Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2018-06-28
Kaip veikdavo automatiniai saugos diržai automobiliuose ir kodėl jie neprigijo?

Kaip veikdavo automatiniai saugos diržai automobiliuose ir kodėl jie neprigijo?
Žmonės yra keisti. Jei mokėtume save saugoti, nereikėtų statyti atitvarų, neleidžiančių nevietoje kirsti kelio. Jei būtume atsargūs ir mokytumėmės iš svetimų klaidų, niekas nesinaudotu telefonu už vairo. Ir baudos už saugos diržų nenaudojimą jau seniai būtų praeitis. Anksčiau ši problema buvo sprendžiama automatiniais saugos diržais, kuriuos jums tikriausiai yra tekę matyti filmuose, bet kodėl jie neprigijo?
 
„Toyota“ 1981 metais tapo pirmuoju automobilių gamintoju, padariusiu automatinius saugos diržus standartine įranga. Kaip papildoma įranga jie buvo siūlomi jau gana seniai, tačiau žmonės dažniausiai varnelės šiame langelyje nežymėjo, nes nenorėjo mokėti papildomų pinigų. Juk automatiniai saugos diržai buvo sukurti priversti net savęs nesaugančius žmones prisisegti, o jie tikrai nebūtų mokėję pinigų už tokį priminimą. Taigi, automatiniai saugos diržai tapo standartine įranga daugybėje devintojo dešimtmečio automobilių modelių. Tačiau greitai išnyko - jie paprasčiausiai neprigijo, nes tai buvo kvailas išradimas.
 
Automatiniai saugos diržai turėjo slankiojantį viršutinį tašką. Jis nuvažiuodavo pirmyn, kai durelės būdavo atidarytos, ir parvažiuodavo atgal, kai žmogus jas uždarydavo. Mechanizmas visada buvo tvirtas ir patikimas - automobilių keleiviai visada buvo saugiai prisegami. Tačiau automatiniai saugos diržai turėjo esminių trūkumų. Visų pirma, jie neturėjo horizontalaus liemens diržo. Trijų taškų diržai juos visada turi ir jie iš tikrųjų yra būtini. Per petį einanti diržo dalis išlaiko viršutinę kūno dalį nuo staigaus šuolio į priekį, o horizontalus liemens diržas neleidžia žmogui nučiuožti nuo sėdynės.
 
Automobiliuose su automatiniais saugos diržais liemens diržas iš tikrųjų buvo, tik jį reikėjo užsisegti patiems. Taigi, norint užtikrinti saugumą, reikėjo užsisegti diržą. Tai reiškia, kad jokio patogumo automatiniai saugos diržai nesuteikė. Išskyrus tai, kad žmonės liemens diržus tiesiog pamiršo visiškai - policijos patruliai vis tiek iš tolo jų nematydavo. Ir prasidėjo problemos - avarijų metu žmonės tiesio išslysdavo iš vertikalaus diržo glėbio ir stipriai susižalodavo. Tikriausiai reikėtų sakyti, kad patys buvo kalti, bet automatiniai saugos diržai akivaizdžiai neišsprendė prisegti nenorinčių žmonių problemos.
 
 
O ką jau kalbėti apie problemas dėl komforto. Reikėdavo palaukti sekundės dalį, kol diržas pasitraukdavo iš kelio, kad žmonės galėtų išlipti. Patekimo į automobilį anga taip pat efektyviai sumažėjo, nes jos viduryje dabar buvo tas nelemtas slankiojantis diržas. Taigi, žmonės pradėjo masiškai šalinti automatinius saugos diržus iš savo automobilių, o automobilių gamintojams teko pereiti prie naujų saugumo gerinimo idėjų.
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir viskas dėl vienos gudrybės Brangiausias Volvo pasaulyje – suma perkopia aštuonženklę sumą ir vi 
Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smaugti vairuotoją Automobilis, kuris užima kvapą - „Polestar 2“ Niurburgringe ima smau 
Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje ne Rolls-Royce ir ne Bentley Paskelbti geidžiamiausi prabangūs automobiliai pasaulyje - viršūnėje 
Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios sistemos yra labai geros Tesla nufilmavo į automobilį šaudantį pamišėlį - štai dėl ko tokios  
„Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ be žmogaus įsikišimo „Toyota“kuria autonominę šonaslydžio sistemą: štai kaip „driftinama“ 
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - pabandė ir Chrisas Harrisas „Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą - 
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis buvo panaudotas praktiškai Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b 
B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko pradėti B. Vanagas apie investicijas į automobilius: kiek uždirbo ir nuo ko  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki geriausio Europoje 10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger 
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteisino? Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis 
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi 
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų, o ne trukdytų Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų 
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai šauniu elektromobiliu Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai 
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Model S“ nukopijavo viską Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode 
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionalių dviratininkų? Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali 
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėjo stabdyti keleiviai Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj 
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafunkcinio vairo Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun 
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - jis pasirodys tik su viena sąlyga „Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji 
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius: ar pavyktų nuo jų pabėgti? Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:  
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elektromobilių nuvažiuojami atstumai Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek 
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt