metodika gerokai efektyvesnė.
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne BentleyPaskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai gerosTesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškaiItalijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėtiB. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino?Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingiŠtai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytųAutomobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliuŠtai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viskąJie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų?Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviaiKvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairoAutomobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti?Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumaiPirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip tai veikia„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip  
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 hečbekoŠeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt