Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-05-11
Kaip patikrinti 2 milijonus kainuojančio superautomobilio atsparumą susidūrimams, jo nesudaužant?

Kaip patikrinti 2 milijonus kainuojančio superautomobilio atsparumą susidūrimams, jo nesudaužant?
Kaip atlikti 16 būtinų saugumo testų, kai per metus iš viso pagaminama tik 16 superautomobilių? Pasirodo, galima vietoje 30 milijonų išsisukti su vos [sic] 400 000$
 
Su bet kuriuo nauju automobilio modeliu privalo būti atlikti atsparumo bandymai, be šios procedūros jie neturėtų teisės važinėti bendro naudojimo keliais. Tokie bandymai reiškia maksimalią fizinę žalą ir tai reiškia ne ką menkesnius finansinius nuostolius. Tačiau milijonus eurų kainuojančių elitinių sportinių automobilių atveju tokie kaštai nepriimtini net ir turtingiausioms kompanijoms. Kaip tokie klausimai sprendžiami?

Studija APEX ONE sukūrė dokumentinį filmą apie slaptą kompanijos Koenigsegg darbo pusę. Šios kompanijos inžinieriai sugalvojo daugybę gudrybių, kurios sumažina naujų gaminių daužymo tesų kaštus. Įprastai visų bandymų atlikimui reikėtų sudaužyti maždaug dešimt egzempliorių, tačiau Koenigsegg iš viso per metus išleidžia kiek daugiau nei tuziną sportinių automobilių. Ir užuot švaistę milijonus eurų bandymams, jie laužo vieną vienintelį automobilį, po kiekvieno bandymo jį suremontuodami.

Iš esmės, realia išbandoma tik platforma, šasi su pagrindiniais mechanizmais, kuri ir turi atlaikyti visas ekstremalias apkrovas. Visi kiti mazgaiį į stendą statomi tik po to, kai katastrofa iš anksto sumodeliuojama, paskaičiuojami parametrai ir sutvirtinamos detalės. Tai yra, mašina daužoma iš šono, iš viršaus, važiuojant ir t.t. kai tvirtai žinoma, kad ji tai atlaikys – tiesiog dokumentiniam bandymo patvirtinimui.

Taip po kiekvieno bandymo reikia remontuoti tik kelis komponentus, be to, kiekvieno iš jų pažeidimo laipsnis iš anksto žinomas ir išlaidos įtrauktos į biudžetą. Dėl to, atliekant saugumo bandymus, Koenigsegg nuosekliai sudaužo visas dalis, tam panaudodami vieną vienintelį serijinį egzempliorių, kurio liekanos paskui dar pasitarnauja įvairiausiems inžinierių kūrybiniams sumanymams. Žinoma, atsižvelgiant į kiekvieno firmos sportinio automobilio savikainą, net ir toks bandymo būdas toli gražu nėra pigus, tačiau lyginant su konkurentais, tokia metodika gerokai efektyvesnė.
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina dvigubai, kiti veikia priešingai Tyrimas atskleidė: vieni automobiliai jums susirasti porą padidina d 
„Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami įkrovimo stotelėje „Volkswagen“ patarimai - 5 dalykai, kuriuos galite daryti, veikdami  
Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dalis Lenktynėse rastas sprendimas tapo neatskiriama sportinių sedanų dali 
Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyvenimo aksesuaras? Brangiausias „Tesla Model S“ pasaulyje - beskonybė ar prabangaus gyv 
Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją Automobiliai, ryškesni už aktorius ir įėję į kino istoriją 
5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsche“ ir „Subaru“ 5 keisti automobilių gamintojų projektai arba ką bendro turi „Porsch 
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smaugti vairuotoją Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smau 
Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Mercedes-Benz“? Internautų pastabumas - ar šioje „BMW iX“ nuotraukoje surasite „Merc 
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne Bentley Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai geros Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo „Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškai Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje 10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytų Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliu Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt